Stran 1 od 2
Uničena turbina
Objavljeno: To feb 03, 2004 2:55 pm
Napisal/-a 1900 dci
Ej folk včeraj mi je na avtocesti šla turbina k hudiču

, zdaj me pa zanima če ima kdo izkušnje z wastegate ventil in če mi poveste kje jih lahko nabavim in po kakšni ceni?

Objavljeno: To feb 03, 2004 3:26 pm
Napisal/-a Galantfrik
Za kater avto pa gre? Katera mašinca... itd...
Objavljeno: To feb 03, 2004 3:31 pm
Napisal/-a salesky
glede na nick 1900 dci mi deluje da je to kak Renault. Ker nevem če majo še keri dci oznako (al se motm?).
LP
Objavljeno: To feb 03, 2004 7:04 pm
Napisal/-a 1900 dci
Ja res je Renault Laguna 1.9 dci
Objavljeno: To feb 03, 2004 7:06 pm
Napisal/-a salesky
Kak letnik? Pa kako si jo lahko uniču?

Objavljeno: To feb 03, 2004 7:19 pm
Napisal/-a maky
salesky je napisal/-a:Kak letnik? Pa kako si jo lahko uniču?

tišanje mrzlega,ugašanje vrelega
simpl ko pasulj
Objavljeno: To feb 03, 2004 7:24 pm
Napisal/-a salesky
Ojej. Samo to nevem če ga bo pocen pršlo. Ne obnovitev ne nakup nove.
Objavljeno: To feb 03, 2004 9:05 pm
Napisal/-a 1900 dci
Avto sm kupu šele pred enim mesecem in ne vem kako je bil prej vožen, je pa letnik 2000, v bistvu me pa bol kot to kako je crknla turbina zanima če ma kdo izkušnje za wastegate ventili in kje se jih dobi.
P.S. avto je v garanciji

ops:
Objavljeno: To feb 03, 2004 9:37 pm
Napisal/-a 1.8T
Zadnjic sem se ustavil v podjetju Beja d.o.o. (01) 362 32 30
http://www.beja.si
Tipi se ukvarjajo s klima napravami ter obnavljanjem turbin. Repair-kit za obnoviti turbino stane 60kSIT, z delom vred vse skupaj okrog 80kSIT. Nova turbina je 240kSIT.
Mojster mi je po krajsem pogovoru obrazlozil, da strah pred nakupom rabljenega avtomobila s turbino ni povsem neutemeljen (kar se je tebi tudi pokazalo), je pa najbolje, da takoj po nakupu avtomobila reskiras teh 80kSIT za obnovo turbine, saj s tem prakticno zacnes znova steti turbini km iz 0, saj se kovinski kosi bistveno ne obrabijo, vse kar je potrosnega materiala (dihtunge in ostalo...) je pa v repair kitu.
Torej, ce se turbina normalno vrti in nato ta rabljen avto kupis, se oglasi takoj v Beji (ali kje drugje), da to turbino preventivno zrihtajo.
Zelo pogost pojav pri Renault turbodizlih je ta, da se chipa avtomobil, katalizator je pa poddimenzioniran in se pregreva ter pocasi zacne zadeva siriti svoje lovke proti turbini in na koncu se vse skupaj stali in stopi. Imam soseda z istim problemom
Sedaj bo pa zelo verjetno treba kar novo turbino in se kaj drugega zraven... too bad
My .2 cents.
Jan
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 5:27 am
Napisal/-a RegY
nič sekirat, če je avto še v garanciji...
samo za wastegate ventil še nisem slišal na dizlu

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 6:58 am
Napisal/-a 1900 dci
Za te ventile si lahko ogledate naslednjo stran, sam tam nič ne piše kje se jih da dobit in koliko stanejo.
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 7:15 am
Napisal/-a vazman
Kot kaze majo te lagune z dizl motorji kr mal problemov z turbinami, v AM je blo pod rubriko "glas kupcev" ze toliko pritozb da je kaj. Samo nikjer ni pisalo kaj so ti majstri delali, da je turbina tako hitro šla, al je kar samo od sebe crklna.
Jst enostavno ne razumem, kako je to mogoce, da ljudje k kupjo turbodizla mislijo, da kupjo dirkalnik
Rablenga dizla jst nebi kupu nikol, ni varijante, itak porab mogoce 2 litra manj glede na konkurenčni bencinar, avto je drazji, ce res ne delaš velik km se sploh ne splača, poleg tega je pa še rizično....
, razen pri kakih velikih SUV-ih npr Volvo XC90 kjer z D5 motorjem porabi skoraj polovico manj kot z bencinskim. in to je edini dizl ki bi ga meu, seveda novega, sam za novega nikol v zivljenju ne bom mel keša.
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 7:17 am
Napisal/-a 1900 dci
1900 dci je napisal/-a:Za te ventile si lahko ogledate naslednjo stran, sam tam nič ne piše kje se jih da dobit in koliko stanejo.
Pozabu sem link sorry

-
http://freeweb.siol.net/tvecch/ventil%20wastegate.htm
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:08 am
Napisal/-a maky
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:32 am
Napisal/-a 1900 dci
Poznate kakšeno pametno reč za zaščito dizelskih turbin, opomba : avtomobila ne teram mrzlega in ne ugašam vročega, sploh pa ga nikoli ne teram v visoke obrate.
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:35 am
Napisal/-a maky
1900 dci je napisal/-a:avtomobila ne teram mrzlega in ne ugašam vročega, sploh pa ga nikoli ne teram v visoke obrate.
točno in samo edino to... in pa seveda turbo timer

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:54 am
Napisal/-a Valjo
kako veš da ti je šla turbina?
turbina ne gre kr tko veš
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 9:57 am
Napisal/-a Valjo
1.8T je napisal/-a:Zadnjic sem se ustavil v podjetju Beja d.o.o. (01) 362 32 30
http://www.beja.siTipi se ukvarjajo s klima napravami ter obnavljanjem turbin. Repair-kit za obnoviti turbino stane 60kSIT, z delom vred vse skupaj okrog 80kSIT. Nova turbina je 240kSIT.
Mojster mi je po krajsem pogovoru obrazlozil, da strah pred nakupom rabljenega avtomobila s turbino ni povsem neutemeljen (kar se je tebi tudi pokazalo), je pa najbolje, da takoj po nakupu avtomobila reskiras teh 80kSIT za obnovo turbine, saj s tem prakticno zacnes znova steti turbini km iz 0, saj se kovinski kosi bistveno ne obrabijo, vse kar je potrosnega materiala (dihtunge in ostalo...) je pa v repair kitu.
Torej, ce se turbina normalno vrti in nato ta rabljen avto kupis, se oglasi takoj v Beji (ali kje drugje), da to turbino preventivno zrihtajo.
Zelo pogost pojav pri Renault turbodizlih je ta, da se chipa avtomobil, katalizator je pa poddimenzioniran in se pregreva ter pocasi zacne zadeva siriti svoje lovke proti turbini in na koncu se vse skupaj stali in stopi. Imam soseda z istim problemom

Sedaj bo pa zelo verjetno treba kar novo turbino in se kaj drugega zraven... too bad

My .2 cents.
Jan

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 10:33 am
Napisal/-a 1900 dci
Vem da je šla turbina zato ker je že prej bla dost glasna, pa sm pelu k Renault Malgaj v ljubljani pregledat, mi je mehanik reku lahk da tut do doma neboš pršu, lahko pa bo delala še 5 let

. Potem sem ga peljal še na Renault na Vrhniki je sice reku da neki ni v redu ampak, da je možno da je sam kakšna cevka k zrak vleče, da sicer se pa da turbino obnovit, ok to sm tut jst vedu, ampak avto je v garanciji, zakaj bi jst dal turbino obnavljat?
No jasno je da je šla turbina zato k kr naenkrat na avtocesti avto ni nikamor več vleku, pogledam v špegu in zamano bela dimna zavesa, hitro ustavim in odprem pokrov motorja in vidim polno olja razmetanega po mašini...
Objavljeno: Sr feb 04, 2004 10:41 am
Napisal/-a zupi13
kaj pa pol (vlečna služba al renault pomoč,....)??