Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ So feb 16, 2013 7:55 pm

Evo pa da še tukaj predstavim svoj "novi" projekt, ki sem ga začel avgusta 2012, ko sem kupil vozilo. Prejšnje vozilo Fiat Stilo (1.9JTD 115HP@160HP/360Nm) sem uporabil bolj za Audio/CarPC projekt(Če koga zanima si ga lahko ogleda TUKAJ) novega pa sem rekel, da zaradi avtoakustike ne bom razkopaval in se bom posvetil bolj tuningu in kasneje stylingu :)
Torej da malo predstavim svoje vozilo :) Kot je že razvidno iz naslova teme gre za Audi TT 2.0 TFSI S-Tronic letnik 2007. Dodatne opreme nima veliko :) Pa da ne bom preveč nakladal bom projekt bolj predstavil v sliki ;)

Tako je izgledal ob nakupu:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Zimske gume:
Slika

Nato sem pred chip tunningom zamenjal filter za BMC-jevega:
Slika
Slika
Slika

Original:
Slika

Kupil sem tudi nove hladnejše svečke:
Slika
Slika

Nato je sledila vgradnja "Lower Engine Mount Insert" :)
Paket:
Slika

Pa poglejmo kaj je notri:
Slika
Slika

Dvignimo avto:
Slika

Zaščita motorja je odstranjena, vijak tudi in mesto za vgradnjo očiščeno:
Slika
Slika

Uporabimo priložen lubrikant in enostavno porinemo vložek v luknjo, dobro zategnemo vijake... In uživamo v vožnji :)

Sledila je menjava izpušnega lonca. Da ne omenim da pri nobenem "izpuh majstru" v ljubljani kjer sem bil ali klical nisem dobil objemke premera 70mm :)

Najprej je bilo potrebno pogledati kaj sploh sem kupil :)
Slika
Slika

Potem je bilo potrebno izrezati luknjo v zadnji diffuzor(Spomladi dobim karbonskega tako da je to začasna rešitev):
Slika

Original izpušni lonec:
Slika

Pa ga dejmo odrezat :)
Slika

In zmontirat novega:
Slika
Slika

Sledila je homologacija in eno mesečno uživanje Stage 1 predelave...

Ker pa motor v srednjih obratih ni dobival dovolj goriva sem se odločil zamenjati HPFP in ga Upgradati...
Kupil sem OEM HPFP, Autotech Upgrade kit, Cam follower, RS4 PRV in si vzel čas, da se vse sestavil skupaj in vgradil v avto...

Nova OEM HPFP:
Slika

Nov OEM RS4 PRV:
Slika

Vse komponente na mizi(Razen Cam follower):
Slika

Najprej je bilo potrebno zamenjati notranjost v OEM HPFP tako da sem odstranil originalne dele:
Slika

In vgradil tiste ki sem jih dobil v Autotech kitu:
Slika

Uporabiti sem moral originalno vzmet in novo držalo vzmeti:
Slika

Nova nadgrajena HPFP je pripravljena za montažo:
Slika

Najprej je potrebno poskrbeti za varnost, kajti v pumpi je visok pritisk in špric v kožo je smrtno nevaren:
Slika

Potem je sledila odstranitev varovalke in izpust pritiska iz pumpe in cevi ...

Na levi strani je nova, na desni stara:
Slika

Potem sem preveril in zamenjal cam follower(Levi je stari, desni je novi):
Slika

In nova HPFP zmontirana:
Slika

RS4 PRV nisem zmontiral, ker je dostop zelo otežen in nimam orodja za montažo :) Za enkrat se še ni pokazala potreba po upgradeu, ker še vedno avto laufa na Stage 1 ECU remapu...

Naredil sem tudi meritve pritiska goriva pred in po predelavi...
Modra krivulja je kolikšen pritisk zahteva ECU, rdeča je kolikšen je v resnici.
Pred predelavo:
Slika

Po predelavi:
Slika

Januarja sem kupil B&B(Billy Boat) downpipe, ki je enak APR-jevem(B&B jih dela za APR) in 70mm FOX mid/center pipe tako da je avto pripravljen na Stage 2+ ECU remap.
70mm FOX mid/center pipe:
Slika

B&B(Billy Boat) downpipe:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Športni katalizator(200-cell metal high flow catalyst):
Slika
Slika

In pa še drobnarije ki pridejo zraven:
Slika

Sledila je montaža :)

Najprej je bilo treba odstranit original downpipe, mid pipe in zadnji lonec...
Potem namestiti novo tesnilo in downpipe:
Slika
Slika

In potem vse skupaj zrezati in prirediti, da paše :)
Slika
Slika
Slika
Slika

Razlika v zvoku je občutna :) Zapadlo pa je tudi nekaj snega in sem šel malo plužit :)
Slika

Naredil sem tudi dva testa pospeševanja:
http://www.youtube.com/watch?v=myw-fAHVn3c
Zadnjič spremenil _Dejan_, dne Sr nov 12, 2014 7:31 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a peroRS Ne feb 17, 2013 10:13 am

Dobro tole, take teme imam rad :twisted: :D
p.s: tole ni quattro a ne?
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a NoF3ar Ne feb 17, 2013 10:30 am

Lepo :D To je to. Bom redno sledil temi :twisted:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3784
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a Blinder Ne feb 17, 2013 10:36 am

Dobro vam gre, polni keša.

Mislim, je še bolj luksuzna okolica kot pa avto
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a peroRS Ne feb 17, 2013 10:46 am

Blinder je napisal/-a:Mislim, je še bolj luksuzna okolica kot pa avto


Od kdaj se urejen oz. pokošen vrt šteje za luksuzno okolico? :shock:
Dobro da vem, da moram manj kosit okol bajte :D
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a alanq4 Ne feb 17, 2013 10:56 am

Kr gre zadeva :mrgreen: Tole je okoli 270KM trenutno?
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a eentox Ne feb 17, 2013 11:20 am

Blinder je napisal/-a:Dobro vam gre, polni keša.

Mislim, je še bolj luksuzna okolica kot pa avto


ti si b****, kaj to tebe briga

Super projekt, ga bom z veseljem spremljal :vrum
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 11:29 am

peroRS je napisal/-a:Dobro tole, take teme imam rad :twisted: :D
p.s: tole ni quattro a ne?


Ne ni quatro je FWD :) Že tako se takih avtov v slo nič ne prodaja uvoz iz tujine pa je predrag(CO2 :) ) in od julija pa do danes kadar sem gledal se ni prodajal noben quatro razen TTS(ki je dobrih 10k € dražji) ali 3.2...

Blinder je napisal/-a:Dobro vam gre, polni keša.

Mislim, je še bolj luksuzna okolica kot pa avto


Če misliš prvih 6 slik, potem ti povem, da ni bilo slikano pri meni ampak pri prejšnjem lastniku ;)

alanq4 je napisal/-a:Kr gre zadeva :mrgreen: Tole je okoli 270KM trenutno?


Pomoje da ne, glede na to da je naložen še vedno Stage 1 ECU Remap, je treba počakat na spomlad in nove gume, ker je 1, 2, 3 prestava bolj kot ne preveč agresivna in stalno vklaplja TC :) Bo pa verjetno tam okoli 260-280KM(Na kolesih) in 410-420Nm(Stage 2+ naj bi prinesel +90Ps/+155Nm)
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a mire Ne feb 17, 2013 11:33 am

Imas Pm.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a R 34 GT-R Ne feb 17, 2013 11:43 am

Super projekt, z 2.0 motorji nisem ravno najbolj na tekočem, zaupaš kakšne so tarife glede črpalke?

Šibek člen, bo najbrž postal menjalnik?
RiDe hArD
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 11:58 am

R 34 GT-R je napisal/-a:Super projekt, z 2.0 motorji nisem ravno najbolj na tekočem, zaupaš kakšne so tarife glede črpalke?

Šibek člen, bo najbrž postal menjalnik?


Kot tarife misliš koliko stane črpalka in deli za upgrade?
Avto ima DQ250 menjalnik in pred ECU Stage 2+ remapom bo zelo verjetno potreben tudi Stage 1 DSG remap(Povišan torque limit iz 350Nm na 500Nm, hitrejše menjavanje, večji pritisk na sklopko...)...
 
Uporabniški avatar
DiF0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Po nov 10, 2003 12:35 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a DiF0r Ne feb 17, 2013 12:04 pm

Lepo napreduješ :)

Bom z veseljem spremljal 8)
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a peroRS Ne feb 17, 2013 12:14 pm

_Dejan_ je napisal/-a:potreben tudi Stage 1 DSG remap(Povišan torque limit iz 350Nm na 500Nm, hitrejše menjavanje, večji pritisk na sklopko...)...


Mogoče veš, kdo je pri nas usposobljen za tak poseg?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a pskoda Ne feb 17, 2013 12:46 pm

Osebno bi se raje odločil za TT S-a in si v štartu na 270km. Drugače pa vse pohvale :bow :tomidelej:
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 1:02 pm

peroRS je napisal/-a:
_Dejan_ je napisal/-a:potreben tudi Stage 1 DSG remap(Povišan torque limit iz 350Nm na 500Nm, hitrejše menjavanje, večji pritisk na sklopko...)...


Mogoče veš, kdo je pri nas usposobljen za tak poseg?


SKN tunning(REVO)
css-tuning

Pa verjetno še kdo. REVO je veliko bolj priznana firma in se sigurno ukvarja dlje z nadgradnjami DSG-jev kot pa CSS je pa tudi skoraj 200€ dražji :)

pskoda je napisal/-a:Osebno bi se raje odločil za TT S-a in si v štartu na 270km. Drugače pa vse pohvale :bow :tomidelej:


Osebno če bi mi finance omogočale bi se raje odločil za TTRS, ker pa mi pač ne sem se moral zadovoljiti s TT-jem :) TTS ima K04 turbino TT K03 zato je tudi ta razlika v moči. Upgrade na K04 se mi ne izplača in se mi zdi GT3071 boljša izbira :) Je pa res da je problem traction ker ni quatra :)
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a .com Ne feb 17, 2013 2:50 pm

top shit.. :DDD :DDD

ni kaj več za dodat!!! :shock: :DDD
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Renault Co
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če okt 11, 2007 2:41 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a Renault Co Ne feb 17, 2013 4:30 pm

In koliko te pride registracija za tak avto, verjetno kar precej za toliko hp.Drugač pa lep avto.
 
Uporabniški avatar
ninjeti
Uporabnik
 
Prispevkov: 808
Pridružen: So maj 10, 2008 4:15 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a ninjeti Ne feb 17, 2013 4:42 pm

Renault Co je napisal/-a:In koliko te pride registracija za tak avto, verjetno kar precej za toliko hp.Drugač pa lep avto.


glede na to kak avto kupi in koliko denarja daje v njega mislim da mu registracija ni nek problem - je pa zagotovo večja kot pri 1.2 cliu :)

drugače pa fajn tema :-P
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 4:51 pm

Renault Co je napisal/-a:In koliko te pride registracija za tak avto, verjetno kar precej za toliko hp.Drugač pa lep avto.


Cena registracije si lahko sam izračunaš KLIK :) Avto ima 147kw če nimaš nič popustov je okoli 1000€ bolj je problematičen kasko :) Na srečo imam jaz za obvezno in kasko zavarovanje 4 premijski razred pa če dodaš še razne komercialne in paketne popuste je bolj prijazno denarnici :)
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a BoneS Ne feb 17, 2013 5:03 pm

Posteno tole :shock:
Koncn ena dobra tema po dolgem casu 8)
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov