Stran 1 od 3
Hočem večjo moč pri nizkih obratih
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 9:05 pm
Napisal/-a Symon
Naslov pove vse. Imam športni filter, ki mu bo kmalu sledil še dovod zraka. Spomladi bom tudi dal gume z 1% manjšim obsegom.
Zanima pa me kaj se še da storiti, da bi pri nizkih obratih pridobil na moči (ta filter v nižjih mal zamori, če se ne motim), ker sem na nedavnem dragu opazil, da imam zaenkrat največjo moč tik pred blokado (takrat sem pospešeno dohajal nasprotnika), vendar sem takoj zaostal, ko sem prešaltal. A bi se dalo tudi (poceni) zvišat blokado? Ali pa pridobit pospeške (moč) pri nižjih obratih.
Kakršnakoli pomoč bi mi prišla prav.
Need help pleaseeeeeeee!
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 9:13 pm
Napisal/-a iKst
Filter ti itak sam po sebi ne doda nič omembe vrednega, če še nimaš CAI pol ga rajš kr ven vrž, ker si samo škodo delaš.
Blokado se da prestavit s čipom. Če ga pelješ kakšnemu čip tunerju ti bojo znal poštimat zadevo. Samo jaz tega nebi delal, ni zastonj blokada tam kjer je.
Nasploh velja, da boš za kakšno omembe vredno povečanje moči rabil vsaj ene 400k sit.
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 9:14 pm
Napisal/-a Blue Bug
Z blokado ne boš nič dosegel, ker ti v tistih vrtljajih krivulja za moč že pada.
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 9:40 pm
Napisal/-a Symon
Ne v štartu sem čist dobr. Hec je potem v drugi prestavi, ko mi uide. Ko dbivam vrtljaje ga že ful dohitim nakar je treba vržt v 3 pa je spet ista pesem - mi uide, ga dohitevam vendar ne dovolj.
Zna se pa itaq zgoditi, da ga bom v roku nekaj dni prodal ter kupil XSi (1.3), ki ima serijsko skoraj 100KM :P (sem ga ugledal na avto.net-u).
A kupi kdo mojega? Tist pa ne bi nič rabu predelovat...

Objavljeno: Ne feb 01, 2004 10:01 pm
Napisal/-a Free Styler
Joj , Symon,mislm da je blo ze tolk govora o tem...kaj pa vem kaksen drug kolektor,
mal kanale popedenat,odvisno od $$$$,+tega ce bos menjal avto , sploh ne vem kaj se
s tem obremenjujes, kups kaj mocnejsega pa bo letel,k 60 hp frizirat...mislm , da se ne splaca

Objavljeno: Ne feb 01, 2004 10:09 pm
Napisal/-a Symon
Glede menjave: Nisem še 100% obenem moram najprej tega prodat, da dobim $$$.$$$ SIT.

Tko, da me vseen zanima, ker ni nujno, da bom že menjal. Dokler ne bom, bom pač kaj malega vlagal v tega.
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 10:19 pm
Napisal/-a Free Styler
? Kaksen filter pa mas gor ? Jest ti priporocam KD2 ( cca 25 k ), potem recimo komplet Devito izpusni sistem-kolektor+cev +zadnji lonec ( samo en lonec )-(cca 150k ), potem kaksno poliranje kanalov...aja kako mas pa namescen filtr gor, kakrsno koli sranje od cevi( slepa crevesja itd ) adijo , gre stran...potem bi se moglo kaj poznati...
Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:06 am
Napisal/-a lisko
Dizla si kupi:) navor že z nulle:)
Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:14 am
Napisal/-a Dr_S
Odmične druge pa je!!!!!!!
Pa čip tuning da ti optimizirajo dovod goriva pa si zmagu!
lahko pa tud mal vztrajnik zlajšaš, pa še kej se da sam vse ti pa ne smem povedat, da ne boš hitrješi k jaz!

Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:25 am
Napisal/-a monster_d
Idi v hobiprogram pa ubavi tri hrcke ki so naspidirani pa napij jih z redbullom!
zmaga je tvoja!

Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:43 am
Napisal/-a Nu-NRG
Brusenje, nizanje, odmicne, izpusni sistem, chip optimizing, prestavno razmerje, vztrajnik, dovod zraka in menjava vsek sklopov okoli dovoda zraka ... a sem se kej pozabil?
Samo to je potem avto naceloma samo se za drag in nic drugega tega pa noces a?
Enako je z mojim .. lahko bi pilu ga .. samo me mine ze samo ob pomisleku povecanja porabe.
LP, Klemen
Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:49 am
Napisal/-a monster_d
Definitivno sem ogromno pridobil z nizanjem glave! ok usaj na mojem motorju!
motor se doti lepse zavrti! dela lepse pri nizjih obratih kjer je ze prej cukal skor, pa malenkost vecja moc!
Podobno tudi nardis ce zamenjas tesnilo za sportno ki je tanjse!
LP
Objavljeno: Po feb 02, 2004 5:07 pm
Napisal/-a Symon
monster_d je napisal/-a:Idi v hobiprogram pa ubavi tri hrcke ki so naspidirani pa napij jih z redbullom!
zmaga je tvoja!

Ja saj sem študiral, da če bi prej popil Red Bull, da bi dobil krila in z njimi pospeševal. Ali pa ga dolil v tank, samo me skrbi koliko časa bi potem še delal motor.
Objavljeno: Po feb 02, 2004 5:16 pm
Napisal/-a Andy
Tok ko boš v tega 60KM vložu daj raj zraven pa tega prodaj pa nabavi 1.3 bo že v osnovi bol močan ko pa tvoj stunan stari pa še bol se ga bo dal kasneje navit!

Objavljeno: Po feb 02, 2004 5:16 pm
Napisal/-a Matt
moje osebno mnenje se ne splača. raje vsadi noter močnejsi motor ali menjaj avto
Objavljeno: Po feb 02, 2004 6:15 pm
Napisal/-a TITan
Najbolš se dobi navor pri nizkih obratih z večjo mašino
Drugače pa probi zamašit dovod zraka za kako polovico pa boš mel vwč moči nisko, ampak se ti bo za 1k obratov mn zavrtu (to bolj prbližn). Sam ne priporoča,
Re: Hočem večjo moč pri nizkih obratih
Objavljeno: Po feb 02, 2004 8:31 pm
Napisal/-a mondy
Symon je napisal/-a:Naslov pove vse. Imam športni filter, ki mu bo kmalu sledil še dovod zraka. Spomladi bom tudi dal gume z 1% manjšim obsegom.
Zanima pa me kaj se še da storiti, da bi pri nizkih obratih pridobil na moči (ta filter v nižjih mal zamori, če se ne motim), ker sem na nedavnem dragu opazil, da imam zaenkrat največjo moč tik pred blokado (takrat sem pospešeno dohajal nasprotnika), vendar sem takoj zaostal, ko sem prešaltal. A bi se dalo tudi (poceni) zvišat blokado? Ali pa pridobit pospeške (moč) pri nižjih obratih.
Kakršnakoli pomoč bi mi prišla prav.
Need help pleaseeeeeeee!
Povečaj malo razdaljo med filtrom in motorjem z daljšo cevjo na katero je filter namontiran.

Re: Hočem večjo moč pri nizkih obratih
Objavljeno: Po feb 02, 2004 8:39 pm
Napisal/-a TITan
mondy je napisal/-a:Symon je napisal/-a:Naslov pove vse. Imam športni filter, ki mu bo kmalu sledil še dovod zraka. Spomladi bom tudi dal gume z 1% manjšim obsegom.
Zanima pa me kaj se še da storiti, da bi pri nizkih obratih pridobil na moči (ta filter v nižjih mal zamori, če se ne motim), ker sem na nedavnem dragu opazil, da imam zaenkrat največjo moč tik pred blokado (takrat sem pospešeno dohajal nasprotnika), vendar sem takoj zaostal, ko sem prešaltal. A bi se dalo tudi (poceni) zvišat blokado? Ali pa pridobit pospeške (moč) pri nižjih obratih.
Kakršnakoli pomoč bi mi prišla prav.
Need help pleaseeeeeeee!
Povečaj malo razdaljo med filtrom in motorjem z daljšo cevjo na katero je filter namontiran.

Uf, na to sem pa čist pozabu! Bo pa motor mal počasnej se odzival.
Objavljeno: To feb 03, 2004 12:32 pm
Napisal/-a jky
monster_d je napisal/-a:Definitivno sem ogromno pridobil z nizanjem glave! ok usaj na mojem motorju!
motor se doti lepse zavrti! dela lepse pri nizjih obratih kjer je ze prej cukal skor, pa malenkost vecja moc!
Podobno tudi nardis ce zamenjas tesnilo za sportno ki je tanjse!
LP
Tle je ena zadeva okol racunalnika, ker ne veš kako reagira na drugo kompresijo?!
A mas tud ventile razširjene na yugiču?
Re: Hočem večjo moč pri nizkih obratih
Objavljeno: To feb 03, 2004 1:49 pm
Napisal/-a mondy
TITan je napisal/-a:mondy je napisal/-a:Symon je napisal/-a:Naslov pove vse. Imam športni filter, ki mu bo kmalu sledil še dovod zraka. Spomladi bom tudi dal gume z 1% manjšim obsegom.
Zanima pa me kaj se še da storiti, da bi pri nizkih obratih pridobil na moči (ta filter v nižjih mal zamori, če se ne motim), ker sem na nedavnem dragu opazil, da imam zaenkrat največjo moč tik pred blokado (takrat sem pospešeno dohajal nasprotnika), vendar sem takoj zaostal, ko sem prešaltal. A bi se dalo tudi (poceni) zvišat blokado? Ali pa pridobit pospeške (moč) pri nižjih obratih.
Kakršnakoli pomoč bi mi prišla prav.
Need help pleaseeeeeeee!
Povečaj malo razdaljo med filtrom in motorjem z daljšo cevjo na katero je filter namontiran.

Bo pa motor mal počasnej se odzival.
Ja vsega pa tut ne moreš met.
Je treba kompromis narest.