Napisal/-a nebivedu Po avg 04, 2014 1:33 pm
Električno vodno pumpo ima kar nekaj avtomobilov v offroadu, ker rabijo velik pretok, medtem ko se avto praktično ne premika in se ne more voda toliko hladiti. Te pumpe poberejo kar nekaj elektrike. (za V8 motor ima pretoka 280 litrov na minuto, kar je ogromno.
Ko priklopiš dodaten električni porabnik, alternator dela več in dobiš še več izgube na glavni gredi in si izgubil še malo konjev. Seveda je to lahko manj izgube, kot jo prinese odstranitev vodne pumpe gnane preko jermena.
Samo za primer;
Zadnjič se vozim pod nizkimi obrati in avto ne gre nikamor in cuka, potegnem čez 1800 obratov in avto poskoči ter začne delat normalno. SPet spustim na nekje 1500 obratov in izklopim luči pa avto spet deluje normalno.
Priklopim terster in mi pokaže da do 1800 obratov alternator ne fila. Očitno je pod 1800 obrati alternator sicer delal in obremenjeval mašino, polnil pa ni. Ampak to obremenjevanje je bilo tako, da se je fino čutilo, kako avto nima nobene moči in cuka.
Torej če boš dal močno pumpo in jo obesil na aletrantor lahko pričakuješ, da bo zaradi tega alternator povlekel malo moči iz mašine.
Pomoje se nabolj splača:
- lajšat vztrajnik (100g na vztrajniku manj je 1HP na izhodu iz motorja več). Seveda do neke mere, ker če ga preveč, potem...
- posamezne dele plehnate karoserije zamenjat s plastičnimi ali karbonskimi (prednja havba, zadnja havba, blatniki)
- lažje nosilce motorja in menjalnika
S tem dobiš boljše razmerje med težo in močjo.
Nikakor pa nebi servo volana izklapljal. Med vožnjo po kaki ovinkasti cesti, ko bi ga izklopil, bi hitro lahko naredil kako neumnost.
Old subarus never die, they just get faster!