Stran 1 od 1

Turbina - vgradnja?

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:47 pm
Napisal/-a Symon
Evo spet jaz...
Prijatelj se zanima za vgradnjo turbine na Megana (stari model) 1.6 16V. Serijsko ima če se ne motim 110 konjev.
On bi pa rad vgradil turbino in ga zanima vse: Koliko to stane koliko dela je koliko bo pridobil na konjih... Skratka karkoli. Pa po možnosti naj svetujejo tisti, ki so to že delali ne pa, da je delal od sestričninega sošolca prijatelj. :D Pač kdor ma res kaj pojma - vsakršen nasvet je torej dobrodošel.

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:52 pm
Napisal/-a JohnyR
če ni mehanik in nima svoje delavnice potem obstaja samo ena beseda:

predrago

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 2:55 pm
Napisal/-a JohnyR
Samo za podatek:

Renault z 1,8 16v motorjem (135 - 137 BHP )

Turbo conversion (low boost) 200 BHP: 5,489.60 funtov: 1,9 mio SIT
Turbo conversion (high boost) 300 BHP: 7,406.03 funtov: 2,56 mio SIT

bom jutr dal poskenirano brošuro gor da bote vidl kaj vse se menja.

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 3:05 pm
Napisal/-a Symon
Hja on je študiral, da bi kupil turbino v Italiji nakar bi "že nekako" urihtal zadevo. Se pravi mal po domače. Sam pomoje (to sem mu tut reku) zna bit preveč problemov. Ni to tak hec kot menjava filtra al pa izpušnega sistema. :roll:
Vseeno so dodatna pojasnila dobrodošla. Človeka pač zanima.

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 3:28 pm
Napisal/-a Galantfrik
Štos je v tem, da še zdaleč ni dost, da si kupi samo turbino - ostalo pa porihta po svoje - LoL :lol: . Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije, ECU, komplet štrom napeljavo, menjalnik je že vprašaj, pa močnejša sklopka... pa še marsikej druzga...
Za ta dnar si lahko kupi turbo motor in ga spedena u nulo, pa še za morje mu bo ostal ke$$$ :wink:

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 8:00 pm
Napisal/-a Symon
Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 11:01 pm
Napisal/-a Galantfrik
Symon je napisal/-a:
Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?

:con Ne splača se... Stari, najcenej je kupit en ohranjen turbo motor pa nardit swap z vsemi potrebnimi stvarmi. Na neturbo-motorje tlačit turbino nikoli ni bilo pametno... Pa če je še ne vem kako dobr narejeno. :roll:

Objavljeno: Če feb 05, 2004 7:23 am
Napisal/-a JohnyR
Evo slike kot sem obljubil.

Slika
Slika
Slika

Kot je razvidno se zamenja veliko delov, pol pa še priporočeno delo.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 9:53 am
Napisal/-a nebivedu
Če hoče imet megana turbo, naj si spedena za ta denar eno mašino od petke turbo, pa naj da tist motor not - takoj bo imel 120KM in avto bo sigurno bol letu, kot sedaj - prišlo ga bo pa do 200k sit
Mašine se prodajajo za 100k - ohranjene in s turbino in menjalnikom - čeprav naj proba dobit menjalnik od kakega kangooja 1.2 letnik 98, ker je isti menjalnik(sam sem si ga montiral v petko turbo) a novejši in ima lažje materiale. Mašina zgubi par kilc na teži zobnikov, ker so za polovico lažji a bolj vzdržljivi.

LP
Nebivedu

P.S. Pa še računalnika mu ni treba, ker ga za turbaka ne rabi.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 7:19 pm
Napisal/-a shusuglao
Symon je napisal/-a:
Galantfrik je napisal/-a:Poleg tega rabiš IC, cevi, močnejšo benz pumpo, injektorje, nižanje kompresije

Ja tut po to bi on šel čez mejo (po vstopu v EU). Kolk bi pa to vpivalo na življenjsko dobo motorja glede na to, da ni bil mišljen za turbino? Kdo se ukvarja z takimi predelavami? Kaj pa vgradnja kompresorja (sicer to ni on vprašal ampak pomoje se bolj splača :roll: )?


folk preveč filme....ne, risanke gleda! :lol:
ni tako turbine gor dati kot športni filter, motor pa nebi eno leto zdržal če bi ga lepo vozil.

kot so že drugi rekli, celo mašino ali pa drug avto

Objavljeno: Če feb 05, 2004 10:04 pm
Napisal/-a ZEeMF
ok ok k se nov na forumu bom se mal zadržu... drgač tist k je hotu dat na MEGANA turbino je pa res model... lej ti si raj omisel en star avto, kakšen reanult turbo ma že vse potrebno not ni drag pa pa tone dodatne opreme. ker itaq turbo se na NAVADEN NEOJAČAN motor ne da varno stabilno spravt. razen tm bosta 0,3 bar pa še ne vem. drgač pa se da če že res hoče met v megabu turbino daš motor not od kake 2.0 turbo pa si zmgu. sam pol maš pa fukarije z tehničnimi in homologacija... pa mal poglej cene zavarovanja od 200km naprej pa boš vidu kaj se bl splača met v mašin.

p.s. pa filme folk res preveč gledate pol pa neki pametujete na podlagi kar ste vidl. pomoje še zdej pol folka ne ve kaj povzroči tist "pisk al kar kol že" h eh.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 10:10 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Kaj pa podbatne spric sobe? Katere imajo turbasi .. da olje brizga pod bat.
Prevec dela .. ce avto ni turbo .. naj pusti tako kot je. Za oni, zgoraj navedeni denar pa malo poleg lahko dobis ze kar hudega rabljenega turbaca. Ce ze hoce met turbo.