Ne nisem je bil včeraj kat dobro znižan ampak sem se odločil, da raje poštimam druge stvari(Nosilce motorja, cevi, odstranim nekaj nepomembnih stvari, ki ovirajo dovod zraka v motor, dovod goriva...) Hibrid, ki ga trenutno imam je izgleda narejen bolj za nizke obrate saj v nizkih je kljub temu da proizvede 460Nm ima še rezervo in smo ga v nizkih obratih namerno omejili, da zaščitimo motor in menjalnik in posledično verjetno v visokih ne doseže tolikšnega pritiska oz. lahko da kje celo kaj pušča(original cevi in sistem je katastofa... Če bi vzel TTE in ga želel izkoristiti bi moral menjati tudi bate in ojnice, drugače nebi pridobil veliko... Pa še gorivo v sloveniji je en drek vredno v primerjavi s tujino tko, da moram tudi glede tega nekaj narediti
Tudi DSG malo čuvam TTE420 mislim da gre preko 440hp/600Nm, mislim da so ga v UK spravili tudi na 460HP In za takšno moč je BWA motor malo prešvoh Bati še niso problematični, ojnice pa so Že CDL motor je na meji
_Dejan_ je napisal/-a:@ven0m & @Matey_ Za enkrat še nisem testiral zavor, ker še niso "ulaufane" ...
Kako misliš, še niso ulaufane? Jaz sem ulaufal moje DS2500 Ferodo takoj po montaži, saj tako ti piše v navodilih. 10 do 20x zmerno zaviranje po 5 sekund s 50% pritiska in 3x 5s z 90% (ne zablokiraš) in nato jih ohladiš. Tako spojiš material ploščice z novim diskom.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“ James May: "Yes."
Jaz jih pač nisem po tem postopku in sem počakal na montažo Torque Solution kita in naredil postopek šele cca. 50km po montaži ploščic(Avto je itak stal tisti čas)... Jaz vedno tako delam(Prvih 50-100km zelo nežno zaviram potem pa jih ulaufam)...
Drugače pa ja zavore so glasnejše od prejšnje kombinacije, včasih pri nizkih hitrostih in rahlem zaviranju zacvilijo, predvsem če nekaj časa nič naglo ne zaviram in OGROMNO prašijo platišča...
A ok, to ni sile. Sem mislil ,da si kje že kakih 5k km naredil brez utekanja. Jup, dokler niso na delovni temp. so glasne in tudi rade zacvilijo ob nizki hitrosti zaviranja. Dokler niso tople skušaj zavirat na "puls", nebodo tako glasne.
Glede prašenja pa tell me about it. Sprednje felne imam glih 2 uri po prvem pranju čiste, pol so pa mat-srebrne.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“ James May: "Yes."
Da malo osvežim temo Poleti sem nadgradil nizkotlačno pumpo(LPFP) z "HIGH FLOW 265LPH Intank Pump"
Pozimi pa sem imel veliko časa za zbiranje novih delov za vgradnjo
Trenutno bom pokazal le nekaj od njih več pa, ko jih bom pričel vgrajevati...
Pa začnimo z novimi nosilci za motor in menjalnik. Ker so originalni že zelo obrabljeni je nujno potrebna menjava, ker je to moj poletni vsako dnevni avto sem se odločil za mehkejšo varianto proizvajalca 034 Motorsport(Street Density):
Powerflex Insert ima za sabo že kar nekaj kilometrov in je čas, da ga zamenjam z novim, ki je tudi od proizvajalca 034 Motorsport(Billet Aluminum Dog Bone Mount Insert):
Odločil sem se da bom naredil "Runner Flap Delete" torej iz sesalnega kolektorja pobral nepotrebno navlako in za zapolnitev lukenj uporabil ta komplet:
Zadnja nova zadeva, ki jo bom predstavil sedaj pa je nov ventil "CTS Diverter Valve Kit":
Več slik pa v naslednjih mesecih ko bom pričel z nadgradnjami
Ta kit, ki si ga nabavil za zapolnitev praznin kjer so prvotno runnerji; to je za zapolnitev stranskih vdolbin ob strani sesalnega kanala, ali za dejansko pozicijo loputic v sesalnem kolektorju?
Namreč sam tudi nameravam odstranit runnerje in same lopute znotraj sesalnega kolektorja.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“ James May: "Yes."
Motor in lopute se vzame ven iz sesalnega kolektorja in luknje zapolni z temi alu vložki. V bloku motorja pa se fiksne lopute tudi pobere ven vendar kanali ostanejo, ker vložki, ki bi obstali notri ne obstajajo(so vdolbine tako narejene, da jih nič ne more držati)... Nekateri v te kanale vstavijo alu vložke, ki jih zavarijo in potem zbrusijo...
Malo pozno odgovarjam ker sem bil cel mesec v tujini... Tesnil je OK bolje kot original ventil verzija D in približno enako kot verzija G edino kar me je motil je bil zvok, vzmet se je "skrčila" in med testom originalnega se mi je en del izgubil, tako, da sem imel izbiro kupit nov DV+ ali kaj drugega in sem se odločil probat nekaj drugega...
Včeraj in danes se je v garaži nekaj dogajalo, kakšne slikice pa v naslednjih dneh...
V soboto sem preživel nekaj časa v garaži in pričel pripravljati avto na novo sezono...
Najprej sem odstranil karter in preveril cev za dovod olja. Glede na to da je to manjša hiba TFSI motorjev in se rada zamaši in avto ima 150km nisem želel reskirati in sem jo čeprav ni bila preveč zasvinjana vseeno zamenjal:
Istočasno sem naredil redni servis.
Nato sem odstranil "powerflex dog bone mount insert" in vgradil novega od 034 Motorsport.
Odstranil sem tudi "HG-Motorsport turbo muffler delete" in K04 cevi, ki gredo iz turba do intercoolerja in jih zamenjal z novimi iz Spulen Boost Pipe Kit-a. Drugo stran(Od intercoolerja do sesalnega kolektorja) pa bom zamenjal kasneje...
Odstranil sem tudi sprednje zavorne čeljusti in namazal vodila. Jutri avto dobi nove pnevmatike Bridgestone Potenza RE050A 245/40 R18...