Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Ford F-150

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 22, 2011 1:37 pm

cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....
Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford F-150

Napisal/-a cruiser1 Po avg 22, 2011 2:11 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....


ha ha
Ne! Govrim o tem kateri da več od sebe. ;)
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ford F-150

Napisal/-a airmike Po avg 22, 2011 2:26 pm

cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.


Si prepričan? :D



no poraba je vcasih visja ali nizja....


ha ha
Ne! Govrim o tem kateri da več od sebe. ;)


Da kr 2x tolk od sebe kot tvoj ;)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Ford F-150

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 22, 2011 2:33 pm

lahko se dobimo kaksen petek in primerjamo zadevo, pa se kako recemo ;)

evo pa ena na hitro primerjava
Motor:
300cid (4.9l) Big Six
150 hp
360 Nm
RWD
Automatic, 4speed + el.overdrive

Motor
4.2l Small Eight
340 hp
420 Nm
AWD
Manual, 6speed

o pospesovanju, koncni, itd pa nima smisla ker sta dva razlicna avta v vseh pogledih

pa neuzemi to kot napad...le primerjava je
Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford F-150

Napisal/-a cruiser1 Po avg 22, 2011 2:59 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:lahko se dobimo kaksen petek in primerjamo zadevo, pa se kako recemo ;)

evo pa ena na hitro primerjava
Motor:
300cid (4.9l) Big Six
150 hp
360 Nm
RWD
Automatic, 4speed + el.overdrive

Motor
4.2l Small Eight
340 hp
420 Nm
AWD
Manual, 6speed

o pospesovanju, koncni, itd pa nima smisla ker sta dva razlicna avta v vseh pogledih

pa neuzemi to kot napad...le primerjava je


Zagotovo me pustiš daleč zadaj. O tem ni dvoma. Ampak tu gre za dva zelo različna avtomobila in vprašanje je kaj bi bilo, če bi si vsak pripel še polno opremljeno dvoosno airstream počitniško prikolico in jo vlekla v vrhniški klanec ;)
Kljub temu, da ima tvoj 4.2l motor "lepše" podatke na papirju jaz pri vleki tovora bolj verjamem v moj 4.9l!
Tudi ti ne vzemi tega, kot napad, gre zgolj za debato, da se razčisti zakaj je kakšen avto ali motor boljši v nekaterih situacijah. V najinem primeru gre za dva popolnoma različna avtomobila, ki je vsak dober na svojem področju.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Ford F-150

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 22, 2011 3:50 pm

no o vleki nebom pameten, samo nekako mi moja logika pravi da imam boljse prestavno razmerje + rocni menjalnik + 4x4 + vec navora, zato mislim da o vleki nebi smel biti nic slapsi. Definitivno pa lahko ti veliko vec nalozis oz prevaz, saj je temu tudi namenjen avto. In kot sem jaz in ti ze rekla sta to dva cisto razlicna avta, dako da je primerjava brezvezna. v vsakem pogledu mi je pa zanimiv tvoj avto oz vsi ti starejsi americani in jih je zanimivo videti na nasih cestah.
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Ford F-150

Napisal/-a lizard Po avg 22, 2011 11:56 pm

Glavna razlika je kje je navor na voljo. Ameriški veliki motorji, sploh starejši so imeli vedno zelo malo konjev na liter delovne prostornine, v spodnjih obratih oz. v bistvu takoj ko daš gas pa takojšen navor. Evropejci so pa vedno raje imeli manjše prostornine in več konjev. Resda se z raznoraznimi tehnologijami (zamik odmičnih gredi, spremenljiva dolžina sesalnih cevi,...) da precej navora spravit že v srednje obrate, a glavna razlika je to, da tale 4.9 s 150 konji vleče od 1000 obratov kot za šalo.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ford F-150

Napisal/-a airmike To avg 23, 2011 8:07 am

lizard je napisal/-a:Glavna razlika je kje je navor na voljo. Ameriški veliki motorji, sploh starejši so imeli vedno zelo malo konjev na liter delovne prostornine, v spodnjih obratih oz. v bistvu takoj ko daš gas pa takojšen navor. Evropejci so pa vedno raje imeli manjše prostornine in več konjev. Resda se z raznoraznimi tehnologijami (zamik odmičnih gredi, spremenljiva dolžina sesalnih cevi,...) da precej navora spravit že v srednje obrate, a glavna razlika je to, da tale 4.9 s 150 konji vleče od 1000 obratov kot za šalo.


Evo ti graf od audija (moč in navor na kolesih)

Slika
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Ford F-150

Napisal/-a mihaing To okt 04, 2011 7:23 pm

Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford F-150

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 04, 2011 7:28 pm

OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford F-150

Napisal/-a cruiser1 To okt 04, 2011 7:43 pm

mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:



TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)


TrijoAdijo, v bistvu imaš prav! Sneg pustim na kesonu toliko časa dokler ceste niso splužene in mi obtežitev pride zelo prav. Potem ga pa res kidam. Malo hecno vseskupaj ampak tako je.
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Re: Ford F-150

Napisal/-a tabletten To okt 04, 2011 8:03 pm

Danes popoldne sem ga spet videl v bližini kamnika (zjutraj pa f350).. mrcina prava, raje grem polno naložen šlepar izsilit kot to pošast :)

Kak je bil pa najmočnejši motor serijsko v tem avtu? Ne da se mi googlat ti boš pa iz prve ustrelil.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford F-150

Napisal/-a cruiser1 To okt 04, 2011 8:29 pm

Prav vse pa tudi ne vem kar z glave ;)
Če sprašuješ prav za to generacijo (1992-97), kot je moj je nekako takole:
Med bencinarji je nekako najmočnejši V8 5.8l z 210hp in 441Nm ter Lightning verzija z enakim motorjem in 240hp ter 460Nm.
Potem so pa še dizli V8 7.3l in 7.5l od 230 do 250hp ter 530 do 570Nm


Pa, da še dodam nekaj na prejšne poste "audi 4.2l vs F150 4.9l"
4.9l motor se dobro izkaže pri vleki tovora, ker ima tako, kot je že lizard omenjal veliko navora pri nizkih obratih in skozi celotno območje. Kakšnega dyno testa žal nimam, je pa po ameriških forumih veliko napisanega o tem in mnogi pravijo, da se ta motor obnese veliko bolje, kot marsikateri močnejši V8 kadar je potreben navor. To sem tudi sam opazil kadar sem imel zelo naložen keson, da je avto že precej "počepnil" pa je vseno z lahkoto speljal ob čisto rahlem dotiku na gas, kot, da tovora sploh nebi bilo ;) Dirkaški motor pa res to nikakor ni!!
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Ford F-150

Napisal/-a mihaing To okt 04, 2011 8:38 pm

Atmosferski motorji z veliko kubikažo ne potrebujejo ogromno moči ravno zaradi navora, ki je ponavadi že od štantgasa naprej skoraj maximalen (moj ima pri 1000 vrtljajih že 400Nm navora).

Torej nima smisla da ima 800KM če jih ne potrebuje in tudi nikoli nebi bili izkoriščeni. Povečala bi se samo poraba učinka pa nobenega. Koliko navora in moči avto potrebuje je vse preračunano do potankosti.
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ford F-150

Napisal/-a airmike To okt 04, 2011 8:50 pm

mihaing je napisal/-a:Atmosferski motorji z veliko kubikažo ne potrebujejo ogromno moči ravno zaradi navora, ki je ponavadi že od štantgasa naprej skoraj maximalen (moj ima pri 1000 vrtljajih že 400Nm navora).

Torej nima smisla da ima 800KM če jih ne potrebuje in tudi nikoli nebi bili izkoriščeni. Povečala bi se samo poraba učinka pa nobenega. Koliko navora in moči avto potrebuje je vse preračunano do potankosti.



Motorji imajo samo en podatek in to je navor. Moč se izračuna iz navora ;)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Ford F-150

Napisal/-a mihaing To okt 04, 2011 9:07 pm

Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ford F-150

Napisal/-a airmike To okt 04, 2011 9:09 pm

mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Sej wati so moč g. Ing :) Si prespal fiziko?
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Ford F-150

Napisal/-a ven0m Sr okt 05, 2011 1:53 pm

mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Britanski:
1kW = 1.34 bhp

Metrični:
1kW = 1.36 hp
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ford F-150

Napisal/-a airmike Sr okt 05, 2011 2:35 pm

ven0m je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov. :!: :!:


Britanski:
1kW = 1.34 bhp

Metrični:
1kW = 1.36 hp


Vse lepo in prav ampak še vedno se lahko izmeri samo navor in obrati glavne gredi. Iz tega se pa potem preračuna moč pa naj bo ta v Kw ali v Hp. Tud dyno meri navor in na podlagi obratov potem preračuna moč. Enačba pa je:

P (KM-konjske moci) = T(Nm)*rpm/7503

7503 pa je zato da se rpm razbije v radiane na sekundo ker je definicija moči delo ki je opravljeno v nekem času.

PS: sorry za off ;)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford F-150

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 06, 2011 11:30 am

airmike je napisal/-a:Vse lepo in prav ampak še vedno se lahko izmeri samo navor in obrati glavne gredi. Iz tega se pa potem preračuna moč pa naj bo ta v Kw ali v Hp. Tud dyno meri navor in na podlagi obratov potem preračuna moč. Enačba pa je:

P (KM-konjske moci) = T(Nm)*rpm/7503

7503 pa je zato da se rpm razbije v radiane na sekundo ker je definicija moči delo ki je opravljeno v nekem času.

PS: sorry za off ;)


Kateri obrati pa so v enačbi? Tisti maximalni, ki jih motor doseže,ali tisti pri katerih je dosežen najvišji navor?

cruiser1 je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam) :?:



TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse :D:D
(hec)


TrijoAdijo, v bistvu imaš prav! Sneg pustim na kesonu toliko časa dokler ceste niso splužene in mi obtežitev pride zelo prav. Potem ga pa res kidam. Malo hecno vseskupaj ampak tako je.


Sam res...dej povej, kak gre tale stroj po snegu..glede na zadnji pogon...in "lahek" keson?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov