Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a pocesnkII Če nov 13, 2014 6:42 pm

jaooooooooooooooooooooooooooo :huh:

če nebi pisal teh angleških prežvečenih besed, bi bil svet tudi lepši. :roll: :roll: :roll:
ko en 18,1 letni hondaš mi prideš na misel takoj ko začneš z temi izrazi :huh:
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Če nov 13, 2014 7:50 pm

pocesnkII je napisal/-a:jaooooooooooooooooooooooooooo :huh:

če nebi pisal teh angleških prežvečenih besed, bi bil svet tudi lepši. :roll: :roll: :roll:
ko en 18,1 letni hondaš mi prideš na misel takoj ko začneš z temi izrazi :huh:


Oprosti ampak za določene zadeve ne vem kako se jim reče po slovensko oz. ali sploh obstajajo slovenski izrazi...
Če te moti ne spremljaj teme ;)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Po nov 17, 2014 6:54 pm

Tole mi izgleda že malo bolje :)
Slika

Kaj sem naredil? Malo zategnil objemke na vseh spojih od turba do motorja. Na večini bom moral menjati objemke(ki sem jih dobil skupaj z intercoolerjem) za drug tip, ker ne stisnejo dovolj...
Za test sem zamenjal tudi ventil(Diverter Valve) iz revizije G za D in lahko da tudi to pomaga(bom dal nazaj G in ponovno testiral). Revizija D je znana da že po dizajnu malo pušča pritisk, je pa bolj odporna na obrabo kot G... Če je kriv ventil potem bom kupil in sprobal GFB DV+ :)
 
Uporabniški avatar
tejo996
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So jun 04, 2005 8:57 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a tejo996 Po nov 17, 2014 7:54 pm

_Dejan_ je napisal/-a:Tole mi izgleda že malo bolje :)


Kaj sem naredil? Malo zategnil objemke na vseh spojih od turba do motorja. Na večini bom moral menjati objemke(ki sem jih dobil skupaj z intercoolerjem) za drug tip, ker ne stisnejo dovolj...
Za test sem zamenjal tudi ventil(Diverter Valve) iz revizije G za D in lahko da tudi to pomaga(bom dal nazaj G in ponovno testiral). Revizija D je znana da že po dizajnu malo pušča pritisk, je pa bolj odporna na obrabo kot G... Če je kriv ventil potem bom kupil in sprobal GFB DV+ :)

Super napreduješ
Vidim da obvladaš vcds , če bom potreboval pridem na inštrukcije
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr dec 10, 2014 8:25 pm

Čas je bil za servis :) Odločil sem se da ga bom naredil sam doma in sem se lotil menjave motornega olja&filtra, olja&filtra v DSG menjalniku in kabinskega filtra :)

Najprej je bilo potrebno nabrati material(olja, tesnila):
Slika

Slika

Za menjavo olja v DSG menjalniku je potrebno tudi "posebno" orodje VAS6262. Jaz sem kupil kar kopijo, katera se je obnesla odlično:
Slika

Vmes sem dobil iz HG-Motorsport nosilec za DV(HGHFS3SUVH) kateri je malo drugačen kot originalni :) Slike povedo več kot besede :)
Slika

Slika

Slika

Slika

Dobil sem tudi GFB DV+ nadgradnjo originalnega DV(ventila):
Slika

Slika

Ti dve stvari čakata na vikend, ko ju bom zmontiral...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Ne jan 18, 2015 1:31 pm

En filmček meritve moči, ko smo optimizirali računalnik za Stage 3 komponente...
LINK
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr avg 19, 2015 6:27 pm

Pa še en filmček pospeševanja od 100kmh do 200kmh. 10 sekund niti ni tako slabo :)
LINK
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Če sep 10, 2015 6:03 pm

Že nekaj časa nazaj me začela občasno zafrkavati(1-2x na mesec ni hotela prestaviti) volanska tipka za v višjo prestavo in sem se odločil poiskati novo vendar v alu verziji... Ker ima nova pri audiju astronomsko ceno sem se odločil spremljati ebay in po nekaj mesecih občasnega preverjanja sem našel nov par za dokaj normalno ceno(110€ s poštnino v slo)...

Primerjava stare z novo:
Slika

Slika

In obe zmontirani:
Slika
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a IgorMM Če sep 10, 2015 6:54 pm

cena kr uredu, fajn zgleda 8)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Pe sep 11, 2015 4:37 pm

Pogledal celotno temo. Zanimiv projekt. Keep up the good work!

Pospeški so dobri. Kako je pri speljevanju iz 0 s pogonskimi kolesi? Ima precejšen torque-steer ali ga elektronika obvlada/zavira?

Kako to, da nisi nič kaj pogledal za TTRS volan, ki že ima alu tipke in še spodaj ploščat po vsem vrhu (airbag pa tak že imaš pravilen)?
Večina US lastnikov ga vgrajuje v RS4, ker US verzija avta ni imela flat bottom lambo volana, te pa je Audi dal S tipko na sredinsko konzolo in jih je 90% vgradilo TTRS volane, ker ima isto multimedijske kontrole na straneh. V EU je na vso srečo bil na razpolago :D
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Pe sep 11, 2015 4:56 pm

ven0m je napisal/-a:Pogledal celotno temo. Zanimiv projekt. Keep up the good work!

Pospeški so dobri. Kako je pri speljevanju iz 0 s pogonskimi kolesi? Ima precejšen torque-steer ali ga elektronika obvlada/zavira?

Kako to, da nisi nič kaj pogledal za TTRS volan, ki že ima alu tipke in še spodaj ploščat po vsem vrhu (airbag pa tak že imaš pravilen)?
Večina US lastnikov ga vgrajuje v RS4, ker US verzija avta ni imela flat bottom lambo volana, te pa je Audi dal S tipko na sredinsko konzolo in jih je 90% vgradilo TTRS volane, ker ima isto multimedijske kontrole na straneh. V EU je na vso srečo bil na razpolago :D


Pospeševanje iz 0 je brezvezno :) Launch controla zdej z stage 3 predelavami nisem probal ampak prej ko sem imel stage 2+ je najprej 2 sekunde vrtelo na mestu potem pa se je avto začel premikati, do sto je mislim da blo okoli 5 sekund... Drugače stalno vklaplja elektroniko, če pohodiš do konca(V 1., 2. in 3. prestavi), bo pa treba počasi tut gume menjat, ker so gor že drugo sezono in gre profil proti koncu :)

TTRS volan hmmm tudi moj je spodaj raven, alu dodatki so bili že v osnovi, le ročice za mejanje prestav ne :) Nekateri dajejo gor mislim da od RS5 volan, ker vse paše le konektor zamenjaš(pine ven in jih daš v starega), ta je manjši od TT-jevega(ali TTRS-ovega) in manjši od R8...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Pe sep 11, 2015 7:45 pm

_Dejan_ je napisal/-a:Pospeševanje iz 0 je brezvezno :) Launch controla zdej z stage 3 predelavami nisem probal ampak prej ko sem imel stage 2+ je najprej 2 sekunde vrtelo na mestu potem pa se je avto začel premikati, do sto je mislim da blo okoli 5 sekund... Drugače stalno vklaplja elektroniko, če pohodiš do konca(V 1., 2. in 3. prestavi), bo pa treba počasi tut gume menjat, ker so gor že drugo sezono in gre profil proti koncu :)

TTRS volan hmmm tudi moj je spodaj raven, alu dodatki so bili že v osnovi, le ročice za mejanje prestav ne :) Nekateri dajejo gor mislim da od RS5 volan, ker vse paše le konektor zamenjaš(pine ven in jih daš v starega), ta je manjši od TT-jevega(ali TTRS-ovega) in manjši od R8...


Točno ja RS5 in R8 dajejo tudi noter. Sem se zdaj spomnil, da imajo večinoma ti vsi isti airbag v sredini. Tvoj je tudi sličen z mojim, edino, da jaz nimam multimedijskih kontrol gor ampak imam samo komande za števec/lap timer in S gumbek.

Primer R8 volana v B7 S4 - me gusta mucho!

Slika


Ima tvoj OEM launch control ali si ga dal dodatno sprogramirat med remapiranjem?
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Pe sep 11, 2015 8:09 pm

ven0m je napisal/-a:Točno ja RS5 in R8 dajejo tudi noter. Sem se zdaj spomnil, da imajo večinoma ti vsi isti airbag v sredini. Tvoj je tudi sličen z mojim, edino, da jaz nimam multimedijskih kontrol gor ampak imam samo komande za števec/lap timer in S gumbek.

Primer R8 volana v B7 S4 - me gusta mucho!

Slika


Ima tvoj OEM launch control ali si ga dal dodatno sprogramirat med remapiranjem?


Ja ampak samo eni modeli RS5 volanov pašejo gor. Mora imeti "MODE" gumb namesto dveh gumbov levo/desno, ker pol mora imeti že drug modul...
Nekaj se trudijo dati gor od novega TT-ja(MK3 8S) ampak jih zafrkava zaradi airbaga. MK3 ima enojnega tako kot je imel MK1, MK2 pa ima dvojnega... Pač bo treba počakat, da kdo pogrunta kako naredit...

Launch control je imel že v originalu mislim da je bil v osnovi nastavljen na 3200rpm ob DSG remapu smo ga dvignili na 3700rpm ali 4200rpm ne vem točno :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Pe sep 11, 2015 9:40 pm

_Dejan_ je napisal/-a:Launch control je imel že v originalu mislim da je bil v osnovi nastavljen na 3200rpm ob DSG remapu smo ga dvignili na 3700rpm ali 4200rpm ne vem točno :)


Nice! Za mojega so jih delali aftrmarket ampak nikjer ni za dobit mape, ena od firm je čez lužo, ta drugo v UK sem kontaktiral in se več ne odzivajo na povpraševanje... :roll:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Po sep 14, 2015 4:49 pm

ven0m je napisal/-a:
_Dejan_ je napisal/-a:Launch control je imel že v originalu mislim da je bil v osnovi nastavljen na 3200rpm ob DSG remapu smo ga dvignili na 3700rpm ali 4200rpm ne vem točno :)


Nice! Za mojega so jih delali aftrmarket ampak nikjer ni za dobit mape, ena od firm je čez lužo, ta drugo v UK sem kontaktiral in se več ne odzivajo na povpraševanje... :roll:


Hmmmm pa nimaš ti ročni menjalnik? V čem je fora LC pri ročnem menjalniku? Če imaš v 1. prestavi, imaš pritisnjeno sklopko in pohodiš gas ne gre v obrate? Ali pač je želja da držiš gas do konca in se ustavi pri npr 4k rpm in ne gre višje?
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Po sep 14, 2015 8:34 pm

_Dejan_ je napisal/-a:Hmmmm pa nimaš ti ročni menjalnik? V čem je fora LC pri ročnem menjalniku? Če imaš v 1. prestavi, imaš pritisnjeno sklopko in pohodiš gas ne gre v obrate? Ali pač je želja da držiš gas do konca in se ustavi pri npr 4k rpm in ne gre višje?


Ročni - optimalno speljevanje je nerodno pri permanent quattru - sem tudi veliko bral mnenja ljudi, ki s temi avti pogosto vozija 1/4 milje in so to pravi doktorati, kako ga optimalno spustit, da ne trpi kardan in da te sam pogon ne zabije v rpm "luknjo" takoj po štartu.

LC pri teh je bil točno to kaj si rekel. Da imaš gas do konca in ga ustavi na 3500 ali 5500 (so imeli nastavljiv LC) istočasno pa tudi sklopke niso držali nekateri - ne me vprašat kako to gre, ker je navadna hidravlična - razen, če so meli kakšne uber predelave že...

Tudi Flat shift je animiv, da nerabiš spusti gasa med prestavljanje.

Tu je video od MRC, kjer ima avto oboje sprogramirano. https://www.youtube.com/watch?v=_SEnJsvZDLU
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Sr mar 09, 2016 9:14 pm

Zime je skoraj konec in počasi bo čas, da avto spravim iz zimskega spanja nazaj na cesto... Vendar je pred tem potrebno postoriti nekaj stvari :)
Nekaj stvari že čaka doma nekaj jih je še na poti...
Slika

Avto potrebuje mali servis in odločil sem se da poizkusim drugo olje in sicer Millers NanoDrive 5w40:
Slika

Ker so zadnji zavorni diski in ploščice izrabljeni, sem moral kupiti nove in da bom imel nekaj časa mir sem kupil še prvi komplet...
Odločil sem se da bom poizkusil MTEC C-Hook Black diske:
Slika

Slika

Slika

In Ferodo DS2500 zavorne ploščice:
Slika

Slika

Slika

Istočasno pa zamenjal komplet zavorne cevi za HEL-ove(Stainless Steel Braided Brake Lines):
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Kot zavorno tekočino pa bom uporabil MOTUL DOT 5.1 ...
Slika

Približno 2-3 leta nazaj sem prebarval zavorne čeljusti na rdečo barvo, a ker bom imel vse skupaj razstavljeno, jih bom očistil in ponovno prebarval, čeprav se trenutna barva nič ne lušči le zamazana je od praha(zavorne ploščice)...
Slika
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a Matey_ Sr mar 09, 2016 9:55 pm

Lepo lepo :)

Dej prosim sporoči, kako se kaj obnesejo tile Mtech zavorni diski, bi jih za svoj avto nabavu, če bodo vredu.

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a ven0m Po mar 28, 2016 6:29 am

Kako so se kaj odnesle zavorne ploščice. Zelo prašijo? Si zadovoljen z "ugrizom", ki ga imajo?
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 3 = 340 HP)

Napisal/-a _Dejan_ Če mar 31, 2016 6:24 pm

Iz ZDA sem dobil "upgrade" komplet za prve zavorne čeljusti (Torque Solution Front Brake Caliper Slider & Bolt Kit) in včeraj zamenjal original plastične/gumijaste s temi novimi...
Slika

Slika

@ven0m & @Matey_ Za enkrat še nisem testiral zavor, ker še niso "ulaufane" ...
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov