Stran 1 od 3

Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Po mar 11, 2013 8:23 am
Napisal/-a Gorgh
Da še jst pokažem na ogled moj novi voz, katerga (vesel in ponosen) lastnik sem dober mesec dni....

Volvo C70 2.3 T5 Avtomatik z opremo GT ( šibedah, park senzorji, bež usnjena notranjost, navigacija, ....)
Letnik 2001
Prevoženih 257.000 km ( jst sm naredu slabih 4.000 km do sedaj )
Povprečna poraba v teh 4.000 km po BC 9.7 l/100 km. Tako da poraba je res zmerna in znosna, sploh glede na to, da če se nebi jajcal po loki od kufeta do kufeta pa pol časa na poti v lj zjutraj stal v gužvi bi bila komot pod 9 :) Pa dobro, s tem se niti ne obremenjujem toliko, glede na to, da je prejšni avto žrl 10.5l/100km in da ni šel tud četrt tako dobr kot tale :)))

Trenutno sam par bolj za silo slik, ker ni glih vreme taprav, tko, da ko bo kakšen lepši dan in po temeljitem poliranju ga dam ornk poslikat in pripopam še tiste fotke.

Na avtu sem mel namen naredit čipanje/mapping, nakoncu pa se je izkazalo, da je avto že čipan in z menjanimi modrimi močnejšimi injektorji, tko, da avto res, ko pohodiš premakne ornk....tko kot se zagre, tko, da sem en oz. dva stroška "prišparal" :)))

Avto sem mel tud na testerju, ni shranjenih popolnoma nobenih napak ne v engine ecu ne v menjalnikovem ecu.

Kaj je na avtu že narejenga:
- mapping
- turbo boost je dvignjen na 1.1 bar
- močnejši modri injektorji
- forge blowoff ( kateri je itak brezpredmeten, avto kihne samo ko gas spustim ko je na obratih, drugač nikoli - avtomatik )
- dodani števčki za boost, aku voltaža, dodal bomo pa še pritisk olja

Kakšne imam plane za naprej:
- 3" downpipe, katalizator stran ( če ne bo preglasno seveda)
- ponoven remap
- čez čas še mogoče dvojni izpuh zadaj za boljši look


To je pa tudi to kar se performanca tiče, saj pomoje kaj več že zna predstavljati problem za menjalnik sam, ki trenutno sicer (knock knock knock) deluje brez problema in odlično. Upam, da bo mašina tud še lep čas zdržala....

V avto sem odkar ga imam zmetal že kar pošten kupček dnarja (cca 3.000 eur z registracijo in zav uret), menjane so bile roke, stabilizatorja oba prednja, končnika prednja, nove gume, servis, očiščen PCV sistem in podobne drobnarije....

Avto uglavnem leti ko sneta sekira, koliko konjev ima s trenutnimi predelavami se mi sanja ne, ker je bilo že narejeno, zato bo pa tudi šel na ponoven remap ko bo downpipe kupljen in namontiran, da se še moč izmeri....

To je to zaenkrat, ko bojo lepše fotke, popnem gor vse skupaj! :)

SlikaSlikaSlika

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Po mar 11, 2013 8:54 am
Napisal/-a dobek
hmmm...nekaj tkega ze lep cas gledam, pa se, odkrito povedano, ne upam zravn spravit...
drugace pa vedno jako seksi avtek, ni kaj

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Če avg 29, 2013 8:58 pm
Napisal/-a mistervegas
edit

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Po okt 14, 2013 12:55 pm
Napisal/-a Gorgh
Evo, en majhen update, že dolgo nisem nič napisal, vmes se je pa marsikaj postorilo....

Tko, avto še laufa, leti ko šus, vmes se je pa nardilo:

- nove štumfe in copate
- modifikacija "pcv" sistema z večjo 5/8" cevjo za večji pretok
- vse nove turbo/vakum cevi
- olje v menjalniku je bilo menjano
- dihtunga je šla rakom žvižgat ( je bil tesnilec v sistemu že ko sem ga kupil, pa nismo točno vedeli zakaj ) in potem vsakič ko smo kaj "packali" in dolili kakšen liter vode je bilo slabše s porabo vode - tesnilo prebilo v izpuh tako da v olje se ni nič mešalo.
- menjane komplet prednje roke, stabilizatorji, narejena optika
- plus ostalih miljon malenkosti katerih se pa sploh spomnim ne več :)


Ko smo dal glavo dol, je bila pri vsakem cilindru v kompresijskem prostoru dvakrat počena glava ( med navojem svečke in ventili ), tako da sem poiskal drugo glavo, jo dal poglihat, menjal popolnoma vsa tesnila, novi tefloni, ventile in dročnike smo konkretno spucali in ni bilo potrebe po menjavi, ponovno nastavili timing in voila avto kot nov. Menjalnik tudi zaenkrat dela kot urca in preferiram avt. menjalnike, ker sem se preveč navadil nanje :)

Zdej, ker avto mislim imet ( če valda ne bo kaj z menjalnikom narobe prej knock knock knock ) še dolgo časa, zato sem tudi vse to zrihtal....

Z avtom sem superca zadovoljen, leti nenormalno, sem peljal še dva druga 2.3 T5 C70 z ročnim menjalnikom in moj gre ornk občutno boljše, je zgleda dobr čipan :) Sem se "malo igral" in potrebuje od 100 - 200 km /h malenkost pod 13 sekund ( po števcu gledano in merjeno s štoparico )

Poraba ( ki je btw pri meni brezpredmetna - bi pri takem avtu tud z 12 bil zadovoljen ) je zelo sprejemljiva, odkar ga imam in narejenih 20.000 km imam povprečno 9.48l/100 ( dnevna vožnja škofja loka - ljubljana in nazaj - kolone, ter sem in tja kdaj kam okol, ostalo pa po škofji loki kofeti itd).

V planu imam sedaj še:
Štrihanje prednje havbe, prednjega in zadnjega odbijača ( imam že enega pripravljenega z drugo luknjo za dvojni izpuh ) pa izpuh nardit ( samo na koncu ) da bo na vsaki strani kadilo ven :)

pa še ena slikca, če bo delal link....

Slika

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: To okt 15, 2013 8:14 am
Napisal/-a Suicidal
Lepo rihtaš :) pohvalno ;)

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: To okt 15, 2013 9:27 pm
Napisal/-a sasocar123
Viden v Megacentru danes .. Čedn voz, samo feltne mu pa oem res bolj pašejo ;)

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Sr okt 16, 2013 6:25 am
Napisal/-a grega983
Felg se ne da grših nabavit ?

Drgač pa dobr voz :D

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Sr okt 16, 2013 8:34 am
Napisal/-a Gorgh
No ja, feltne so varianta, vsake oči majo svojga malarja....meni osebno zelo lepo pašejo na avto in jih ne dam dol pa tud če je vsem grdo za popizdit :) originalne so za zimske in so mi nekak "premasivne" za vidt....

:)

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 4:18 pm
Napisal/-a Gorgh
Dve frišni zimski...na avtu se je velik nardil do zdej, opaznega bolj malo, se je bl mehanski del poštimalo do pike...

Ne zgleda švoh za 475.000 km kt jih ima :)

Slika
Slika

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 4:34 pm
Napisal/-a King1
V enem letu si naredil 220.000km z njim?

lp

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 4:55 pm
Napisal/-a Gorgh
Haha, i wish 25k do danes....

Prevrteni km so bli, za 200.000, js sem ga kupu z 250. Pa me je bivsi lastnik izpred treh let kontaktiral.....zacetek 2011 ga je prodal z nekaj vec kot 420.000....mi je pokazal fotke...

Tko da tko na grobo, nekih 200.000 so jih dol butnil

Ko bi vsaj tocno cifro lahko zvedel, pa ni variante baje, ko sem spraseval po servisih ce bi mi loh ugotovil....da bi prestavu na tocne

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 6:48 pm
Napisal/-a Daedalus
Odličen voz. Mrcina taprava. Volvoti me tudi mene zanimajo, ampak vseeno nevem, če sem pripravljen dajat ekstra € za bencin in zavarovanja/cestnine. :|

Lahko kakšno sliko notranjosti? Me zanima, kako je ohranjena po takšni kilometrini.

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 8:58 pm
Napisal/-a jordan
Takega novega je imel moj sosed. Tudi, ko je bil avto že v letih, je bil bomba. Vozil se je po ovinkih kot da bi bil na tirih. Med priganjanjem je pa vedno vrtel muziko na odličnem sistemu. Pa če se se ne motim, je bil tak avto tudi v nanizanki Nikita :-)

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Pe feb 14, 2014 9:12 pm
Napisal/-a Blinder
Koliko pa stane vzdrževanje takega avta?

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Po feb 17, 2014 11:48 am
Napisal/-a Gorgh
Bom poslikal notranjost kasneje in še tisto objavim - ni sile, lahko bi bilo slabše, lahko bi bilo pa tudi boljše....stvar lastnika in njegovega odnosa najbrž :) Je pa res, da se na bež usnju in notranjosti hitro pozna.....

Voznikov sedež je malo natrgan na bočni opori, zadaj je kot novo, sovoznikov sedež pa sprejemljiv.....imam v planu tudi preoblečt v novo usnje prednja dva sedeža....ko bo čas/finance....najbolj me odbija nasplošno rihtanje samo to, ker sem brez vozila tist čas....

Kar se samega vzdrževanja tiče, bo držalo, ni ravno za primerjat cliota s tem, ni pa tudi nekakšen ekstrem - če si pikolovski kot sem sam, in vse preventivno pomenjal in porihtal z novimi kvalitetnimi materiali je hitro drago....stvar lastnika, in pa tudi dejstva, da mislim avto imeti še en lep čas, najmanj 5, raje 10 let ( edin če zadanem , zato tudi hodim v stroške z mehaniko in vsem ostalim, da je potem mir in se v miru vozim in da vem s čim/v kakšnem stanju je avto sam....

Načeloma je vse že poštimano, edino kar še mislim zamenjat v kratkem je turbina (sicer dela bp, rahlo "žvižga" ko je mrzel sicer pa brez problema) - imam že novo rabljeno ( sicer brezhibno, pa vseeno, če že menjam, bom menjal z obnovljeno z novim materialom in scentrirano ) ki sem jo dobil zelo poceni od kolega in bi bil greh jo ne kupit.

Pa še beseda o zvoku, je greh izpustit to besedo pri tej akustiki, notri so še vsi original 8 x zvočniki in woofer, in zbija zelo kvalitetno, tudi ko "odpreš pipco" na volume knofu na polno, brez hreščanja, čisti zvoki....doma npr ( pa imam razmeroma drage in vrhunske zvočnike ) ko poslušam muziko se polno zvočnih elementov nekako "izgubi" in sem jih prav v avtu prvič opazil/slišal pri poslušanju.....

Avto kakršen je, je seveda nič vreden na trgu ( vsaj v sloveniji ) ker ga je težko prodat, marsikdo bi mi rekel da sem "fuknen" da toliko vlagam vanj, pa vendar....kot sem že napisal, izključno zato, ker bo na mojem parkingu in v uporabi še dolgo časa....do sedaj me še ni pustil na cesti, edini "izredni strošek" sem imel z novo glavo, ker je bila originalna napokana in prebito tesnilo, kar pa je glede na prevožene kilometre popolnoma upravičeno in bilo za pričakovati....

Avto je dobro "navit", pritisk je iz serijskik cca 0.7 dvignjen na 1.2bar (vse ostalo popolnoma original) in avtu se res zmeša ko pohodiš...se pozna redvsem na ac od 3. prestave naprej, sape mu kar ne zmanjka, saj je v prvih treh "zablokiran" na manj, da ne škodi avtomatskemu menjalniku....objavim kasneje še posnetek od 100 do 240...ni pa glih to formulca ala clio rs za po zaprtih ovinkih...je le bolj avtocestni cruiser... :)

Poraba pri vozilu, odkar ga imam ( eno leto in en mesec ) celoletna 9.66l/100 pri povprečni hitrosti na bc 43 km/h....90% jajcanje Škofja Loka - Ljubljana Celovška....je pa res, da sem z njim "nežen" in ne mesarim z njim na polno

V planu za prihodnost:
- turbina
- komplet novo vzmetenje z amortizerji in fedri

Potem pa se spisek konča ( če izvzamem avtomatski menjalnik, ki trenutno dela bp, ima sicer nekaj svojih for, ki sem jih porajtal do zdaj, ki jih pa lahko obideš - če bo treba, bom pa tudi to obnovil)

Tkole pa zgleda ko daš gas :) na ravnem seveda... Ni slabo za tako težko "kravo" :)
http://www.youtube.com/watch?v=8uUkpH0cI-E

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: To feb 18, 2014 7:23 pm
Napisal/-a EuMoto
Lep :) Drugače pa sem se vedno bal volvota, da bi ga mel npr. :D nvm zakaj :D

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: To feb 18, 2014 8:57 pm
Napisal/-a Blinder
Dej vsaj ugasn musko če delaš posnetke pospeška. se niti ne sliiši zvoka motorja niti kako se dvigajo obrati..

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Sr feb 19, 2014 5:33 pm
Napisal/-a Gorgh
Evo, še slike notranjosti kot obljubljeno...
SlikaSlikaSlikaSlika

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Sr feb 19, 2014 6:03 pm
Napisal/-a maarkec
takle avto je mela moja teta leta 1998-99, in takrat je bil res pravil lepotec, nism se ga mogu nagledat, in tud še zmeri menin eden ta lepših kupejev nasploh k ma dost placa . :D :D :D :D

Re: Volvo C70 2.3 T5 GT Aut 2001

Objavljeno: Po apr 07, 2014 7:40 pm
Napisal/-a Gorgh
Slika

Poletna obutev is back

Pred preobutvijo sem ustimal se zavore...peskanje celjusti, strihanje, nove zavorne cevi, komplet zav olje menjano, obnovljene vse celjusti - novi batki, tesnila, itd, pa se desno prednjo manseto je blo treba menjat sprotjo....se je splacalo zavore poservisirat, ker se zelo pozna pri zaviranju oz ze sam obcutek na zavornem pedalu....

Pol pa se obvezno pomladansko glancanje da se sveti