R 34 GT-R je napisal/-a:Lepo, lepo koliko je pričakovan cilj?
peroRS je napisal/-a:Sem vozil 300KM in 470Nm na prednji pogon........350+ zna bit zanimivo
p.s: sam tole pacanje ventilov pri motorjih z direktnim vbrizgom je res katastrofa, huje kot vsak star dizel
_Dejan_ je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:Sem vozil 300KM in 470Nm na prednji pogon........350+ zna bit zanimivo
p.s: sam tole pacanje ventilov pri motorjih z direktnim vbrizgom je res katastrofa, huje kot vsak star dizel
Ja in rešitve ni tudi če imam Catch Can in WMI zelo malo pomaga tako da se investicija v CC(cca. 200-300€) ne izplača in imam za ta denar lahko vsak servisni interval kolektor dol in pucam
tejo996 je napisal/-a:Koliko časa ti je vzelo pucanje?
Ker tudi jaz čakam da dobim krtačke pa da spucam.
_Dejan_ je napisal/-a:Aja pa verjetno ne rabim omenjati, če boš delal sam, da rabiš novo tesnilo za sesalni kolektor in če injektor potegneš iz bloka tudi repair kit(Da zamenjaš teflonsko tesnilo) ...
tejo996 je napisal/-a:_Dejan_ je napisal/-a:Aja pa verjetno ne rabim omenjati, če boš delal sam, da rabiš novo tesnilo za sesalni kolektor in če injektor potegneš iz bloka tudi repair kit(Da zamenjaš teflonsko tesnilo) ...
Hvala na opozorilu. Bi pozabil prej nabavit tesnila ker je že nekaj časa odkar sem bral kako pa kaj.
A imaš mogoče kataloške številke in ali je treba zamenjat tesnilo tudi na Throttle Body Motorju ?
abbe je napisal/-a:zakaj prihaja do padca navora med 3250 pa 4000 obratih?
mito155 je napisal/-a:če sem iskren sem mislil da bo več konjev.. sam bi pa vseeno raje si vzel čas za popravek krivulja navora, saj se v tistem območju avto največ drži
primozek68 je napisal/-a:Če je to res,bi jaz osebno raje porabil še tistega pol dneva,da se naredi kot treba.
Gorgh je napisal/-a:A to so navedeni konji na kolesih al na agregatu ( oziroma kakorkol se že reče )?
Kakršenkoli odgovor bo, pohvalno, lepa cifra!! samo informativno me zanima!
abbe je napisal/-a:sj to je logično da tlak pada z obrati saj motor skos več zraka požira glede na čas in turbotu enostavno zmanjka..
tistih 100mb pa tut nebi nevem kok prirastka prineslo.
ok enih 10 konjičkou mogoče.
p.s. če bi blo možn v mapi nastavit željeni tlak na max pri nižjih obratih (cca 3000) potem nebi prihajalo do te špice ko preseže tlak za cca 300 mb poj pa regulacija zapre pa se ne pobere več..bi mislm da bi lahko dosegal 2500 mb od cca 3000 do nekej 5500 obratou
in bi se tut krivulja navora poglihala...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov