Stran 4 od 5

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Če jan 13, 2011 12:17 am
Napisal/-a LinuxFuter
Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: So jan 15, 2011 3:53 pm
Napisal/-a aklan86
Zadnji čas da si moja omisli tole od ABT-ja in da vidimo razliko. Samo kaj ko slovenski abt "tunerji" nimajo kaj veliko posluha po popustih :(

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: So jan 15, 2011 5:35 pm
Napisal/-a CSS Tuning
Beta verzija 1.2 TSI Protokola je že zunaj tudi za komercijalne tunerje.
Upamo, da bo do poletja uporabna za tuning na strankinih vozilih.Cena bo veliko boljša kot ABT-ova.

LP!

Alen

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: So jan 15, 2011 9:15 pm
Napisal/-a Hondi
CSS - sicer sem že malo ven iz tega, pa vendarle:
o kaki beta verziji je tu govora?
katera oprema?

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne jan 16, 2011 2:12 am
Napisal/-a CSS Tuning
CMD in Magicmotorsport imata Beta verzijo.Samo branje in pisanje,brez checksume in bez RSA algoritma,torej je za tuning neuporabna.
Obljubljajo v kratkem tudi mankajoče komponente.Bomo videli kako bo,vendar je že branje dosti, da se začne razvoj na tem novem računalniku.

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne jan 16, 2011 3:15 pm
Napisal/-a Hondi
no, saj to sem hotel, da napišeš:)
po domače: NIČ SE ŠE NE DA, če pretvorimo v jezik končnih strank;)

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne jan 16, 2011 4:39 pm
Napisal/-a CSS Tuning
Napisal sem že v prvem postu,da bo za stranke uporabno do poletja.

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne jan 16, 2011 5:35 pm
Napisal/-a vojkostar
no vsaj nekam se premika tole z novimi TDI in TSI

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Po jan 31, 2011 5:12 pm
Napisal/-a Paskut
Je sploh že kdo sprobal tuning od ABT na 1.2 TSI motorju? Ne najdem tudi na tujih forumih nikogar, ki bi napisal kakšne lastne izkušnje o tem.

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 10, 2011 2:18 pm
Napisal/-a aklan86
Je kaj novega na tem področju?

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 10, 2011 7:27 pm
Napisal/-a King1
aklan86 je napisal/-a:Je kaj novega na tem področju?


@speedfreak je reku, da je že. ;) Bo on kej več povedal.

lp

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 17, 2011 1:38 pm
Napisal/-a simonk
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 17, 2011 3:08 pm
Napisal/-a tristan01
simonk je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?


Tole si pa precej površno prebral. Hladilna sistema sta res dva, vendar je eden namenjen hlajenju motorja v katerem imaš hladilno tekočino ki kroži med motorjem in hladilnikom.

Drugi sistem o katerem je tu govora pa je namenjen hlajenju vstopnega zraka v motor. Turbine pa tudi chargerji polnijo zrak v motor pod tlakom. Zaradi tega se zrak segreva. Topel zrak zmanjšuje izkoristek motorja, saj je redkejši od hladnega, kar posledično poslabša izgorevanje v motorju. Zato imajo skoraj vsi prisilno polnjeni motorji med turbino in motorjem dodan še intercooler, ki zrak pred vstopom v zgorevalno komoro ohladi. Moč motorja se s tem opazno poveča (odvisno od tipa motorja vendar generalno gledano med 5 in 10%). Intercooler pa ni nič drugega kot razširjena tlačna cev, ki je oblikovana kot hladilnik. Tu se zrak ki potuje v motor ohladi. Intercoolerji za ohlajevanje uporablja okoliški zrak, zato dolivanje hladilne tekočine ni potrebno.

Zadevo sem skušal razložiti poenostavljeno. Če želiš o tem zvedeti več podrobnosti predlagam da pogledaš na wikipediji ali kakšni podobni spletni strani.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
LP Tristan01

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 17, 2011 3:22 pm
Napisal/-a airmike
tristan01 je napisal/-a:
simonk je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:Offtopic: Potem nima intercoolerja ampak chargecooler :) (no, efekt je isti)


Čist eno off vprašanje: tale TSI ima dva hladilna kroga. Drugi je za turbino in chargecooler. Ampak rezervoar je samo en, bi kdo pojasnil kako je s tem oz. kje dolivaš hladilno za drugi sistem?


Tole si pa precej površno prebral. Hladilna sistema sta res dva, vendar je eden namenjen hlajenju motorja v katerem imaš hladilno tekočino ki kroži med motorjem in hladilnikom.

Drugi sistem o katerem je tu govora pa je namenjen hlajenju vstopnega zraka v motor. Turbine pa tudi chargerji polnijo zrak v motor pod tlakom. Zaradi tega se zrak segreva. Topel zrak zmanjšuje izkoristek motorja, saj je redkejši od hladnega, kar posledično poslabša izgorevanje v motorju. Zato imajo skoraj vsi prisilno polnjeni motorji med turbino in motorjem dodan še intercooler, ki zrak pred vstopom v zgorevalno komoro ohladi. Moč motorja se s tem opazno poveča (odvisno od tipa motorja vendar generalno gledano med 5 in 10%). Intercooler pa ni nič drugega kot razširjena tlačna cev, ki je oblikovana kot hladilnik. Tu se zrak ki potuje v motor ohladi. Intercoolerji za ohlajevanje uporablja okoliški zrak, zato dolivanje hladilne tekočine ni potrebno.

Zadevo sem skušal razložiti poenostavljeno. Če želiš o tem zvedeti več podrobnosti predlagam da pogledaš na wikipediji ali kakšni podobni spletni strani.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler
LP Tristan01


Super razloženo in vse ampak 1.2 TSI nima intercoolerja ampak chargecooler ;) Podobna stvar z to razliko da hladilni medij ni zrak ampak voda.

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Ne apr 17, 2011 4:24 pm
Napisal/-a simonk
Tristan, lepo obrazloženo ampak s tem sem seznanjen.

Koliko jaz vem (ali ne vem), TSI nima intercoolerja zrak-zrak ki je običajno pri blatniku. Ima pa chargecooler tekočina-zrak v sesalnem kolekturju. Glede turbin obstajajo oljno hlajene (problem pri vročem ugašanju) in vodno hlajene. Kolikor mi je znano ima TSI vodno hlajeno in je s chargecoolerjem del drugega hladilnega kroga, kateri ima nižjo delovno termperaturo in ima lasten hladilnik (radiator) nekje drugje. Vseeno ima avto le eno posodo za hladilno tekočino in zanima me kako je to rešeno?

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Po apr 18, 2011 8:03 am
Napisal/-a tristan01
simonk je napisal/-a:Tristan, lepo obrazloženo ampak s tem sem seznanjen.

Koliko jaz vem (ali ne vem), TSI nima intercoolerja zrak-zrak ki je običajno pri blatniku. Ima pa chargecooler tekočina-zrak v sesalnem kolekturju. Glede turbin obstajajo oljno hlajene (problem pri vročem ugašanju) in vodno hlajene. Kolikor mi je znano ima TSI vodno hlajeno in je s chargecoolerjem del drugega hladilnega kroga, kateri ima nižjo delovno termperaturo in ima lasten hladilnik (radiator) nekje drugje. Vseeno ima avto le eno posodo za hladilno tekočino in zanima me kako je to rešeno?


Je doma TSI, pa iskreno povedno ne vem kako je rešeno, saj ni kaj dosti videti ko odpreš pokrov motorja. Turbina je res vodno hlajena, kar sicer pomaga da se težje pregreje, vseeno pa še vedno ostaja težava zaradi ugašanja motorja po daljših obremenitvah. Voda sicer drži turbino na nižji temperaturi, vendar ko motor ugasneš tudi hlajenja ni več.

Kar se tiče intercoolerja/chargercoolerja pa je zgleda sistem hlajenja le eden (isti kot za blok), saj ni nikjer druge možnosti dolivanja hladilne tekočine, je pa res da zadeve nisem pregledal v detajle, saj je hladilnik še vedno skrit pod odbijačem.

LP Tristan01

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: To apr 19, 2011 8:25 pm
Napisal/-a simonk
Sem pogledal, hladilna kroga sta res ločena ampak posoda je skupna z enosmernimi ventili in dopušča minimalno mešanje.

Glede tuninga vprašanje če je sploh možno kaj naredit, vsaj varno. Navor je elektronsko omejen na 175Nm, kolikor so dimenzionirane komponente, nad 4100 obrati pa turbina ne dohaja več. Lahko čipaš, da manj omeji navor samo vse je tveganje, raje v osnovi vzameš 1.4TSI.

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Pe jul 22, 2011 7:53 pm
Napisal/-a aklan86
Torej kako je s čipanjem? Koliko konjev, navora v SLO, sedaj je poletje? Že kdo preizkusil?

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Po mar 11, 2013 7:01 pm
Napisal/-a zeto
pozdravljeni! mene zanima kaksne so cene polotov predelanih pri abt tuning. kakor sem slisal je to dokaj priznana firma in ob nakupu dodajo tudi 4-5 letno garancijo. in sicer me se posebej zanima polo 1.2 tsi abt z recimo sredje dobro opremo, avto naj bi imel 90 konjev (ali je to mozno). zanima pa me se koliko bi naprimer xenonske luci ali alcantara usnjezvisala ceno. avto je na ogled pripeljal prijatelj in me zelo pozitivno presenetil, saj se sprva sploh nisem zavedal da sedim v polotu ampak bi prej rekel da v sedim v mercedesu (zelo tih, velik navor) :D hvala za kakrsnekoli informacije :D

Re: tuning 1.2 tsi

Objavljeno: Po mar 11, 2013 7:19 pm
Napisal/-a zeto
pozdravljeni! da ne odpiram nove teme bom tukaj vprasal koliksna bi po vasem mnenju bila cena novega polota predelanega pri abt tuning1.2 tsi abt z recimo xenon lucmi, panoramsko streho, touch radijem in pa z 90 konji.na netu nisem veliko nasel o teh avtomobilih oz. cenah. hvala za kakrsnekoli povratne informacije :D