Stran 3 od 13

Objavljeno: Ne avg 08, 2004 10:35 pm
Napisal/-a torstorm
k&n, pa dobro izolacijo proti toplemu zraku in CAI.

Objavljeno: So okt 02, 2004 1:58 pm
Napisal/-a Tomo
Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?

Objavljeno: So okt 02, 2004 2:02 pm
Napisal/-a INFINITI
Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?


mah praktično nobene omembe vredne razlike ni sploh pa za to razliko v cemi

Objavljeno: So okt 02, 2004 6:01 pm
Napisal/-a Tomo
Bi tale bil u redu za Alfo 1.3 Boxer?

http://www.pro-car.si/tuning/go.asp?prg ... kd=77&z=76

Objavljeno: So okt 02, 2004 8:12 pm
Napisal/-a ZEeMF
Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?


razlika je v tem da ti policaji ne morjo morit, ker je kit delan za tvoj avto in lahko pridobiš homo. npr.

to je isto sranje kot tipski izpuhi, un k je točno za tvojo alfo bo 100% dražji kokr univerzalni izpuh.

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 7:56 pm
Napisal/-a matic2000
pregledal sem že vse teme kjer so športni filtri omenjeni...pa nism nikjer zasledil..

na svojega CLIOTA 1.4 bi rad dal športni filter predvsem zaradi glasa...
ko pa sm sprobal brez filtra (za trenutek) pa ni bil glas nič kaj glasnejši, ko pa ponavadi...
pa me zanima, če bi se to spremenilo z športnim filtrom...

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 10:50 pm
Napisal/-a Pugi
bi.

Objavljeno: Ne mar 13, 2005 10:57 pm
Napisal/-a killah bee
matic2000 je napisal/-a:pregledal sem že vse teme kjer so športni filtri omenjeni...pa nism nikjer zasledil..

na svojega CLIOTA 1.4 bi rad dal športni filter predvsem zaradi glasa...
ko pa sm sprobal brez filtra (za trenutek) pa ni bil glas nič kaj glasnejši, ko pa ponavadi...
pa me zanima, če bi se to spremenilo z športnim filtrom...


pa zapelat bi se mogu en krog,da bi videl razliko

Objavljeno: Po mar 14, 2005 1:20 am
Napisal/-a torstorm
kdo je rekel, da honde ne dajo odzadi glasa.Sem slišal civica VTI in izpuh od acure, pa je dosti glasneje kot kak audi ali VW,...posebej ko pride na 8000-9000 rpm.

Objavljeno: Po mar 14, 2005 6:55 pm
Napisal/-a stilk0
Em kako je z športnimi filtri pozimi a jih dol dajete pa originale gor :roll: :?:

Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:01 pm
Napisal/-a FireSTORM
ZEeMF je napisal/-a:za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.

aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.


zvok se pridobi pri obeh
pa avto ne rabi bit turbo
pri turbo mašini se samo več konjov iz njega lohk potegne
zvok bo pa dobil tko al tko

Objavljeno: Po mar 14, 2005 7:05 pm
Napisal/-a TITan
torstorm je napisal/-a:kdo je rekel, da honde ne dajo odzadi glasa.Sem slišal civica VTI in izpuh od acure, pa je dosti glasneje kot kak audi ali VW,...posebej ko pride na 8000-9000 rpm.


Pri hondi prihaja zvok iz dotoka zraka in iz izbire lonca. Pri nemcih se pa ponavad sliš še mašina kr orenk bol kot pri japoncih (stock vs. stock). Seveda to pri bolj športnih modelih (Polo 1.4 pa civic bingo se bosta ševedno približno enak slišala stock).

Objavljeno: Po mar 28, 2005 10:58 pm
Napisal/-a obi
vem da je že bilo o filtrih povedano po dolgem in počez malo morje stvari ampak še vedno me nekaj zanima. Na strani ki je kot link navedena sem našel razlago o notranjih filtrih. Zanima me če je kdo zadevo že preizkusil in kako se mu je odnesla in pa na katerem avtu.
Drugo kar pa je. Zanima me ali gre na cliota II 98 letnik 1.2 mašin(ne se smejat) naštimat samo notranji saj imajo te mašine zelo čudno narejen zračni filter tako za mašino in se v bistvu ne da kaj veliko posegati ker je vmes še neka eletronika. Za vse tiste ki veste o čem govorim prosim pomagajte.
lp Obi

Objavljeno: To mar 29, 2005 7:04 am
Napisal/-a mito155
FireSTORM je napisal/-a:torej ce se masina zarad sp. filtra lazje zavrti, se tudi majn mantra, ali?
kater zracni filter bi mi priporocali za putno Mk1 GT?
¸

Nobenega!

Na mojem je povzročilo to da v vročini ni hotelo odpirati overboosta. Original je zakon. Jest sem pa ob nakupu filtra kupu še čistilo, zdej mi pa vse stoji na polici. V unotu turbo pa je filter zelo OK.

lp

Objavljeno: Ne apr 03, 2005 12:32 am
Napisal/-a obi
hm kako to ne vpliva nič na moje vprašanje.

Objavljeno: Ne apr 03, 2005 11:04 am
Napisal/-a torstorm
notranji je brez pomena, edino če boš malo predelal kišto.

Objavljeno: Po apr 04, 2005 10:33 am
Napisal/-a Creed555
Bom pa se jst kar tu nekaj prasal.

Kako je pa z filtri v turbo dizelskih motorjih?
Ali se ga splača menjat v JTD motorju?

Objavljeno: Po apr 04, 2005 5:53 pm
Napisal/-a obi
torstorm je napisal/-a:notranji je brez pomena, edino če boš malo predelal kišto.

:roll: malo bom naluknjal kišto to sem mislil. Pa me zanima če se bo kaj na glasu poznalo.

Objavljeno: Po apr 04, 2005 5:59 pm
Napisal/-a BimmerM
Kako je pa z dizli in športnimi filtri? Kaj se sploh spremeni če ga daš not? :?:

Objavljeno: Po apr 04, 2005 6:15 pm
Napisal/-a POWER MAX
BimmerM je napisal/-a:Kako je pa z dizli in športnimi filtri? Kaj se sploh spremeni če ga daš not? :?:


ja js ga mam v dizlu in sm dobu moč, se pozna, pa še avspuh sm zamenu in se je moč tud povečala.
ni se povečala kuj ampak mal kasnej, tk de po ene parih krogih ni blo nč čutit. ;)