Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a R 34 GT-R So nov 08, 2014 9:58 am

Lepo, lepo :) koliko je pričakovan cilj?
RiDe hArD
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a _Dejan_ So nov 08, 2014 10:27 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Lepo, lepo :) koliko je pričakovan cilj?


Nad 300HP naj bi bilo 350-390HP je pa odvisno na katerem dyno... :)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a peroRS Ne nov 09, 2014 9:50 am

Sem vozil 300KM in 470Nm na prednji pogon........350+ zna bit zanimivo :mrgreen: :twisted:

p.s: sam tole pacanje ventilov pri motorjih z direktnim vbrizgom je res katastrofa, huje kot vsak star dizel :huh:
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1526
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a a_sist Ne nov 09, 2014 10:58 am

Zelo lepo dokumentirano, bravo. Predelava pa sploh pohvalna! :shock:
No escape from the mass mind rape...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a _Dejan_ Ne nov 09, 2014 11:15 pm

peroRS je napisal/-a:Sem vozil 300KM in 470Nm na prednji pogon........350+ zna bit zanimivo :mrgreen: :twisted:

p.s: sam tole pacanje ventilov pri motorjih z direktnim vbrizgom je res katastrofa, huje kot vsak star dizel :huh:


Ja in rešitve ni :) tudi če imam Catch Can in WMI zelo malo pomaga tako da se investicija v CC(cca. 200-300€) ne izplača in imam za ta denar lahko vsak servisni interval kolektor dol in pucam :)
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a tejo996 Po nov 10, 2014 4:12 pm

_Dejan_ je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Sem vozil 300KM in 470Nm na prednji pogon........350+ zna bit zanimivo :mrgreen: :twisted:

p.s: sam tole pacanje ventilov pri motorjih z direktnim vbrizgom je res katastrofa, huje kot vsak star dizel :huh:


Ja in rešitve ni :) tudi če imam Catch Can in WMI zelo malo pomaga tako da se investicija v CC(cca. 200-300€) ne izplača in imam za ta denar lahko vsak servisni interval kolektor dol in pucam :)

Koliko časa ti je vzelo pucanje?
Ker tudi jaz čakam da dobim krtačke pa da spucam.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a _Dejan_ Po nov 10, 2014 9:44 pm

tejo996 je napisal/-a:Koliko časa ti je vzelo pucanje?
Ker tudi jaz čakam da dobim krtačke pa da spucam.


Samo pucanje cca. 4h. Ščetkanje izsesavanje, pihanje pa jovo na novo :) Najprej sem se en "cilinder" lotil z pomočjo Liqui Moly Valve Clean in ugotovil, da gre na suho lažje izsesavat in spihat...
Intake manifold dol, pucanje, menjava injektorjev in nazaj gor pa mi je vzelo en dan. Je pa res da sem delal prvič in samo s pomočjo "računalniških" navodil... Aja pa verjetno ne rabim omenjati, če boš delal sam, da rabiš novo tesnilo za sesalni kolektor in če injektor potegneš iz bloka tudi repair kit(Da zamenjaš teflonsko tesnilo) ...
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a tejo996 To nov 11, 2014 12:32 pm

_Dejan_ je napisal/-a:Aja pa verjetno ne rabim omenjati, če boš delal sam, da rabiš novo tesnilo za sesalni kolektor in če injektor potegneš iz bloka tudi repair kit(Da zamenjaš teflonsko tesnilo) ...

Hvala na opozorilu. Bi pozabil prej nabavit tesnila ker je že nekaj časa odkar sem bral kako pa kaj.
A imaš mogoče kataloške številke in ali je treba zamenjat tesnilo tudi na Throttle Body Motorju ?
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a Jerry007 To nov 11, 2014 5:45 pm

Sem videl rezultate pri CSSu :twisted:
Lep projekt :bow
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ To nov 11, 2014 7:51 pm

tejo996 je napisal/-a:
_Dejan_ je napisal/-a:Aja pa verjetno ne rabim omenjati, če boš delal sam, da rabiš novo tesnilo za sesalni kolektor in če injektor potegneš iz bloka tudi repair kit(Da zamenjaš teflonsko tesnilo) ...

Hvala na opozorilu. Bi pozabil prej nabavit tesnila ker je že nekaj časa odkar sem bral kako pa kaj.
A imaš mogoče kataloške številke in ali je treba zamenjat tesnilo tudi na Throttle Body Motorju ?


Jaz sem ga zamenjal. Za mojega za intake manifold je 06F129717D za throttle body pa 06F133073D.

Danes bil na dyno(Naredili smo 53 meritev) in remapu, da smo poizkusili iztisniti največ KM iz motorja... Obstali smo na 340KM in nič ni pomagalo prilezti višje. Pri navoru je še zelo veliko rezerve in smo ga namerno znižali in "zaprli" turbo zato ker nebi imel rad uničenega DSG-ja :)
To je kar smo dobili ven po celodnevnem mučenju(rdeče so Stage 3, modre Stage 2+):
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a peroRS To nov 11, 2014 7:59 pm

Švoh =P :twisted:
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a tejo996 To nov 11, 2014 9:27 pm

:DDD
Odlično.
V soboto grem tudi jaz do CSS :D (je bil že čas =P )
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a abbe To nov 11, 2014 10:06 pm

zakaj prihaja do padca navora med 3250 pa 4000 obratih?
Ni vse res kar napišem
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a _Dejan_ To nov 11, 2014 10:48 pm

abbe je napisal/-a:zakaj prihaja do padca navora med 3250 pa 4000 obratih?

To je narejeno namenoma... Morali smo omejit turbo v nizkih obratih, ker drugace bi bil navor krepko preko 500Nm in posledicno nevaren za DSG... Lahko bi krivuljo zravnali samo bi porabili se pol dneva za bv...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a mito155 Sr nov 12, 2014 11:01 am

če sem iskren sem mislil da bo več konjev.. sam bi pa vseeno raje si vzel čas za popravek krivulja navora, saj se v tistem območju avto največ drži
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a primozek68 Sr nov 12, 2014 11:01 am

Če je to res,bi jaz osebno raje porabil še tistega pol dneva,da se naredi kot treba.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a Gorgh Sr nov 12, 2014 12:09 pm

A to so navedeni konji na kolesih al na agregatu ( oziroma kakorkol se že reče )?

Kakršenkoli odgovor bo, pohvalno, lepa cifra!! samo informativno me zanima!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 3XX HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr nov 12, 2014 4:24 pm

mito155 je napisal/-a:če sem iskren sem mislil da bo več konjev.. sam bi pa vseeno raje si vzel čas za popravek krivulja navora, saj se v tistem območju avto največ drži

primozek68 je napisal/-a:Če je to res,bi jaz osebno raje porabil še tistega pol dneva,da se naredi kot treba.


Čas je denar ;)

Tudi sam sem pričakoval več oz. nad 350HP ... Definitivno ali turbo ne deluje po specifikacijah ali pa boost nekje pušča... Ker smo recimo zahtevali max kar ECU dovoljuje(2540mbar) turbo pa je ven dajal manj(2440mbar) in z obrati še padal... Kar je lepo vidno na temu grafu:
Slika

Neglede na to koliko smo se igrali z timingi, gorivom je stalno bilo okoli 320-340KM... Testna mapa, ki je imela popravljene samo vbrizge prilagojene na S3 standard injektorje in boost na 1,2Bara je bilo 280KM in 450Nm...
Verjetno tudi njihov dyno kaže nižje rezultate kot "ostali" ker moj stage 2+ je imel 240KM in 400Nm, REVO pa kao ima 250-277KM in 370-420Nm...

Gorgh je napisal/-a:A to so navedeni konji na kolesih al na agregatu ( oziroma kakorkol se že reče )?

Kakršenkoli odgovor bo, pohvalno, lepa cifra!! samo informativno me zanima!


"DIN Engine power" tako, da na motorju, če pa se motim pa naj me kdo popravi...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a abbe Sr nov 12, 2014 8:18 pm

sj to je logično da tlak pada z obrati saj motor skos več zraka požira glede na čas in turbotu enostavno zmanjka..
tistih 100mb pa tut nebi nevem kok prirastka prineslo.
ok enih 10 konjičkou mogoče.

p.s. če bi blo možn v mapi nastavit željeni tlak na max pri nižjih obratih (cca 3000) potem nebi prihajalo do te špice ko preseže tlak za cca 300 mb poj pa regulacija zapre pa se ne pobere več..bi mislm da bi lahko dosegal 2500 mb od cca 3000 do nekej 5500 obratou
in bi se tut krivulja navora poglihala...
Ni vse res kar napišem
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Če nov 13, 2014 4:58 pm

abbe je napisal/-a:sj to je logično da tlak pada z obrati saj motor skos več zraka požira glede na čas in turbotu enostavno zmanjka..
tistih 100mb pa tut nebi nevem kok prirastka prineslo.
ok enih 10 konjičkou mogoče.

p.s. če bi blo možn v mapi nastavit željeni tlak na max pri nižjih obratih (cca 3000) potem nebi prihajalo do te špice ko preseže tlak za cca 300 mb poj pa regulacija zapre pa se ne pobere več..bi mislm da bi lahko dosegal 2500 mb od cca 3000 do nekej 5500 obratou
in bi se tut krivulja navora poglihala...


Standard K04 med 2000rpm in 5500rpm mora držati boost v rangeu max 20-50mbar, če ne je nekaj narobe(Verjetno "boost leak")...
Primer:
Slika

Najprej bom preveril, če kje boost pušča. Sedaj bi se morala že videti kakšna kapljica olja na spoju, kjer pušča. Nato bom zamenjal objemke na intercoolerju iz "T-Bolt" ki sem jih dobil zraven za navadne iz nerjavečega jekla, ki naj bi bolj tesnile... Ko odpravim ta problem, pa me čaka menjava olja v motorju in menjalniku, ter menjava vseh filtrov...
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov