Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a mtl Sr avg 31, 2011 9:02 pm

Test BMW 530iA (E60) izveden leta 2003

Pričujoči kratek test se nanaša na vozilo 530iA, katerega sem imel priložnost na kratko testirat takoj ob prihodu na naš trg.
Slika

Za začetek sem s pomočjo kolega opravil strokovni test kakovosti plastike v BMW petki.
Slika
Test se sestavlja iz tega, da s prstom pritisnete na plastiko in na ta način ugotovite iz kakšnega materiala je narejena in tudi kako kvalitetno je vpeta. Za izvedbo tega testa je potrebno imeti zelo razvite blazinice na koncu prstov in pa seveda veliko izkušenj s takšnim načinom preverjanja kakovosti; lahko zatrdim, da jih dotična oseba, ki je testirala kakovost plastike vsekakor ima, saj se je prvi takšen strokovni test izvedel že kar nekaj let nazaj (cca 8 let). S ponosom pa si upam trditi, da je začetnik in utemeljitelj takšnega preizkušanja moja malenkost.
Test je pokazal, da je sicer sama sestava plastike in vpetost le te zadovoljiva, ampak je celotna kakovost plastike neprimerna za takšen avto. Zakaj? Zato ker je trda kot kamen, namesto da bi blazinicam prstov naklonila ugodno amortizacijo pritiska z mehkobo le te občutijo zgolj trdoto.

Sedaj pa še malce več o samem avtomobilu.

Oblika: po dolgem času je spet nastal BMW, ki s svojo obliko vzbuja občudovanje in opaženost in hkrati na daleč oznanja, da je BMW. Po debelušni trojki (E46) in prejšnji petki (E39), ki je s svojimi linijami bolj nakazovala na kakšno azijsko poreklo (razen sprednjih luči) ter ''vesoljski'' sedmici, je spet ugledal luč sveta avtomobil, ki s svojo obliko naravnost privlači poglede in na daleč jasno oznanja svojo pripadnost in tehnično dovršenost.

In ko s takšnim navdušenjem sedete v avtomobil doživite ................................razočaranje; namesto da bi vas pričakala v notranjosti armaturka ob kateri bi ostali brez sape (to bi moral biti edini možen občutek glede na ceno takšnega konjička), se mirno in brez očaranja usedete na usnjen sedež, ki je poljubno nastavljiv; lahko nastavljate ledveni del, sprednji del sedeža, naklon celotnega sedeža, vzglavnik; seveda vse električno; odvisno od počutja, si lahko vključite ogrevanje ali hlajenje le tega; da pa vas ne bi zagrabilo v hrbet (čeprav je malo verjetno, kajti čisto vsak si lahko najde optimalen položaj na sedežu) si lahko privoščite tudi masažo. Ampak pozor: izgovor, da je v sedežu lepše kot v postelji, pri policiji ne bo relevanten, ko ji boste poskušali razložiti, zakaj ste zaspali za volanom in povzročili prometno nesrečo. Sedež si torej zasluži odliko, čeprav je potrebno za vse zgoraj omenjene dobrote mastno doplačati. Tukaj bi omenil še volan, ki se lepo spusti, ko se usedete na sedež in tako omogoči bolj udoben vstop; izredno koristno za tiste z bolj razvitimi ''trebušnimi mišicami'' in tehnično zanimivo za vse ostale.

No, pa da se vrnemo k notranjosti in razočaranju; sprašujete zakaj razočaranje?
Zato ker bi človek pričakoval, da ko se usede v avtomobil za 80.000 EUR, bo lahko le navdušen; žal pa je armaturna plošča narejena iz izrazito čistih liniji, z zelo malo gumbi (le za uravnavanje sedežev in za klimatsko napravo); skratka v umetnosti bi rekli moderno prečiščeno oz. minimalizem; škoda, da nisem pripadnik moderne; človek bi le pričakoval, da bo dobil nekaj več, nekaj kar bi ga impresioniralo, kar bi potrjevalo, da denarja, ki ga je vložil v ta avtomobil ni vrgel proč; skratka vse preveč pusto; sicer odlično oblikovano v skladu s čistočo linij, ampak nekaj manjka. Ergonomija je seveda perfektna.

Zasluga za to, da ni nikjer več obilice gumbov gre predvsem sistemu iDrive, ki prikazuje prikaz informacij na barvnem zaslonu; odlikuje ga enostavnost in hitra učljivost; izredno za direktorje uspešnega podjetja, ki nimajo časa za spoznavanje z ''neumnostmi'', ampak občutno nezadovoljivo za tehnofile, ki obstanejo z dolgim nosom, ko ugotovijo, da v bistvu ni nič pametnega gor; oz. da ne bo potrebno vzeti debelih navodil v roke, da bi razumeli vse funkcije, ki jih avtomobil in iDrive nudita; hm, sijoče oči, ki so naznanjale začetno pričakovanje novih elektronskih igračk, se umaknejo ponižno sklonjeni glavi, ki naznanjuje, da si bo potrebno omisliti kakšno drugo elektronsko igračko, s katero bi si zapolnili redke luknje prostega časa.

Pa pojdimo k podvozju in legi na cesti; v bistvu nimam kaj dosti za opisat, razen da je podvozje vrhunsko; to pove vse.

Motor: vrstni šestvaljnik, ki od sebe da 231 KM se v tem avtomobilu ne počuti ravno najbolje; vem, da je perverzno takšno razmišljanje, ampak ko pritisneš na plin, se ne zgodi nič; nikakršnega sunka, nič; no, pogled na merilnik hitrosti te strezni, saj si že precej presegel omejitve hitrosti, ki veljajo pri nas. Kje so dobri stari časi, ko si hitrost in pospeške tudi čutil in te je po hrbtu spreletel tisti čaroben občutek. Motor je sicer odličen (težava je poraba, ki se je gibala cca 14.5 l/100km, ampak verjamemo, da se jo da tudi spustiti na 10l/100km ob umirjeni vožnji; čeprav za umirjeno vožnjo je morda bolj primerna Hyundai Sonata, pa še vedno ostane za kakšen vikend na Dolenjskem ali Primorskem. Druga težava (bolj razvajenost) pa je zvok motorja ob priganjanju; le temu se motor ne upira, ampak zvok motorja je pa kot (hmmmm, ne vem kako bi izrazil) zvok motorja; le kje je tisto šelestenje in basovski zvok, ki ga dajejo od sebe konkurenčni V6 motorji; hja, si nastaviš radio malce bolj na glas in je zadeva rešena; alternative je, da voziš v normalnem programu, saj tako menjalnik prestavlja v nižjih, neslišnih vrtljajih.

Menjalnik: šeststopenjsi avtomatski menjalnik deluje tekoče, čeprav v sport programu prestavlja občutno prepozno in prepočasi; prepočasi prestavlja tudi ob ročnem pretikanju. Prepočasi je mišljeno za dinamično vožnjo; drugače v celoti zadovolji; čeprav se človek vpraša, ali je možno takšen avtomobil voziti drugače kot dinamično; to bi bilo, kot bi formulo 1 uporabljali za vsakdanjo vožnjo v službo v največji gneči, ko je hitrost gibanja vozil cca 20 km/h; a se samo meni zdi, da bi bil to zločin?
Vsekakor ta avtomobil ni namenjen prehitevanju kolone avtomobilov na magistralni cesti; preden kombinacija motorja in avtomatskega menjalnika dosežeta zadovoljiv pospešek za prehitevanje enega avtomobila na kratki ravnici, je te ravnice že skoraj konec; za takšno početje potrebujete nekaj manjšega in bolj poskočnega, morda M3, če smo že pri Bavarcih.

No, sedaj pa še nekaj, kar bo morda dvignilo sklonjeno glavo tehnofilom; če se odločimo, da nam je vožnja s tem avtomobilom le malenkost preveč dolgočasna potem lahko izključimo vse elektronske igračke, ki pripomorejo k varnejši vožnji. Namreč ravno zaradi te elektornike je vožnja izgubila tisti prvinski užitek ter se vse skupaj zdi nekoliko sterilno. Za primerjavo lahko vzamemo Jumbo jet in jadralno letalo. Obe sta letali, vendar je občutek v vožnji bistveno različen.
In res bi bilo škoda, da bi v takšnem avtomobilu, katerega podvozje deluje brezhibno, pustili elektroniki, da nam krajša užitke. Začne se zabava; seveda si lahko vnaprej pripravite šopek bankovcev oz. bolje rečeno platinasto kreditno kartico, da boste nabavili nove gume, kajti ob uživanju se zna profil zelo hitro zmajšati pod zakonsko dovoljeno mejo. Naj pa zapišem, da je odlična točka tega avtomobila tudi PDC, ki te grafično in slikovno opozarja na to, kje so ovire in sicer tako spredaj, zadaj kot tudi ob strani (morda bi lahko tisto mejo, ko se preklopi na rdečo barvo prestavili nekoliko bližje avtomobilu), hkrati pa tudi pazi na to, da se ne bi ob prestavljanju zadka pri izključenih ostalih sistemih, slučajno nastavila na pot kakšna ograja; v primeru, da PDC zazna oviro namreč zmanjša zalogo moči, da ne bi zadek avtomobila nenamerno preoblikovali. Odlično.

Še en subjektiven občutek (tako kakor tudi vse zgoraj napisano ): v petki je vsekakor občutna določena stopnja utesnejenosti: ko si namreč nastaviš prednji sedež optimalno, in pogledaš npr. na desno, če si na sovozniškem sedežu, vidiš stebriček; khm, a je slučajno petka majhen avto?
Še zanimivost; v primeru, da potrebujete kakšen cent, vam vsekakor svetujem, da se usedete na sovozniški sedež in pritisnete gumbek za pomik sedeža naprej; hitro boste namreč imeli polomljene noge, saj sedež zelo pritisne noge k armaturni plošči in ga nič ne zanima, da se vaše noge že lomijo; potem potrebujete le še dobrega odvetnika in z malo sreče boste imeli avtomobil plačan. Pričujoči avtor tega sicer rajši ni preizkusil, saj nima časa se ubadat še s sodišči; pa tudi občutek, ko ti sedež pritiska kolena ob armaturko ni ravno ''uživaški''; testirano s prve roke.

Še cena: dotični avtomobilček stane osnovni model cca 45.000 EUR, konkretni avtomobil, ki je bil testiran stane cca 80.000 EUR. A se še komu kolca?

Lahko rečem, da je petka odličen avtomobil (verjetno najboljši v svojem razredu), ampak cena je ''rahlo'' pretirana, poleg tega ga v osnovni ponudbi dobite čisto oskubljenega in morate za vse dobrote doplačati; no ja, saj žena itak ne potrebuje Compacta, naj kar peš hodi; bi morda ravno zneslo za vso dodatno opremo.

Aja, še to: v primeru, da radi tovorite s seboj kup lističev in drobnarij, potem rajši kupite drugi avtomobil, kajti ta ima le dva predalčka in pa predal pred sovoznikom.

Tako, to bi bilo ''na kratko'' vse; vse kar sem napisal so sicer subjektivni vtisi, vendar upam, da je napisano vsaj s kančkom objektivnosti; resda sem se osredotočil bolj na negativne stvari, ampak te ti pač padejo v oko, sploh pri avtomobilu za katerega zahtevajo takšno vsoto. V glavnem; o vsem kar nisem pisal, lahko sklepate da je odlično. Sem pač deloval po načelu, da dobrih stvari ne opazimo, o slabih pa pišemo in jih oznanjamo čez devet gora in jezer.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
kotk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: To avg 30, 2011 1:02 pm

HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a kotk Sr avg 31, 2011 9:45 pm

Z Njim.

On je lep, si mislim. Zavit v imenitno metal sivo barvo čaka name. Hodim proti avtu, pritisnem na gumb, blip blip in on je pripravljen. Z veseljem si odprem vrata saj vem da me, kljub mrazu zunaj, njegova topla plastična ročica ne more razočarati in mi podariti neželjenega občutka odrevenelih prstov. Veselih prstov se usedem na sedež in si podam v roke nekaj, kar bi moja punca z veseljem uporabila če bi bila bančna; ja, kartico. Vstavim jo v režo in s pritiskom na samo en gumb, hitro odtipkam pin, ter si kupim tisto kar sem si želel. Miren, tih, zadušen, skorajda električen zvok 1.6 16V motorja, ki skrbi za poganjanje tega prostorneža. Saj vem, avtomobilski fanatiki športnih motorjev si mislijo, phh ta mlinček še za kavo zmlet ni dober (83 kW / 113 KM), vendar mene s svojo nežno melodijo pomiri ter sprošča pri sprehodih po zavitih poteh. Vkolikor pa sva, skupaj z mojim srebrnim prijateljem, ogreta, pa z veseljem izkoristiva 6. prestavo in se malo hitreje pomakneva po zglajenih, a na trenutke luknjastih, slovenskih avtocestah. O ja, uživava. Nad omejitvijo, si mislim: »Glej ga žrebca, saj se rad zbudiš ob dodani rdeči črtici (ali dveh) na obratomeru«. Nič zato, če števec, bolj kot ne, parkira pri hitrostih okrog 150km/h; je pa zato moj prijatelj veliko bolj poskočen, ko je treba to hitrost odvzeti.

Pred naju se prikaže mačka in nežno pritisnem po stopalki za zavoro ter debelušček se ustavi. Kako preprosto. Včasih se mi v misli vrine ideja, da bi sčasoma lahko mački že začeli uživati v tem adrenalinskem početju, športu?. Eh, vrnimo se k avtu. Zavijem navzdol, a kot vsi veste kar gre dol gre tudi gor, in kaj kmalu sva z mojim štirikolesnikom sredi klanca, kjer sem moral počakati zaradi gneče. Francoski prijatelj mi pri tem pomaga in mi samodejno zategne ročno zavoro. Priden. Ko pa je potrebno speljati, takrat ga je včasih potrebno kar močno pritisnit da ga prepričam, da je dovolj, ter da je čas da se premakneva. Mogoče se na klancih preveč polenari, saj mu tudi visoke hitrosti na takem terenu niso preveč ljube. Na splošno je ljubitelj ravnih cestnih odsekov, makedam in ostalo mu ne diši preveč, a vseeno potrpi če sem trmast. Oddaljenosti od tal je dovolj za vse tovrstne želje.

Želje, hm... teh imam v notranjosti veliko a mi jih moj štiri letnik s svojo svetlo notranjostjo večino tudi uresniči. Veliko prostora za noge (da), pregledna armaturna plošča (da), jasen elektronski prikazovalnik hitrosti, obratov (da), avtomatska klima (da), radio z obvolansko nastavitvijo glasnosti (da), tempomat (ne), bi prišel prav, a ga pri vsakodnevnih poteh tudi ne potrebujem... Zaželim si kaj jesti, ni problema, le usedem se na zadnja sedeža in pred mano se nahajata dve priročni plastični mizici, ki jih lahko dvigam in spuščam kadarkoli mi paše. Ves sit, se na enem izmed treh, za ležanje dokaj trdih-za vožnjo, odličnih sedežih, nagnem nazaj in spočijem oči na krošnjah dreves nad mano. Steklena streha mi je nadvse všeč, edino kar mi ni preveč ljubo je, da pogosto v razgledih in svetlobi bolj uživajo moji sopotniki, kakor jaz za volanom. Sprostim se, a moti me zahajajoče sonce, ki sveti skozi stranska okna. Tudi ta problem rešim s preprostim dvigom zavesic, skritih v zadnjih vratih.

O koliko presenečenj mi je pripravil prijatelj, ko sem ga kupil. Prostori za shranjevanje pod nogami štirih potnikov, dva predala pod sprednjima sedežema, po več predalčkov v vratih, hlajen sopotnikov predal... V hiši imam rad red, zdaj pa lahko za to poskrbim tudi v avtu. Kako priročno. Na sedežih se sedi dokaj visoko, preglednost je zato odlična, poleg tega, pa je vstopanje in izstopanje iz avta izredno lahko (zvenim kot kak starec). Vkolikor v avtu ne potrebujem sedežev, ampak bi raje kot sitne otroke s seboj vzel kolo, se zadnji sedeži enostavno zložijo in odstranijo. Tako nastane precej velik prostor, kamor lahko poleg svojega kolesa pospravim še kakšen zaboj piva ali dva. Vkolikor pa je zabojev piva preveč, imam možnost da ga naložim še zadaj na prikolico, pripeto na snemljivo kljuko mojega žrebca. No sedaj pa že pretiravam. Če je v bližini punca, potem bo vso to pivo, z izjemo enega ali dveh, namenjeno drugim. Eh.

Drugih težav (z avtomobilom) zaenkrat še nisem imel. Nekaj časa nazaj sva sicer imela misteriozno obdobje, ko mu nobena od žarnic ni bila všeč in jih je zavračal, kot po tekočem traku, a se je sedaj to uredilo. Menjal sem le še zavorne ploščice, olje in ostalo drobnarijo, ki spada pod redni servis. Najina skupna pot se bliža 48000 km in sklepam lahko, da je avtu udobneje doma v garaži, kakor pa na servisu. Dobro se je odločil. :)


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a chan Če sep 01, 2011 7:34 am

OBVESTILO


Prispelo je lepo število odličnih prispevkov in že sedaj vse čestitke uporabnikom za poslane prispevke! :bow


Tema bo zaklenjena do 8. septembra, ko bo komisija administratorjev in moderatorjev a.com imela dovolj težko delo izbrati najboljših 10 prispevkov, ki bodo prejeli nagrade sponzorja Petrol d.d.

Po 8. septembru se tema odklene za vse uporabnike, z objavljenimi najboljšimi 10 prispevki. Z glasovanjem (1 uporabnik = 1 glas) boste sami odločili, kdo bo zmagovalec nagradne igre, ki prejme 4 vrhunske pnevmatike HANKOOK z želeno dimenzijo. Skupaj z glasovanjem bo seveda možno tudi komentiranje prispevkov. :tipk

Najboljši trije opisi avtomobilov po izboru uporabnikov bodo po zaključku nagradne igre objavljeni na prvi strani spletne strani avtomobilizem.com.


Ekipa avtomobilizem.com & Petrol d.d.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a chan Če sep 08, 2011 9:58 am

HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Vsakodnevno se srečujemo z bolj ali manj suhoparnimi avtomobilističnimi testi v različnih medijih. V prihajajočem poletnem dopustniškem času vas želimo spodbosti z akcijo, da na najbolj atraktiven, nenavaden, lahko tudi hudomušen način opišete ali svoj avtomobil ali avtomobil vaših staršev, partnerjev ali preprosto avtomobil, ki ste ga v zadnjem času vozili / testirali in je na vas pustil tolikšen vtis, da bi svoje občutke želeli podoživeti tudi z ostalim forumskim občestvom.

Da pa tema ne bi ostala samo pri opisih avtomobilov, je sponzor akcije, podjetje Petrol d.d., poskrbel za praktične nagrade, namenjene izbranim najboljšim besedilom! Žirija, sestavljena iz ekipe administratorjev in moderatorjev avtomobilizem.com bo na koncu izmed vseh zbranih prispevkov izbrala 10 zmagovalnih opisov.

Pravila:

* Pri opisih avtomobilov lahko sodeluje vsak član avtomobilizem.com, razen administratorjev in moderatorjev.
* Tema je namenjena SAMO in PRVENSTVENO opisom! Ker se želimo izogniti navijaštvu ali potencialnemu vplivu na kasnejši izbor žirije, bo popolnoma VSAK post, ki ni opis TAKOJ BRISAN!
* Končni rok za opisovanje avtomobilov je določen s 31.8.2011, ob 23.59 uri.
* Vsak opis mora biti pospremljen tudi s sliko avtomobila.
* Žirija je sestavljena iz ekipe administratorjev in moderatorjev, ki bo na koncu skupaj izbrala 10 zmagovalnih opisov avtomobilov.
* Končni izbor izmed 10 najboljših opisov bo opravljen med vsemi uporabniki avtomobilizem.com, ki bodo z glasovanjem izbrali NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA.
* Najboljši trije opisi avtomobilov po izboru uporabnikov bodo objavljeni na prvi strani spletne strani avtomobilizem.com.
* V primeru nejasnosti in ostalih vprašanj bo ekipa administratorjev in moderatorjev na voljo samo in izključno po zasebnih sporočilih.

Nagrade sponzorja Petrol d.d.:

10 izbranih avtorjev zmagovalnih opisov prejme:
dežnik, majico, kapo, 4l motornega olja in 1l zimskega vitrexa

avtorji izbranih 3 najboljših opisov prejmejo še dodatno:
servisni kombinezon

avtor NAJINOVATIVNEJŠEGA OPISA AVTOMOBILA prejme še:
4 vrhunske pnevmatike HANKOOK z želeno dimenzijo


Želimo vam čimbolj ustvarjalno tipkanje!

Ekipa avtomobilizem.com & Petrol d.d.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a chan Če sep 08, 2011 10:16 am

IZBOR NAJBOLJŠEGA PRISPEVKA

Komisija, sestavljena iz ekipe moderatorjev in administratorjev, je imela težko nalogo izbrati top 10 prispevkov.

Najboljših 10 prispevkov:
weasel
mmikolj
pavlich
Mindflash
Byrkus
oorosh
perko
=swen=
eclipse_R
kotk


Omenjenim uporabnikom že sedaj iskreno čestitamo. Hkrati tudi prejmejo praktične nagrade sponzorja akcije Petrol d.d.

Ostali opisi ostajajo v podforumu GALERIJA ( viewtopic.php?f=7&t=86238 ). Tema bo odprta za evetuelne opise vaših avtomobilov tudi v prihodnje. Posebej inovativni opisi pa bodo tudi po koncu te nagradne igre nagrajeni s simboličnimi darili!

Uporabniki foruma, sedaj ste na vrsti vi, da s svojimi glasovi izberete NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA, saj bodo najboljši še dodatno nagrajeni.

Glasovanje, skupaj s komentiranjem, se konča v nedeljo, 18. septembra ob 20:00 uri. Opozoriti moramo, da kasnejši glasovi ne bodo upoštevani!

Ekipa avtomobilizem.com & Petrol d.d.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a DragonForce Če sep 08, 2011 1:53 pm

Glasujem za uporabnika @kotk in Scenica, izjemno zanimiv opis za branje in zanimiv način pisanja. :)


P.s.: Kot prvi glasovalec prejmem tudi nagrado, kajne? ;)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a Patrik_A3 Če sep 08, 2011 2:53 pm

Moj glas gre k uporabniku: Mindflash

Zakon opis! :) sem ga prebral večkat, ker mi je zelo dober!
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
dvorjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr avg 31, 2011 12:40 pm
Kraj: Polarna Primorska

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a dvorjan Če sep 08, 2011 3:31 pm

Tole sem zapisal na drug forum, pa bom se sem skopiral:
++
Ocitno bi moral kdo komisiji prej razloziti pomen besed "inovacija", "inovativen" ... Ker razen mojega sta po strokovnem prepricanju inovativna prispevka le tisti, kjer govori avtomobil o sebi (samoizpoved) ter liricna oblika (pesem o Cordobi). Pa sta oba nasla pot med 10 najboljsih. =)

Razen ce so inovacijo tolmacili "po domace" = i-novac-i-ja =)
++

Sicer pa tudi zame ni nobenega dvoma - najbolj inovativen prispevek med deseterico je delo uporabnika Mindflash.
 
Uporabniški avatar
dottore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 552
Pridružen: Ne nov 14, 2010 5:58 pm
Kraj: "sončna stran Slavnika"

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a dottore Če sep 08, 2011 3:32 pm

Ej, res hvala za praktične nagrade :D :D :D :D :D
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 739
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a ChuckNorris Če sep 08, 2011 4:54 pm

mindflash!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a chan Če sep 08, 2011 6:44 pm

dvorjan je napisal/-a:Tole sem zapisal na drug forum, pa bom se sem skopiral:
++
Ocitno bi moral kdo komisiji prej razloziti pomen besed "inovacija", "inovativen" ... Ker razen mojega sta po strokovnem prepricanju inovativna prispevka le tisti, kjer govori avtomobil o sebi (samoizpoved) ter liricna oblika (pesem o Cordobi). Pa sta oba nasla pot med 10 najboljsih. =)

Razen ce so inovacijo tolmacili "po domace" = i-novac-i-ja =)
++


Še enkrat izsek iz prvega posta, ki opisuje namen nagradne igre:

Vsakodnevno se srečujemo z bolj ali manj suhoparnimi avtomobilističnimi testi v različnih medijih. V prihajajočem poletnem dopustniškem času vas želimo spodbosti z akcijo, da na najbolj atraktiven, nenavaden, lahko tudi hudomušen način opišete ali svoj avtomobil ali avtomobil vaših staršev, partnerjev ali preprosto avtomobil, ki ste ga v zadnjem času vozili / testirali in je na vas pustil tolikšen vtis, da bi svoje občutke želeli podoživeti tudi z ostalim forumskim občestvom.

Kriterij komisije, izbrane izmed vseh moderatorjev in administratorjev a.com, je bil všečnost teksta, kot celota (podobno se nadaljuje sedaj med forumskim občestvom). Ter morebitno iskanje nečesa novega (beri: inovativnega), kar lahko doprinese k odličnosti in všečnosti končnega izdelka.

Drugače pa, glede na zapisano ...

dvorjan je napisal/-a: ... Ker razen mojega sta po strokovnem prepricanju inovativna prispevka le tisti, kjer govori avtomobil o sebi (samoizpoved) ter liricna oblika (pesem o Cordobi). Pa sta oba nasla pot med 10 najboljsih. =)


... me izjemno zanima to tzv. strokovno prepričanje ...

Predlagam pa, da takšna in podobna vprašanja rešujemo po zs, tema pa naj bo namenjena ocenam prispevkov ter komentarjem le teh.

Da se vrnem na ocenjevanje - moj glas gre uporabniku Mindflash.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
weasel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 612
Pridružen: Ne avg 08, 2010 9:18 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a weasel Če sep 08, 2011 6:50 pm

Hvala za nagrado, še posebej olje bo prav prišlo :lol:
Sicer pa glasujem za Mindflasha :D
 
Uporabniški avatar
dottore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 552
Pridružen: Ne nov 14, 2010 5:58 pm
Kraj: "sončna stran Slavnika"

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a dottore Če sep 08, 2011 7:16 pm

Če imam pravico glasovanja bi svoj glas namenil Mindflashu in njegovi rdeči Španki :)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a chan Če sep 08, 2011 7:54 pm

mmikolj je napisal/-a:Če imam pravico glasovanja bi svoj glas namenil Mindflashu in njegovi rdeči Španki :)


Seveda, pravico glasovanja imate vsi! ;)
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8348
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a MacTron Če sep 08, 2011 8:15 pm

Glede na to, da se obrazlozil (vsak od izbranih je dobil svojega) ne vidi za ostale uporabnike bom se tu napisal okrnjeno varianto enega od izbranih v tej deseterici: Mindflash
Imeti idejo o taksni postavitvi zlogov jih pravilno zapakirati v samo sozvocje nenapisanega ter se prakticno obrnitii v smer razlage - dobi glas.
  • Vorsprung durch Technik | Progress through Technology
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3900
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a Lignage Če sep 08, 2011 8:27 pm

Moj glas gre pa Byrkusu in njegovemu opisu!
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a =swen= Če sep 08, 2011 8:34 pm

Res najlepša hvala za vse nagrade :) Super ste!
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a Matko37 Pe sep 09, 2011 1:17 pm

Midflash dobi točko od mene :D
 
ridder
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Po avg 09, 2010 12:33 pm

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a ridder Pe sep 09, 2011 1:26 pm

pavlich moj glas gre tebi. super opis. všeč mi je ironičnost :P
 
Uporabniški avatar
bord`
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So maj 21, 2005 1:15 pm
Kraj: ljubljana - šiška

Re: HANKOOKOV NAJINOVATIVNEJŠI OPIS AVTOMOBILA

Napisal/-a bord` Pe sep 09, 2011 10:47 pm

men je bil pa najboljši od eclipse_R :)
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov