Stran 3 od 7

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 11:13 am
Napisal/-a jky
zadeva naj bi delala samo takrat ko pritisneš plin, ko ga držis in spuščaš pa ne, zato tud tam piše da ma start : 1/10th SECOND . from 0 to 22.000RPM.

sam tle je problem vsaj tistih 50A, pa se tako je narejen da lahko tud normalno zrak vleče mimo njega.

Mogu bi kontrolirat air flow, glede na to kolk maš gas pritisnjen.

O tisti zadeva od nissan-a, pa nisem zadosti našel, možno je da je tis velik boljše. Sam ko nikjer nč ne piše o tem

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 11:14 am
Napisal/-a nebivedu
Vezat se da to stvar na menjalnik, da daje zrak glede na obrate - kak cmos sprogramiran, da na signal daje večje obrate in ko imaš recimo 2000 obratov ti z 3000 obrati motorček vrti, ko pa naviješ skoraj do konca (6500 obratov - blokada pri večini avtomobilov), se pa tudi motorček vrti z največjimi obrati.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 11:22 am
Napisal/-a jky
Našu sem pa še en pdf od ene razojne firme, zanimivo branje!

http://a154.g.akamai.net/f/154/7690/12h ... s_spec.pdf

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 1:34 pm
Napisal/-a lucky
Zakaj pa nebi šel zrak skozi ko turbina ne dela???? sicer res, da bolj malo samo gre.

turbina in bompresor ni isto!!!! oz. turbina ni nič drugo kot centrifugalni kompresor. Kompresor, ki ne prepušča zraka ko ne dela le lahko membranski, batni, zobničasti,........tej tudi dosegajo bistveno višje tlake.....

Je pa res, da bo moral elektromotor delat sicer ne na polno, glih toliko, da ne zavira zračni pretok ter bo moral spremljat obrate mašine (to bom pa elegantno rešil z enim potencijometrom na loputi od zraka) ko bom pa pritisnil gumb bo pa neka podobna varjanta kot na NFS UNDERGROUND ko odpreš nos :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Pa še zagonskemu toku se bom na ta način izognil.

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:32 pm
Napisal/-a ule
Kakšno regulacijo pa boš uporabil za ta motor? Imaš kakšen načrt? Sem interesent.

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:36 pm
Napisal/-a JohnyR
lucky je napisal/-a:Zakaj pa nebi šel zrak skozi ko turbina ne dela???? sicer res, da bolj malo samo gre.

turbina in bompresor ni isto!!!! oz. turbina ni nič drugo kot centrifugalni kompresor. Kompresor, ki ne prepušča zraka ko ne dela le lahko membranski, batni, zobničasti,........tej tudi dosegajo bistveno višje tlake.....

Je pa res, da bo moral elektromotor delat sicer ne na polno, glih toliko, da ne zavira zračni pretok ter bo moral spremljat obrate mašine (to bom pa elegantno rešil z enim potencijometrom na loputi od zraka) ko bom pa pritisnil gumb bo pa neka podobna varjanta kot na NFS UNDERGROUND ko odpreš nos :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Pa še zagonskemu toku se bom na ta način izognil.


Sej pravzaprav tut če ne bi spuščal zraka se to enostavno z enosmernim ventilom reši

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 4:25 pm
Napisal/-a lucky
V bistvu tudi lahjko ja.....samo raje vidim, da imam dotok zraka čim bolj linearen in brez turbolenc.
Po drugi strani če mi pa el. motor laufa se bo bistveno hitreje zavrtel, pa še zagonskemu toku se izognem.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 11:13 am
Napisal/-a nebivedu
Recimo da ti motorček turbine stalno laufa na 2000 obratih - to ti daje dovolj zraka za normalne vozne lastnosti, vklopiš ga na stikalo par sekund zatem, ko vžgeš mašino, da nebi bi pri samem štartu mašine povlekel preveč toka. Ko pa potem pohodiš gas, se pa povečajo obrati tudi turbini in s tem bi imel vse rešeno.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:50 pm
Napisal/-a ZEeMF
lejte model sistem turbine je zelo dobro narjen iz enega razloga. ne bremza mašine (no mal jo sam minimalno) kot npr. compresor to počne v okoli 15% (nevem točno) temperature zraka k pridrvi iz turbine v mašino so več kot 100oC zato če bi pa ti dal not zrak 20oC bi pa to drgač špilal. do neke mere bi lahko imel več konjev, ampak naenkrat postanejo explozije pre velike in ode motor, zato jaz mislim da je čist fajn da jih matra izpušni plin kot pa elektro motor.


p.s. pa še svok je boljši. :-P

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:09 am
Napisal/-a mondy
Evo tukaj en zanimiv produkt:

http://www.boosthead.com/home.php

Zgleda kr doteran :?

Objavljeno: So feb 07, 2004 10:06 am
Napisal/-a Pero
mondy je napisal/-a:Evo tukaj en zanimiv produkt:

http://www.boosthead.com/home.php

Zgleda kr doteran :?


http://www.boosthead.com/product.php

elektromotor = 18 KM = 13,25 kW
Pritisk = 5-7 PSI = 0,35 - 0,49 bar
Trajanje do 15 sekund (potem se pa sprazni dodatni akumulator ;) )

nekako si ne predstavljam da bi bila stvar uporabna za vsakdanjo uporabo kot je naprimer klasični tuning.

Objavljeno: So feb 07, 2004 10:26 am
Napisal/-a lucky
Tudi jaz sem dosti po netu iskal pa računal..........največji problem pri temu je najprej premagat žejo motorja po zraku, se pravi večja je kubikaža večji je pretok zraka in turbina mora najprej zagotovit osnovni pretok nato pa še dodatni pritisk ustvarjat......

Jaz imam trenutno 1.3 mašino (1341 ccm) in nekaj manj kot 90KM (original jih ima 86Km). pa sem računal pretok zraka mojega motorčka in pretok zraka motorčka za katero je bila ta turbina namenjena (1.9 jtd) in mislim, da bom brez težav dosegu 0.5 bara ker tudi ta turbina ima delovno območje dokaj nizko, med 18.000 in 24.000 obr/min in to se da brez vložit ne vem koliko energije dosežt.........

sicer pa bomo videli kaj bo rekla praksa.......bom sporočil.

Objavljeno: So feb 07, 2004 11:58 am
Napisal/-a ule
Lucky: kakšen motor boš uporabil?

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:52 pm
Napisal/-a lucky
El. motor še iščem....imam kolega, ki se ukvarja z tem, servisiranje elekričnih motorjev in UPAM......da mi bo on kej pomagal.....

Imaš morda kak predlog?

Objavljeno: So feb 07, 2004 1:29 pm
Napisal/-a sport
probi motorček za dodatno hlajenje hladilne tekočine pr avtu

Objavljeno: So feb 07, 2004 1:53 pm
Napisal/-a lucky
Elektromotor se mora vrtet nad 20.000 obr/min, tisti od ventilatorja pa ne verjamem, da jih ima 5.000.

Objavljeno: So feb 07, 2004 2:35 pm
Napisal/-a ule
Ja sej to je problem. Obrati. :?

Objavljeno: So feb 07, 2004 3:47 pm
Napisal/-a habbich
Slika
Sam to pa ni tok mejhna zadeva... Sam vseeno, mi je kul ideja tale elektro turbo..

A pa to se da montirat brez kakih drasticnih posegov v masino, ker tud pritisk ni ne vem kaj?

Objavljeno: So feb 07, 2004 11:36 pm
Napisal/-a ZEeMF
jaz lih nebi dajal takih pripravkov na navaden avto. pol si raj umisl kompresor. ista fora pa še preizkušena. tut če bo nevem kak hladen zrak si it še v poštev vzem vse kar gre zraven. treba je dobit računalnik(ga pravilno sprogramirat), ogromno cevi, termostate, števce, večji manifold za benz, večje cevi za izpuh, močnejše šobe, večjo pumpo za benz, itd. če hočeš kar kol pobrati od te nove naprave. :roll:

Objavljeno: Po feb 09, 2004 8:39 am
Napisal/-a lucky
Ja....zadeva je malo prevelika.....sicer je to narejeno za motorje z kar veliko litražo, zato je ta mašina taka, poleg tega, da premaga oz. izenači žejo zraka atmosferskega motorja še dodaten pritisk ustvarjat.