sašo5 je napisal/-a:fiveroses je napisal/-a:Pozdravljeni, na svojem bmw -ju 320 d, f30, l 2013 bi rad zamenjal vzmeti, ker je avto previsok in mal preveč plava pri višji hitrosti. Zanima me ali je dovolj, da dam gor športne vzmeti Eibach 30/25 mm ali bi mogel tudi zamenjat amortizerje. Ne potrebujem gokarta ampak sam mal trši avto.
za to nižanje komot ostanejo original amortizerji....
fiveroses je napisal/-a:Kje pa svetuješ nakup v tujini? Če gre kaj narobe lahko uveljavljaš garancijo ter kako je s papirji za homologacijo?
komot se lahko odpelješ do Turnška in se zmeniš za dober popust + menjava ......če glIh so "zlatarji" (pa glede na reference) niti niso, so pa neke vrste "legende" kar se tiče predelav podvozja... - osebno priporočam_dam raje kak evro več, kot pa kupovanje in jeba preko neta...
INFINITI je napisal/-a:
........... je Eibach je "mehkejši", ker so narejeni progresivno in bolj je obremenjen večjo kontra silo
imajo "100" vrst - ponavadi se je ločila trdota glede na barvo in dodatno "piko" na samem fedru........in prav zaradi tega odsvetujem "net" Zadevo treba videt_imet v roki....
Jaz sem klical Turnška mesec nazaj. "Dober dan, imam ta pa ta avto, zanima me cena za Eibach fedre" - gleda par minut - "Ne obstajajo"

-Vztrajam jaz da obstajajo in mu povem da je na uradni strani in naj poišče po kodi izdelka. Spet mine par minut vmes nekaj kolne in se vrne ja pa res obstajajo. OK koliko je cena - tam okoli 380 EUR. Mu rečem da imam že eno dobro ponudbo pa če bi se lahko karkoli približal z popustom. Reče ja to je že cena z popustom

Nič rečem, dejte mi povedat koliko kaj lahko pričakujem glede krajše življenske dobe amortizerjev ko se enkrat vgradijo takšni fedri (glede da je on kao neka "legenda" pa "ful izkušenj" bo kaj vedel a ne?). Reče nič drugače ne bo.....kako to mislite. Rečem ja nič če logično sklepam da so fedri krajši je blažilnik konstantno bolj na udaru in bolj stisnjem nonstop - se pravi bolj obremenjen a ne? Reče ja OK to pa res....hja pač je malo slabše potem ja.....
-SKratka cena, strokovnost in znanje....
Imaš pa drugače preko google marsikakšen horror story glede njegovega umetniškega tršanja serijskih amortizerjev, tako da hvala - nebi eksperimentiral pri njemu. Če že potem bi kupil komplete amortizerjev od renomiranih znamk, ki so dale tono testov in preverjanje čez preden je šlo karkoli v prodajo, ne pa piljenje in filanje serijskih "od oka", potem pa kar bo. Če se že greš nekaj potem naj bo v nulo.
Pa nobenih 100 vrst ni - imaš na spletu kodo, pod to kodo najdeš in je to vse kar potrebuješ. Pike pa imaš tudi na vseh serijskih, zato da v tovarni ločijo kaj dajo v kateri model avtomobila - nima veze z tem nakupom ali pa člatanjem v živo.
Jaz sem naročil lepo online, plačal vnaprej preko bančnega nakazila, čez teden dni so bili že pri meni, zdaj samo čakam kdaj bom imel čas da vgradim, naredim optiko nanovo in homologacijo vpišem na pregledu pa fertik. NIsmo več v rajnki Jugoslaviji, kjer je karkoli iz tujine nek bav-bav pa huda eksotika in švercanje - danes vse šopa online brez težav, pa še hitreje, ceneje in veliko bolj spoštljivo do strank.