Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

ELEKTRIČNI TURBO???

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 11:13 am

Zanima me, če se je še komu rojevala po glavi bolana ideja narest turbino na elektriko (varjanta kot jih dela TURBODINE). Na klasično turbino odmontiraš izpušni del in na os vpasaš en enosmerni el. motor, ki ima vrtljaje med 20.000 in 30.000 mislim, da je to delovno območje turbine.....

Prednost vidim predvsem v tem, ker bi zadeva delovala kot puhalo (zrak se nebi segreval in s tem nebi rabil intercoolerja) pa še krmilu bi jo lahko oz. vklapljal po potrebi preko stikala na volanu (tudi pri nizkih obratih).

Če je kdo zadevo že preizkusu me zanima do kje je meja večjega pretoka zraka, da ne rabi tikat el. centralo in dovajanje goriva.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 02, 2004 11:14 am

Na ta način ima nissan 300ZX narejeno turbino - doda mu kar 40KM - En tip v ameriki je to na svojga subaruja vtaknil in stvar res dobro deluje.

LP
Nebivedu
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 11:33 am

O, Nebivedu nova fotka.........lepo.

Ja sej vem, ta sistem bo v bodoče izpodrinil puhala oz. kompresorje ker če ga elektronika krmili ima dosti večji izkoristek.

Pa še blowoff ventil bi si gor dal. tudi ročno krmiljen.

Na forumu od hyundaja se nekoč zasledil, da tej motorji zdržijo tam do 1,1 bara brez menjave tesnila na glavi. jaz seveda do te mere nebi šel, ker nebi kompresije spuščal, bi pa rad dosegel max 0.7 bara........me pa zanima kako je z mešanico?
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Po feb 02, 2004 11:41 am

Res zanimivo. Verjetno je to zelo perspektivno za prihodnost v avto industriji, glede na to da je vse več elektonike ..... Prednosti so pa pomoje dobro krmiljenje in uravnavanje turbine, z nastavitvami lastnih parametrov(tunerji čipov bodo mel očitno še veliko dela). Ker pa bo elektro motor porabil kar nekaj energije je taka zadeva perpektivna ko bo v avtih napetost 42V-moje mnenje
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Po feb 02, 2004 11:58 am

Dobra ideja, ampak po moje bi blo boljše kompresor dat na elektriko ? Sej je ista zadeva, samo da nimas nč na ispušnem kolektorju, je pa problem z štomom, še posebej če hočes viso pritisk.
NO GO!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 12:45 pm

Sej na izpušnem kolektorju nebi bilo ničesar, ker tisti del turbine, ki je gnana z izpušnimi plini bom odstranil in jo na el. motor priklopil. turbina se bo fizično nahajala tam kjer je nekoč bil airbox.
Pa tudi previsokega pritiska ne rabim ker nebi glave tikal. Glede voltaže pa se najdejo dovolj močni in hitri el. motorji tudi 12V sicer pa lahko naredim trasformator na več.
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po feb 02, 2004 1:10 pm

lucky je napisal/-a:Sej na izpušnem kolektorju nebi bilo ničesar, ker tisti del turbine, ki je gnana z izpušnimi plini bom odstranil in jo na el. motor priklopil. turbina se bo fizično nahajala tam kjer je nekoč bil airbox.
Pa tudi previsokega pritiska ne rabim ker nebi glave tikal. Glede voltaže pa se najdejo dovolj močni in hitri el. motorji tudi 12V sicer pa lahko naredim trasformator na več.


z 12V bo bolj težko turbino poganjat, saj ni kavni mlinček :lol:
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 1:15 pm

Sej se jo da kupit in so vse 12 voltne........razumem kaj misliš, bom pa najprej z 12 volti poskusil, ker je tudi najbolj enostavno, če ne bo dovolj bomo pa šli gor z voltažo.

za hondo obstaja "original" taka turbina in je 12V, je pa res, da se izkoristek tiste turbine z 12V dosti večje kot če daš na klasično turbino 12V pač, optimiziran kot lopatic, premer rotorja,........
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 02, 2004 1:26 pm

Na kakem odpadu si poišči nissana 300ZX - ti imajo take turbine na 12V.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 1:28 pm

Če bi na odpadu našel takega nissana bi raje mojega tam pustil in tisteka ko ne drugo ga porival do doma........hvala za nasvet, bom kje po italiji pogledal ker jo imam blizu.
 
Uporabniški avatar
toti
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če avg 21, 2003 1:37 pm

Napisal/-a toti Po feb 02, 2004 1:40 pm

Jst mislim da če bi se to res tako dobro obneslo bi bili dandanes vsi dizli na ele. turbine in ne na klasične. Al je stvar cene al pa trpežnosti.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 02, 2004 1:49 pm

Klasična turbina ima višje obrate in je že standard, medtem ko plastična z 12V motorčkommi ravno klasika in je bolj temperaturno odvisna - plastika se topi na velikih temperaturah - pozimi zmrzne in je skratka bolj obremenjena z vplivi okolja, kot klasična. Pa mislim, da da tudi manj moči, kot pa ean navadna turbina.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Po feb 02, 2004 2:28 pm

ja lazi je mehansko poganjat, kot pa ogromne količine štroma zato da dobiš dost pritiska. Ampak bi blo pa vredno probat, še posebej če avto iz 12V spraviš vsaj na 24V al pa 48V, pa akumulato moram met dost mAh, da ni prec prazen.

Sicer je pa akumulator največji problem tle.
NO GO!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 02, 2004 2:31 pm

Ja, mislim, da bo akumulator tudi problem, sicer ne verjamem, da pri 12V ampak če dam gor kaj več.........pa tudi za alternator se bojim.
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z To feb 03, 2004 9:07 am

nebivedu je napisal/-a:Klasična turbina ima višje obrate in je že standard, medtem ko plastična z 12V motorčkommi ravno klasika in je bolj temperaturno odvisna - plastika se topi na velikih temperaturah - pozimi zmrzne in je skratka bolj obremenjena z vplivi okolja, kot klasična. Pa mislim, da da tudi manj moči, kot pa ean navadna turbina.

LP
Nebivedu


Elektromotorju lahko spremeniš hitrost-obrate z mehanskimi zobniki (prestave), sej tud elektromotor ima delovno temperaturo in ko se enkrat segreje na nazivno temp. ni nobenga problema, je pa potrebno da ima dobro ventilacijo da se lepo ohlaja, motor sploh ni nujno samo plastičen! moč je pa povsem po tvoji želji več denarja boljši in močnejši elektromotor.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To feb 03, 2004 9:15 am

nebivedu je napisal/-a:Na kakem odpadu si poišči nissana 300ZX - ti imajo take turbine na 12V.


Le tolko da povem.

Zmedel boš ljudi če boš el. kompresorju govoril turbina, ker tudi sam zelo verjetno veš da je turbina le pogon za kompresor.

Ideja kompresorja na el. je pa zelo zanimiva, ker lahko tako skoraj poljubno postaviš kompresor. (ni vezan na jermene ali ispušni kolektor)
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To feb 03, 2004 9:17 am

lucky: Predlagam ti da to svojo kreacijo vežeš na stikalo, ki ga montiraš pod stopalko za plin (ful gas), ker boš tako lažje kontroliral zadevo in porabo goriva.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 03, 2004 12:16 pm

Jest sem se enkrat igral s tem komprersorjem, samo sem imel problem pri napajalniku za motorje. Imam doma motorje ki dajo na 5V 24000 rpm. No tukaj sem imel problem z zagonskim tokom motorja ki je šel krepko čez 20A. Projekt sem zaenkrat opustil.....
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky To feb 03, 2004 12:27 pm

20A u ti hudič, kaj pa kaj z višjo napetostjo. sicer pa ne rabis toliko obratov.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff To feb 03, 2004 12:32 pm

Pred nekaj časa sem na netu našel eno stran o teh turbinah, pa niti niso tako drage pa še univerzal so bile, ampak sem zapravil stran :cry: Zanima pa me, če se to da pri nas kupiti, pa če bi šlo na opel corso (90KM) :?:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov