Stran 1 od 7

ELEKTRIČNI TURBO???

Objavljeno: Po feb 02, 2004 11:13 am
Napisal/-a lucky
Zanima me, če se je še komu rojevala po glavi bolana ideja narest turbino na elektriko (varjanta kot jih dela TURBODINE). Na klasično turbino odmontiraš izpušni del in na os vpasaš en enosmerni el. motor, ki ima vrtljaje med 20.000 in 30.000 mislim, da je to delovno območje turbine.....

Prednost vidim predvsem v tem, ker bi zadeva delovala kot puhalo (zrak se nebi segreval in s tem nebi rabil intercoolerja) pa še krmilu bi jo lahko oz. vklapljal po potrebi preko stikala na volanu (tudi pri nizkih obratih).

Če je kdo zadevo že preizkusu me zanima do kje je meja večjega pretoka zraka, da ne rabi tikat el. centralo in dovajanje goriva.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 11:14 am
Napisal/-a nebivedu
Na ta način ima nissan 300ZX narejeno turbino - doda mu kar 40KM - En tip v ameriki je to na svojga subaruja vtaknil in stvar res dobro deluje.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Po feb 02, 2004 11:33 am
Napisal/-a lucky
O, Nebivedu nova fotka.........lepo.

Ja sej vem, ta sistem bo v bodoče izpodrinil puhala oz. kompresorje ker če ga elektronika krmili ima dosti večji izkoristek.

Pa še blowoff ventil bi si gor dal. tudi ročno krmiljen.

Na forumu od hyundaja se nekoč zasledil, da tej motorji zdržijo tam do 1,1 bara brez menjave tesnila na glavi. jaz seveda do te mere nebi šel, ker nebi kompresije spuščal, bi pa rad dosegel max 0.7 bara........me pa zanima kako je z mešanico?

Objavljeno: Po feb 02, 2004 11:41 am
Napisal/-a jaka-z
Res zanimivo. Verjetno je to zelo perspektivno za prihodnost v avto industriji, glede na to da je vse več elektonike ..... Prednosti so pa pomoje dobro krmiljenje in uravnavanje turbine, z nastavitvami lastnih parametrov(tunerji čipov bodo mel očitno še veliko dela). Ker pa bo elektro motor porabil kar nekaj energije je taka zadeva perpektivna ko bo v avtih napetost 42V-moje mnenje

Objavljeno: Po feb 02, 2004 11:58 am
Napisal/-a jky
Dobra ideja, ampak po moje bi blo boljše kompresor dat na elektriko ? Sej je ista zadeva, samo da nimas nč na ispušnem kolektorju, je pa problem z štomom, še posebej če hočes viso pritisk.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 12:45 pm
Napisal/-a lucky
Sej na izpušnem kolektorju nebi bilo ničesar, ker tisti del turbine, ki je gnana z izpušnimi plini bom odstranil in jo na el. motor priklopil. turbina se bo fizično nahajala tam kjer je nekoč bil airbox.
Pa tudi previsokega pritiska ne rabim ker nebi glave tikal. Glede voltaže pa se najdejo dovolj močni in hitri el. motorji tudi 12V sicer pa lahko naredim trasformator na več.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:10 pm
Napisal/-a shusuglao
lucky je napisal/-a:Sej na izpušnem kolektorju nebi bilo ničesar, ker tisti del turbine, ki je gnana z izpušnimi plini bom odstranil in jo na el. motor priklopil. turbina se bo fizično nahajala tam kjer je nekoč bil airbox.
Pa tudi previsokega pritiska ne rabim ker nebi glave tikal. Glede voltaže pa se najdejo dovolj močni in hitri el. motorji tudi 12V sicer pa lahko naredim trasformator na več.


z 12V bo bolj težko turbino poganjat, saj ni kavni mlinček :lol:

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:15 pm
Napisal/-a lucky
Sej se jo da kupit in so vse 12 voltne........razumem kaj misliš, bom pa najprej z 12 volti poskusil, ker je tudi najbolj enostavno, če ne bo dovolj bomo pa šli gor z voltažo.

za hondo obstaja "original" taka turbina in je 12V, je pa res, da se izkoristek tiste turbine z 12V dosti večje kot če daš na klasično turbino 12V pač, optimiziran kot lopatic, premer rotorja,........

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:26 pm
Napisal/-a nebivedu
Na kakem odpadu si poišči nissana 300ZX - ti imajo take turbine na 12V.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:28 pm
Napisal/-a lucky
Če bi na odpadu našel takega nissana bi raje mojega tam pustil in tisteka ko ne drugo ga porival do doma........hvala za nasvet, bom kje po italiji pogledal ker jo imam blizu.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:40 pm
Napisal/-a toti
Jst mislim da če bi se to res tako dobro obneslo bi bili dandanes vsi dizli na ele. turbine in ne na klasične. Al je stvar cene al pa trpežnosti.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:49 pm
Napisal/-a nebivedu
Klasična turbina ima višje obrate in je že standard, medtem ko plastična z 12V motorčkommi ravno klasika in je bolj temperaturno odvisna - plastika se topi na velikih temperaturah - pozimi zmrzne in je skratka bolj obremenjena z vplivi okolja, kot klasična. Pa mislim, da da tudi manj moči, kot pa ean navadna turbina.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Po feb 02, 2004 2:28 pm
Napisal/-a jky
ja lazi je mehansko poganjat, kot pa ogromne količine štroma zato da dobiš dost pritiska. Ampak bi blo pa vredno probat, še posebej če avto iz 12V spraviš vsaj na 24V al pa 48V, pa akumulato moram met dost mAh, da ni prec prazen.

Sicer je pa akumulator največji problem tle.

Objavljeno: Po feb 02, 2004 2:31 pm
Napisal/-a lucky
Ja, mislim, da bo akumulator tudi problem, sicer ne verjamem, da pri 12V ampak če dam gor kaj več.........pa tudi za alternator se bojim.

Objavljeno: To feb 03, 2004 9:07 am
Napisal/-a jaka-z
nebivedu je napisal/-a:Klasična turbina ima višje obrate in je že standard, medtem ko plastična z 12V motorčkommi ravno klasika in je bolj temperaturno odvisna - plastika se topi na velikih temperaturah - pozimi zmrzne in je skratka bolj obremenjena z vplivi okolja, kot klasična. Pa mislim, da da tudi manj moči, kot pa ean navadna turbina.

LP
Nebivedu


Elektromotorju lahko spremeniš hitrost-obrate z mehanskimi zobniki (prestave), sej tud elektromotor ima delovno temperaturo in ko se enkrat segreje na nazivno temp. ni nobenga problema, je pa potrebno da ima dobro ventilacijo da se lepo ohlaja, motor sploh ni nujno samo plastičen! moč je pa povsem po tvoji želji več denarja boljši in močnejši elektromotor.

Objavljeno: To feb 03, 2004 9:15 am
Napisal/-a JohnyR
nebivedu je napisal/-a:Na kakem odpadu si poišči nissana 300ZX - ti imajo take turbine na 12V.


Le tolko da povem.

Zmedel boš ljudi če boš el. kompresorju govoril turbina, ker tudi sam zelo verjetno veš da je turbina le pogon za kompresor.

Ideja kompresorja na el. je pa zelo zanimiva, ker lahko tako skoraj poljubno postaviš kompresor. (ni vezan na jermene ali ispušni kolektor)

Objavljeno: To feb 03, 2004 9:17 am
Napisal/-a JohnyR
lucky: Predlagam ti da to svojo kreacijo vežeš na stikalo, ki ga montiraš pod stopalko za plin (ful gas), ker boš tako lažje kontroliral zadevo in porabo goriva.

Objavljeno: To feb 03, 2004 12:16 pm
Napisal/-a ule
Jest sem se enkrat igral s tem komprersorjem, samo sem imel problem pri napajalniku za motorje. Imam doma motorje ki dajo na 5V 24000 rpm. No tukaj sem imel problem z zagonskim tokom motorja ki je šel krepko čez 20A. Projekt sem zaenkrat opustil.....

Objavljeno: To feb 03, 2004 12:27 pm
Napisal/-a jky
20A u ti hudič, kaj pa kaj z višjo napetostjo. sicer pa ne rabis toliko obratov.

Objavljeno: To feb 03, 2004 12:32 pm
Napisal/-a woolff
Pred nekaj časa sem na netu našel eno stran o teh turbinah, pa niti niso tako drage pa še univerzal so bile, ampak sem zapravil stran :cry: Zanima pa me, če se to da pri nas kupiti, pa če bi šlo na opel corso (90KM) :?: