Evo pa da še tukaj predstavim svoj "novi" projekt, ki sem ga začel avgusta 2012, ko sem kupil vozilo. Prejšnje vozilo Fiat Stilo (1.9JTD 115HP@160HP/360Nm) sem uporabil bolj za Audio/CarPC projekt(Če koga zanima si ga lahko ogleda
TUKAJ) novega pa sem rekel, da zaradi avtoakustike ne bom razkopaval in se bom posvetil bolj tuningu in kasneje stylingu
Torej da malo predstavim svoje vozilo
Kot je že razvidno iz naslova teme gre za Audi TT 2.0 TFSI S-Tronic letnik 2007. Dodatne opreme nima veliko
Pa da ne bom preveč nakladal bom projekt bolj predstavil v sliki
Tako je izgledal ob nakupu:
Zimske gume:
Nato sem pred chip tunningom zamenjal filter za BMC-jevega:
Original:
Kupil sem tudi nove hladnejše svečke:
Nato je sledila vgradnja "Lower Engine Mount Insert"
Paket:
Pa poglejmo kaj je notri:
Dvignimo avto:
Zaščita motorja je odstranjena, vijak tudi in mesto za vgradnjo očiščeno:
Uporabimo priložen lubrikant in enostavno porinemo vložek v luknjo, dobro zategnemo vijake... In uživamo v vožnji
Sledila je menjava izpušnega lonca. Da ne omenim da pri nobenem "izpuh majstru" v ljubljani kjer sem bil ali klical nisem dobil objemke premera 70mm
Najprej je bilo potrebno pogledati kaj sploh sem kupil
Potem je bilo potrebno izrezati luknjo v zadnji diffuzor(Spomladi dobim karbonskega tako da je to začasna rešitev):
Original izpušni lonec:
Pa ga dejmo odrezat
In zmontirat novega:
Sledila je homologacija in eno mesečno uživanje Stage 1 predelave...
Ker pa motor v srednjih obratih ni dobival dovolj goriva sem se odločil zamenjati HPFP in ga Upgradati...
Kupil sem OEM HPFP, Autotech Upgrade kit, Cam follower, RS4 PRV in si vzel čas, da se vse sestavil skupaj in vgradil v avto...
Nova OEM HPFP:
Nov OEM RS4 PRV:
Vse komponente na mizi(Razen Cam follower):
Najprej je bilo potrebno zamenjati notranjost v OEM HPFP tako da sem odstranil originalne dele:
In vgradil tiste ki sem jih dobil v Autotech kitu:
Uporabiti sem moral originalno vzmet in novo držalo vzmeti:
Nova nadgrajena HPFP je pripravljena za montažo:
Najprej je potrebno poskrbeti za varnost, kajti v pumpi je visok pritisk in špric v kožo je smrtno nevaren:
Potem je sledila odstranitev varovalke in izpust pritiska iz pumpe in cevi ...
Na levi strani je nova, na desni stara:
Potem sem preveril in zamenjal cam follower(Levi je stari, desni je novi):
In nova HPFP zmontirana:
RS4 PRV nisem zmontiral, ker je dostop zelo otežen in nimam orodja za montažo
Za enkrat se še ni pokazala potreba po upgradeu, ker še vedno avto laufa na Stage 1 ECU remapu...
Naredil sem tudi meritve pritiska goriva pred in po predelavi...
Modra krivulja je kolikšen pritisk zahteva ECU, rdeča je kolikšen je v resnici.
Pred predelavo:
Po predelavi:
Januarja sem kupil B&B(Billy Boat) downpipe, ki je enak APR-jevem(B&B jih dela za APR) in 70mm FOX mid/center pipe tako da je avto pripravljen na Stage 2+ ECU remap.
70mm FOX mid/center pipe:
B&B(Billy Boat) downpipe:
Športni katalizator(200-cell metal high flow catalyst):
In pa še drobnarije ki pridejo zraven:
Sledila je montaža
Najprej je bilo treba odstranit original downpipe, mid pipe in zadnji lonec...
Potem namestiti novo tesnilo in downpipe:
In potem vse skupaj zrezati in prirediti, da paše
Razlika v zvoku je občutna
Zapadlo pa je tudi nekaj snega in sem šel malo plužit
Naredil sem tudi dva testa pospeševanja:
http://www.youtube.com/watch?v=myw-fAHVn3c