Stran 4 od 4

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Pe jan 09, 2015 7:05 am
Napisal/-a hippo
abbe je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Kako si ti razlagaš, da je recimo pri racechip-u (testiran zgoraj) manjša poraba goriva če daje nepravilne podatke glede goriva oz vsaj tako govorijo ljudje ki imajo to montirano in naj bi bila razlika tudi 0.5l na 100km pri istem avtu na istih relacijah


a to zmerjeno na pištolo al po bc-ju?

Na pištolo. Ko kaže BC 1 liter manj, je v resnici cca 0,5l manj.

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Pe jan 09, 2015 10:13 am
Napisal/-a Gassper
Ja odlično (pod)vprašanje glede porabe. "A je merjena poraba po BC (bord computer) ali "na pištolo".

Gremo po vrsti (mater imam čas :? )

Po BC
Ko z "lažnjivcem" povečamo moč motorja, ima BC podatek o času odprtosti injektorja. Ker je tlak goriva njegova konstanta in je spremenljivka le čas odprtosti, izračuna pretok goriva iz časa in konstante. Ker smo mu povečali tlak, smo dejansko povečali količino v določenem času. Te količine ne more izmeriti, ker nima merilnika fizičnega pretoka goriva. Zato BC "misli", da je z enako količino goriva naredil večjo moč, ali pa enako moč z manjšo količino goriva.

Po "pištoli"
Teoretično dizelski motor porabi najmanj goriva pri ca. 1.000 v/min. Bolj kot ga priganjamo v višje vrtljaje, manj ekonomičen je. Dizelsko gorivo počasneje gori kot npr. bencin itd. Za povečanje ekonomičnosti bi torej morali ustvariti več navora v nižjih vrtljajih. V praksi to pomeni: voziti pri ENAKI HITROSTI v VIŠJI PRESTAVI pod NIŽJIMI VRTLJAJI. Če smo s serijskim avtomobilom vozili 120 km/h v 5. prestavi zato, ker v 6. ni imel dovolj moči za 120 km/h, bomo z avtom, ki ima več navora, lahko vozili 120 km/h v 6. prestavi. Zaradi nižjih vrtljajev bo poraba logično nižja.

Kot (skoraj) povsod, tudi tukaj velja: kolkr dnarja - tolk muske. NE OBSTAJA dodatna elektronika (box), ki bi stala manj kot ca. K € in bi tudi kaj ZNALA! Poznam sceno in je v vseh teh letih še nisem videl. Če pa je, bi pa rad dobil kakšne podatke o tem, da se prepričam da se (ne) motim.

Lp

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Ne jan 11, 2015 12:05 pm
Napisal/-a danci1973
Gassper je napisal/-a:Po "pištoli"
Teoretično dizelski motor porabi najmanj goriva pri ca. 1.000 v/min. Bolj kot ga priganjamo v višje vrtljaje, manj ekonomičen je. Dizelsko gorivo počasneje gori kot npr. bencin itd. Za povečanje ekonomičnosti bi torej morali ustvariti več navora v nižjih vrtljajih. V praksi to pomeni: voziti pri ENAKI HITROSTI v VIŠJI PRESTAVI pod NIŽJIMI VRTLJAJI. Če smo s serijskim avtomobilom vozili 120 km/h v 5. prestavi zato, ker v 6. ni imel dovolj moči za 120 km/h, bomo z avtom, ki ima več navora, lahko vozili 120 km/h v 6. prestavi. Zaradi nižjih vrtljajev bo poraba logično nižja.

Kako pa pride do 'več navora'? Najbrž z več goriva? :roll:

Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistveno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Ne jan 11, 2015 2:10 pm
Napisal/-a peroRS
danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Po jan 12, 2015 8:35 am
Napisal/-a hippo
Ker nimam več časa ukvarjat se z boxi jih par kosov prodam po 40 eur za kos.

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Po jan 12, 2015 10:23 am
Napisal/-a abbe
peroRS je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D



sj če povišaš količino goriva za "10%" pa zmanjšaš obrat za "20%" (višja prestava) potem pač lahko nekaj prihraniš?

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Po jan 12, 2015 11:51 am
Napisal/-a hippo
abbe je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D



sj če povišaš količino goriva za "10%" pa zmanjšaš obrat za "20%" (višja prestava) potem pač lahko nekaj prihraniš?

Lahko ja, samo nekateri apriori ne morejo priznat, da lahko z boxom tudi kaj prišparaš, ker jim pač ni všeč način...

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jan 14, 2015 1:08 pm
Napisal/-a Gassper
Povečanje količine goriva in znižanje vrtljajev je dejstvo. Ne gre za to ali kdo "prizna" če boxi delujejo ali ne. Pustimo zdaj tiste boxe, ki NE delujejo, ker so že v osnovi narejeni tako, da NE delujejo. (Neko "kao" tiskano vezje je zalito v plastiko, vsi kontakti pa so med seboj polotani. Ni razlike Z ali BREZ tega "boxa".)

Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Da se ne ponavljam. Razlike med delovanjem teh dveh principov so opisane v mojih prejšnjih postih. Po meni znanih podatkih le EN proizvajalec uporablja spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja.

Howgh!

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jan 14, 2015 2:50 pm
Napisal/-a hippo
Gassper je napisal/-a:Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Za PD obstaja več različnih načinov delovanja, ne samo temperatura goriva... :?

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Če jan 15, 2015 2:12 pm
Napisal/-a Gassper
hippo je napisal/-a:
Gassper je napisal/-a:Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Za PD obstaja več različnih načinov delovanja, ne samo temperatura goriva... :?


To me pa res zanima. Kako pri PD (poleg povečanega tlaka in podaljšanega časa vbrizga) v valje spravimo več goriva? Kaj sem spregledal?

Lp
G

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 6:31 am
Napisal/-a domi1234
kako pa je pri bencinarjih 1.4 tfsi motorjih z temi boxi ki imajo priklop na 2 senzorja..mislim da na map in pressure sensor

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 7:27 am
Napisal/-a spektr
Jaz imam na Mazdi 6, od Mal electronics CRD2 PB. Kar sem opazil je to ,da se definitivno pozna, sploh kadadr vozim počitniško prikolico. Da bi imel s PB manjšo porabo ne drži. Je pa motor 2.2. najšibkejša verzija 129 konjev, rezerve je še ogromno.

Zadnjič sem za hec gledal pri enem ponudniku chiptuninga, kjer ta motor spravijo na 200 konjev. Se pravi vse tri original verzije tega motorja 129, 165 in 185, spravijo na 200 konjev. To se mi zdi večji larifari kot moj PB.

Je pa res, da imam PB nastavljen na stopnjo 5 od 16, torej ne pretiravam bogvekaj.

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 11:31 am
Napisal/-a pskoda
Zgleda, da so ti motorji vsi isti in so naloženi samo drugi softwari, zato imajo lahko po čipanju isto moč ali podobno moč motorja. To drugače ni nič novega, ker to počnejo tudi drugi.

V tem primeru se najbolj splača vzeti najšipkejšo verzijo iti na pošten tuning ne pa to sranje od boxa in imaš zdravih cca 200hp

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 11:33 am
Napisal/-a spektr
spektr je napisal/-a:Jaz imam na Mazdi 6, od Mal electronics CRD2 PB. Kar sem opazil je to ,da se definitivno pozna, sploh kadadr vozim počitniško prikolico. Da bi imel s PB manjšo porabo ne drži. Je pa motor 2.2. najšibkejša verzija 129 konjev, rezerve je še ogromno.

Zadnjič sem za hec gledal pri enem ponudniku chiptuninga, kjer ta motor spravijo na 200 konjev. Se pravi vse tri original verzije tega motorja 129, 165 in 185, spravijo na 200 konjev. To se mi zdi večji larifari kot moj PB.

Je pa res, da imam PB nastavljen na stopnjo 5 od 16, torej ne pretiravam bogvekaj.



Ja možno, sicer mislim da sem nekje na portalu ala siol.net enkrat prebral, da bi naj švohnejša različica imela malce manjšo turbino. Zato mi je bilo čudno, kako lahko na koncu prideš do istega rezultata. Razen če manjša turbina potem toliko bolj sopiha in posledično se prej skuri ...

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 11:53 am
Napisal/-a nejc1
Evo 129 hp gre na cca 170, 165 in 185 pa sta zgleda enaka motorja in gresta na cca 200 hp...

http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Sr jul 13, 2016 12:02 pm
Napisal/-a spektr
nejc1 je napisal/-a:Evo 129 hp gre na cca 170, 165 in 185 pa sta zgleda enaka motorja in gresta na cca 200 hp...

http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6



Aha, to bo najbrž bolj realna slika ja. Hvala

P.S.
Cena, a kdo ve približno, 300€?

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Objavljeno: Ne sep 04, 2016 9:58 am
Napisal/-a naliM
Ima kdo kaj izkušenj z Brabusovimi boxi?