Mondeo ST220
Objavljeno: To apr 05, 2011 1:21 pm
Sem se odlocil, da se tule predstavim svojo novo pridobitev.
Gre za Fordov Mondeo, ST220 sedan v redki gunmetal gray / magnum silver (obstajata bojda dva uradna naziva) barvi.
Par slik:








Avto ima za seboj 120K km - letnik 2003. Lahko recem, da sem bil presenecen, kako dobro skriva svoja leta, saj je dobesedno brez ene praske. Se sedaj, ko ga imam ze en cas lahko potrdim, da je primerek vrhunsko ohranjen. Redno servisiran pri Reberniku, brez enega izrednega servisa zaenkrat (tok tok tok).
Od opreme ima prakticno vse, kar si lahko zamislis - od 8ih airbagov, tempomata, PDC, ogrevanih Recaro sedezev, ksenona, gretja prednjega stekla pa do navigacije, CD izmenjevalca, avtomatske klime...manjka pravzaprav le stresno okno
. Pelje se vrhunsko. Kljub temu, da ima tehta nekaj malega prek tone in pol, se teza resnicno pozna zgolj ob mocnejsih zaviranjih ali pospesevanjih - cel avto je nastavljen bolj sportno s poudarkom na udobnosti. Zaradi izjemnega podvozja, zelo komunikativnega volana in dolge medosne razdalje je z njim voznja po ovinkastih cestah uzitek, kot ga ne pomnim. Prav neverjetno je, kako se lahko taka gajba dobro pelje!
In motor?
Razred zase. Moj prvi sestak sicer - umirjen, kultiviran, dovoljuje konstantno voznjo pod 2K rpm, pa naj bodo v avtu stirje ali eden, klanec navzgor ali ravnina. Navora je res precej in zelo nizko spodaj. Doziranje moci je tipicno atmosfersko - takojsen odziv in izjemno zvezna krivulja, ki dozivi majhno spicko pri cca 4500, ko se mu karakter obarva malcek bolj dirkasko. Ce bi moral strnit bi rekel, da je idealen za cruising pri cemer menjalnika ne potrebujes...ko pa se ti sfeclja, pa pretaknes dve ali tri nizje, drzis motor lepo nad 4K rpm in poslusas mogocen V6 growl, ki se ne neha vse do 7K rpm...
Suma sumarum - avto je tisto kar sem iskal :P
Gre za Fordov Mondeo, ST220 sedan v redki gunmetal gray / magnum silver (obstajata bojda dva uradna naziva) barvi.
Par slik:








Avto ima za seboj 120K km - letnik 2003. Lahko recem, da sem bil presenecen, kako dobro skriva svoja leta, saj je dobesedno brez ene praske. Se sedaj, ko ga imam ze en cas lahko potrdim, da je primerek vrhunsko ohranjen. Redno servisiran pri Reberniku, brez enega izrednega servisa zaenkrat (tok tok tok).
Od opreme ima prakticno vse, kar si lahko zamislis - od 8ih airbagov, tempomata, PDC, ogrevanih Recaro sedezev, ksenona, gretja prednjega stekla pa do navigacije, CD izmenjevalca, avtomatske klime...manjka pravzaprav le stresno okno

In motor?
Razred zase. Moj prvi sestak sicer - umirjen, kultiviran, dovoljuje konstantno voznjo pod 2K rpm, pa naj bodo v avtu stirje ali eden, klanec navzgor ali ravnina. Navora je res precej in zelo nizko spodaj. Doziranje moci je tipicno atmosfersko - takojsen odziv in izjemno zvezna krivulja, ki dozivi majhno spicko pri cca 4500, ko se mu karakter obarva malcek bolj dirkasko. Ce bi moral strnit bi rekel, da je idealen za cruising pri cemer menjalnika ne potrebujes...ko pa se ti sfeclja, pa pretaknes dve ali tri nizje, drzis motor lepo nad 4K rpm in poslusas mogocen V6 growl, ki se ne neha vse do 7K rpm...
Suma sumarum - avto je tisto kar sem iskal :P