Stran 1 od 1

Anti-roll

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 5:31 pm
Napisal/-a Kennman
Mene pa zanima, kaksno funkcijo ma tista jeklena stanga, k jo folk napelje med sprednjima amortizerjema, nad masino, pa se ji baje rece antiroll. a lahk kdo to mal razlozi(princip delovanja)
Hvala,
LP
Kennman

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 5:45 pm
Napisal/-a eXtreme
pod 'Iskanje' napiši 'brace'

8)

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 6:00 pm
Napisal/-a Kennman
eXtreme je napisal/-a:pod 'Iskanje' napiši 'brace'

8)


HVALA. :wink:

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 6:03 pm
Napisal/-a mondy
Strut brace če smo natančni

Objavljeno: Sr feb 04, 2004 6:22 pm
Napisal/-a Sale
http://www.gas-tuning.com/clanki.htm
Nekaj malega na to temo ;).

Objavljeno: Če feb 05, 2004 11:45 am
Napisal/-a Skull23
Kaj pa ve gdo kaj o športnih stabilizatorjih?

Objavljeno: Če feb 05, 2004 12:34 pm
Napisal/-a jky
Tle bi mogl en slovar nardit, ker anti roll ni čist isto kot strut brace, vsaj tako je napisan na strani on www.eibach.de

to je anti roll:(www.eibach.de)
Slika

strut brace: (www.dcsport.com)
Slika

Pa da ne me bo zdej en napadu da je to eno in isto. Ker priznam da nisem zihr.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 12:57 pm
Napisal/-a Skull23
Pol anti roll je stabilizator. To je "štanga" med kolesi. Strut brace je pa med amortizerji...

Objavljeno: Če feb 05, 2004 1:01 pm
Napisal/-a jky
Nisem čist zihr, ker sem spraševal povsot pa noben se slisal ni za anti roll, pa en se mi je smejal potem je pa ratu tih ko sem pokazal. videl sem pa te anti roll zadeve na tanovih Hondah zadaj, pa men se zdi da je mel clio 16V (91-96) spredaj to. Dobr bi blo dobit kakšno sliko od Clio-ta 16V od spodaj spredaj.

Sicer bi pa res mog en slovar z linki nardit!

Objavljeno: Če feb 05, 2004 1:04 pm
Napisal/-a jky
strut brace je na vrhu amorizerjev na tiste kupole (se pozabi pravi izraz) prisraufan. anti roll je pa na konstrukcijo privito, pa na konce rok (govorim od zadaj), spredaj pa tud na roke če se ne motim.

Objavljeno: Če feb 05, 2004 7:53 pm
Napisal/-a eXtreme
men zgledajo teli anti roll kot stabilizatorji, oz vodila, ce je to to? drugace obstaja avtomehanicni tro jezicni slovar z 8000 gesli (ang,nem,slo, vendar nevem v kateri smeri). treba it v knigarno kupit, vendar v kranju nimajo :?

Objavljeno: Če feb 05, 2004 10:41 pm
Napisal/-a ule
A nimajo ta antiroll več al manj zdej vsi avtomobili odspredaj serijsko montiran?

Objavljeno: Če feb 05, 2004 11:23 pm
Napisal/-a eXtreme
ce je to to se mi zdi da majo ja, samo nisem preprican ce je to to :wink:

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 12:32 am
Napisal/-a mitja320
Strut brace je povezava stolpov in služi temu, da je karoserija bolj toga.

Antiroll bar je pa čisto nekaj drugega. Ne poznam točnih izrazov, ampak bom probal razložiti.

Prva pametna slika iz googla:
Slika

Večina avtomobilov, če ne vsi (kar sem jih jaz videl) imajo spredaj anti roll bar. To je "štanga", ki poveže obe roke. Ko se v ovinku avto nagne ta štanga rine gor tudi vzmet na manjobremenjeni strani avtomobila, tako da v ovinku koristi obe vzmeti. Če ima avto (?togo?) zadnjo premo (vsaj mislim, da se tako reče), ki je v bistvu ena velika toga "štanga", na katero sta pritrjena oba kolesa potem tega zadaj ne rabi (npr. Alfa 75, Opel Astra...). Enako je tudi za avtomobile, ki imajo zadaj listnate vzmeti (?torzija?) (npr. Yugo). Ne rabijo zato, ker imajo že tako ali tako povezana kolesa.

Nekateri hočejo imeti to trše, tako kot npr. fedre in dajejo zato debelejše. Pri različnih avtomobilih ne moreš gledati samo mm, ker je fora tudi v dolžini palice (vzvod).

Jaz tega nisem montiral, to je samo teorija. Točnih efektov trše ne poznam, seveda pa najprej vpliva na trdoto vozila in nagibanje. Kaj več bo mogoče povedal kdo drug.