Pozdravljeni, sem nov na vašem forumu, uporabljal sem že pod iskanje ampak nisem našel željenega odgovora, ene teme so stare prek 10 let, nisem pa našel nobene v današnjem času, zanima me ali je treba športni filter homologirat? Imam Renault clio 1.2 59km in univerzalni športni filter brez tüv certifikata.
Naceloma bi treba homologirat. Ampak tako bom reku ... na 3 avtih v zadnjih 9 letih sem imel vedno spotrne filtre (take in drugacne). Dal sem skozi 5 tehnicnih pregledov in malo morje policijskih kontrol. Nikoli ni noben omenjal filtra
Športni filter je filter ki ga je potrebno menjati usake xy kilometrov. potemtakem bi moral homologirati tudi svečke?<Zmontiraj, zrihtaj mrzu zrak in se voz
Mene pa zanima, kaj ste naredil s tisto gumjasto cevko cca 2-3cm, ki pride iz odduška? A ni zardi MAP senzorja poraba višja sploh pozimi se dlje časa ogreva.
mropc je napisal/-a:Športni filter je filter ki ga je potrebno menjati usake xy kilometrov. potemtakem bi moral homologirati tudi svečke?<Zmontiraj, zrihtaj mrzu zrak in se voz
poba ne govort nekej na pamet če ne veš. Obstajajo športni filtri ki se ne menjajo (so iz poliesterskih vlaken), in se samo izpihavajo z zrakom. Takega imam tudi sam že kar nekaj let zmontiranega, zgloj 1x na leto ali še to ne ga izpiham z luftom pa je to to.
nobody lepo napisal, kar je na novo zmontirano oz.ni original, homologirat. najbolje je dat vgradni filter ja. če delaš pa na novi cai, potem pa imaš take s tuv pregrešno drage. jaz imam tudi predelano in ne morem homologirat. imam pa zato mehanika, ki mi pelje avto na tehnični. ostalo podrobnosti pa pustimo
ubistvu se mi je že to zgodilo pa začuda ni bilo nič. malo manj ''rohnim'' mimo policajev pa gre tudi prejšnji teden, ko sem imel kontrolo, je šel okoli avta pogledat, malo se mrščil ampak nič rekel. Pa se z lune vidi, da je pol predelanega..no ja, zaenkrat pač imam srečo