Opel Astra G 2.2 DTi
Objavljeno: Pe jan 06, 2012 5:05 pm
Tako, odločil sem se da tudi sam predstavim svojo "makino" javno
In sicer, to je že moja tretja Astra v hmm...3 letih
Po Astri F 1.6 GL(osnova) se mi je uresničila večna želja večine OPEL-ašev oz. vseh ljubiteljev starejših hot-hatchov - Astra F GSI 16v
Ker je v moje roke prišla v relativno zanemarjenem stanju sem zanjo cca. 1 leto skrbel in jo rihtal, dokler ni prišlo do finančne stiske in je blo treba prodat
Naslednji lastnik jo je tud predstavil tle gor(črna)..
Uglaunem, da ne dolgovezim preveč; po nekaj mesečnem premoru sudente je ponudila priložnost za nakup Astre G z dokaj redko motorizacijo - 2.2DTI(125KM). Skratka en kompromis med dinamiko in varčnostjo
Je pa traktor ampak..jbg sem še študent 
Ob nakupu sem odpravil par napak in pomanjkljivosti kot je akumulator(original star 9 let!!), vložek ključavnice, menjava olja, hladilne tekočine, vseh filtrov, malo bolj konkretno čiščenje, popravilo sprednje luči..
Leta se mu pa kljub spoštljivi kilometrini(220kkm trenutno) najbolj poznajo na karoseriji z raznimi praskami in trdovratnimi madeži. Tako da poleg strojnega poliranja enkrat pomladi pride na vrsto še nekaj stvari(pogojeno s financami):
- menjava sprednjih luči z angel eyes(črna podlaga) ali Depo z lečo
- vzmetenje, nagibam se k H&R cup kit, Weitec, itd. Kakšne izkušnje mogoče?
- ene okusne 16ke, original ali ne, več ne izključno zaradi cene. Ne bom na Lyon Lan Li gumah vozu
- sedeže iz Sport variante, ker trenutno je obup.
To je to, marsikaj sem pozabil, bom že dopisal
In slike:

In sicer, to je že moja tretja Astra v hmm...3 letih




Uglaunem, da ne dolgovezim preveč; po nekaj mesečnem premoru sudente je ponudila priložnost za nakup Astre G z dokaj redko motorizacijo - 2.2DTI(125KM). Skratka en kompromis med dinamiko in varčnostjo


Ob nakupu sem odpravil par napak in pomanjkljivosti kot je akumulator(original star 9 let!!), vložek ključavnice, menjava olja, hladilne tekočine, vseh filtrov, malo bolj konkretno čiščenje, popravilo sprednje luči..
Leta se mu pa kljub spoštljivi kilometrini(220kkm trenutno) najbolj poznajo na karoseriji z raznimi praskami in trdovratnimi madeži. Tako da poleg strojnega poliranja enkrat pomladi pride na vrsto še nekaj stvari(pogojeno s financami):
- menjava sprednjih luči z angel eyes(črna podlaga) ali Depo z lečo
- vzmetenje, nagibam se k H&R cup kit, Weitec, itd. Kakšne izkušnje mogoče?
- ene okusne 16ke, original ali ne, več ne izključno zaradi cene. Ne bom na Lyon Lan Li gumah vozu

- sedeže iz Sport variante, ker trenutno je obup.
To je to, marsikaj sem pozabil, bom že dopisal
