Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
LukaFx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe nov 25, 2016 12:02 am

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a LukaFx Pe nov 25, 2016 12:09 am

Zdravo, malo off topic vprašanje.
Zanimam me, če imaš slučajno še original ohišje in cev od zračnega filtra.
Kupim če prodaš :D.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Pe nov 25, 2016 9:42 pm

Imam komplet od turbine, do maske motorja torej te komponente:
06F 133 837 S
06F 129 627 G
1K0 129 618 AH
8J0 805 971 A

Brez panelnega filtra. Imam pa tudi BMC panelni filter če te zanima... Kontaktiraj me preko sporočil :)

Za ostale:
Na avtu se nekaj dogaja, v delavnici imam že pravo skladišče in čez zimo ko avto počiva se bo naredilo kar nekaj sprememb...
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a mito155 So nov 26, 2016 10:11 am

si od TTEja turbo naroču? :D
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ So nov 26, 2016 10:51 am

Ne nisem je bil včeraj kat dobro znižan ampak sem se odločil, da raje poštimam druge stvari(Nosilce motorja, cevi, odstranim nekaj nepomembnih stvari, ki ovirajo dovod zraka v motor, dovod goriva...)
Hibrid, ki ga trenutno imam je izgleda narejen bolj za nizke obrate saj v nizkih je kljub temu da proizvede 460Nm ima še rezervo in smo ga v nizkih obratih namerno omejili, da zaščitimo motor in menjalnik in posledično verjetno v visokih ne doseže tolikšnega pritiska oz. lahko da kje celo kaj pušča(original cevi in sistem je katastofa... Če bi vzel TTE in ga želel izkoristiti bi moral menjati tudi bate in ojnice, drugače nebi pridobil veliko... Pa še gorivo v sloveniji je en drek vredno v primerjavi s tujino tko, da moram tudi glede tega nekaj narediti :)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a mito155 So nov 26, 2016 10:59 am

TTE420 turbo ne bi rabu novega drobovja? Mene pri teb bolj mori k vidim da ga spodaj ne odpreš zarad DSGja.. :)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ So nov 26, 2016 12:08 pm

Tudi DSG malo čuvam :) TTE420 mislim da gre preko 440hp/600Nm, mislim da so ga v UK spravili tudi na 460HP :) In za takšno moč je BWA motor malo prešvoh :) Bati še niso problematični, ojnice pa so :) Že CDL motor je na meji :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m To dec 06, 2016 12:48 am

_Dejan_ je napisal/-a:@ven0m & @Matey_ Za enkrat še nisem testiral zavor, ker še niso "ulaufane" ...


Kako misliš, še niso ulaufane? Jaz sem ulaufal moje DS2500 Ferodo takoj po montaži, saj tako ti piše v navodilih.
10 do 20x zmerno zaviranje po 5 sekund s 50% pritiska in 3x 5s z 90% (ne zablokiraš) in nato jih ohladiš. Tako spojiš material ploščice z novim diskom.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ To dec 06, 2016 12:53 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Jaz jih pač nisem po tem postopku in sem počakal na montažo Torque Solution kita in naredil postopek šele cca. 50km po montaži ploščic(Avto je itak stal tisti čas)... Jaz vedno tako delam(Prvih 50-100km zelo nežno zaviram potem pa jih ulaufam)...

Drugače pa ja zavore so glasnejše od prejšnje kombinacije, včasih pri nizkih hitrostih in rahlem zaviranju zacvilijo, predvsem če nekaj časa nič naglo ne zaviram in OGROMNO prašijo platišča...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Sr dec 07, 2016 8:27 pm

A ok, to ni sile. Sem mislil ,da si kje že kakih 5k km naredil brez utekanja. :lol:
Jup, dokler niso na delovni temp. so glasne in tudi rade zacvilijo ob nizki hitrosti zaviranja. Dokler niso tople skušaj zavirat na "puls", nebodo tako glasne.

Glede prašenja pa tell me about it. Sprednje felne imam glih 2 uri po prvem pranju čiste, pol so pa mat-srebrne. :lol:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ To feb 14, 2017 9:09 pm

Da malo osvežim temo :) Poleti sem nadgradil nizkotlačno pumpo(LPFP) z "HIGH FLOW 265LPH Intank Pump"

Slika

Slika

Slika

Pozimi pa sem imel veliko časa za zbiranje novih delov za vgradnjo :)

Slika

Trenutno bom pokazal le nekaj od njih več pa, ko jih bom pričel vgrajevati...

Pa začnimo z novimi nosilci za motor in menjalnik. Ker so originalni že zelo obrabljeni je nujno potrebna menjava, ker je to moj poletni vsako dnevni avto sem se odločil za mehkejšo varianto proizvajalca 034 Motorsport(Street Density):

Slika

Slika

Powerflex Insert ima za sabo že kar nekaj kilometrov in je čas, da ga zamenjam z novim, ki je tudi od proizvajalca 034 Motorsport(Billet Aluminum Dog Bone Mount Insert):

Slika

Odločil sem se da bom naredil "Runner Flap Delete" torej iz sesalnega kolektorja pobral nepotrebno navlako in za zapolnitev lukenj uporabil ta komplet:

Slika

Zadnja nova zadeva, ki jo bom predstavil sedaj pa je nov ventil "CTS Diverter Valve Kit":

Slika

Slika

Slika

Slika

Več slik pa v naslednjih mesecih ko bom pričel z nadgradnjami :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Sr feb 15, 2017 12:50 am

Bomba predelave!

Ta kit, ki si ga nabavil za zapolnitev praznin kjer so prvotno runnerji; to je za zapolnitev stranskih vdolbin ob strani sesalnega kanala, ali za dejansko pozicijo loputic v sesalnem kolektorju?

Namreč sam tudi nameravam odstranit runnerje in same lopute znotraj sesalnega kolektorja.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr feb 15, 2017 7:04 am

Motor in lopute se vzame ven iz sesalnega kolektorja in luknje zapolni z temi alu vložki. V bloku motorja pa se fiksne lopute tudi pobere ven vendar kanali ostanejo, ker vložki, ki bi obstali notri ne obstajajo(so vdolbine tako narejene, da jih nič ne more držati)... Nekateri v te kanale vstavijo alu vložke, ki jih zavarijo in potem zbrusijo...
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a tejo996 Sr mar 22, 2017 10:00 am

kako si bil pa zadovoljen z DV+
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ So apr 01, 2017 6:16 pm

Malo pozno odgovarjam ker sem bil cel mesec v tujini... Tesnil je OK bolje kot original ventil verzija D in približno enako kot verzija G edino kar me je motil je bil zvok, vzmet se je "skrčila" in med testom originalnega se mi je en del izgubil, tako, da sem imel izbiro kupit nov DV+ ali kaj drugega in sem se odločil probat nekaj drugega...

Včeraj in danes se je v garaži nekaj dogajalo, kakšne slikice pa v naslednjih dneh...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Ne apr 02, 2017 1:15 pm

V soboto sem preživel nekaj časa v garaži in pričel pripravljati avto na novo sezono...

Najprej sem odstranil karter in preveril cev za dovod olja. Glede na to da je to manjša hiba TFSI motorjev in se rada zamaši in avto ima 150km nisem želel reskirati in sem jo čeprav ni bila preveč zasvinjana vseeno zamenjal:

Slika

Istočasno sem naredil redni servis.

Nato sem odstranil "powerflex dog bone mount insert" in vgradil novega od 034 Motorsport.

Slika

Odstranil sem tudi "HG-Motorsport turbo muffler delete" in K04 cevi, ki gredo iz turba do intercoolerja in jih zamenjal z novimi iz Spulen Boost Pipe Kit-a. Drugo stran(Od intercoolerja do sesalnega kolektorja) pa bom zamenjal kasneje...

Slika

Slika

Slika

Odstranil sem tudi sprednje zavorne čeljusti in namazal vodila.
Jutri avto dobi nove pnevmatike Bridgestone Potenza RE050A 245/40 R18...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr maj 24, 2017 9:41 pm

Malo napredka...

Zamenjal sem baterijo, ker je originalna izdahnila za novo Exide EA900 (90Ah).

Potem sem očistil sesalni kolektor(06F133201P) od S3(CDL Motor):

Slika

Zmontiral RS4 PRV:

Slika

Odstranil lopute in motor in vgradil RFD Kit:

Slika

In končno zamenjal nosilec motorja in menjalnika(Levo novi, desno stari):

Slika

Slika
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Če maj 25, 2017 8:18 pm

Pa še en primerjalni video originalnega nosilca(že "zanič") in novega od 034 Motorsport:

VIDEO
 
dox
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če okt 04, 2007 6:35 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a dox Po maj 29, 2017 3:27 pm

lepo rihtaš... pohvalno
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Ne jul 02, 2017 11:37 am

En mali update...
Prejel sem nekaj novih komponent...

Aquamist 4-way hex razdelilnik:

Slika

Aquamist 1bar Checkvalve z kompresijskimi priključki:

Slika

Aquamist 140cc Checkvalve šoba(Uporabil bom 4x140cc v sesalnem kolektorju) z 90° kompresijskimi priključki:

Slika

Slika

Pričel sem predelovati now sesalni kolektor:

Slika

Slika

Slika

Adapterji šob so samo testno zmontirani, ker je potrebno pripraviti kolektor na končno montažo in lepljenje adapterjov...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Ne sep 03, 2017 9:06 am

Adapterji zalepljeni na sesalni kolektor:

Slika

Nekaj dni pred dopustom sem prejel paket z Aquamist HFS4 kitom:

Slika

Slika

WMI pumpa:

Slika

Merilnik pretoka vgrajen v adapter OSIR O-Pod Mono:

Slika

HFS 4 controller:

Slika

Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov