Stran 1 od 13

FILTRI

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 5:48 pm
Napisal/-a PETER O.
Mene zanima kaka razlika je med INDUKCTION KIT SP1,SP2 in UNIVERZALNIM FILTOROM!?

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:35 pm
Napisal/-a ZEeMF
za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.

aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:40 pm
Napisal/-a VaLe
Hja.. ampak če maš ŠPORTNI 8) FILTER se bol sliši al ne :wink:
Pa še lepše zgleda pod haubo, pa vseeno pridobiš kakšne 3 konje z NON turbo mašino.

Lp :hi

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:49 pm
Napisal/-a iKst
možno je tut več kot 3 konje, ampak ob pravilni montaži.

Kakšna je pa razlika med induction kir pa univerzalnim filtrom pa nevem točno. Vem da pri induction kitu dobiš v paketu filter, cev za filter in vse objemke potrebne za montažo filtra. Pomoje da bistvene razlke v prepustnosti filtra ni, razlika je verjetno samo v načinu pakiranja. Pri induction kitu dobiš vse potrebno za montažo v škatli, pri univerzalnem filtru pa res samo filter, cevi morš pa sam nardit.

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:53 pm
Napisal/-a ZEeMF
ma vi ste vsi obtimisti da dobiš 3 konje pa že kar velik upaš. ampak nom trdil da ni možno. drgač za zvok je bolj izpuh. pride bolj do izraza

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:55 pm
Napisal/-a bsmuk31
kaj pa poraba a je večja al manjša?

Objavljeno: Pe feb 06, 2004 11:58 pm
Napisal/-a mondy
bsmuk31 je napisal/-a:kaj pa poraba a je večja al manjša?


Odvisno od stila tvoje vožnje. :D Pri normalni vožnji ni sprememb pri porabi.

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:03 am
Napisal/-a bsmuk31
Sprašujem zato, ker mi je guna ženska v Techno-racingu rekla da se poraba kao zmanjša :shock: Sam men se je pa le zvečala :(

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:05 am
Napisal/-a mondy
Bo treba sezut svinčene čevlje pa kej lažjega obut. :lol:

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:07 am
Napisal/-a ZEeMF
model koko se loh zmanša če ti stem k spustiš več zraka=več bencina=večja poraba. sama logika.

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:12 am
Napisal/-a bsmuk31
Saj to sem jaz vedu sam ti to njej povej.
Itak nima smisla kr nima pojma. :?

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:24 am
Napisal/-a ZEeMF
ja model pač takih ne poslušaj
uprabi pamet in logiko al pa uni babi reč da jo naj (za foro).

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:30 am
Napisal/-a VaLe
Jaz sem bil samo realn :P

Objavljeno: So feb 07, 2004 12:31 am
Napisal/-a shusuglao
iKst je napisal/-a:možno je tut več kot 3 konje, ampak ob pravilni montaži.

Kakšna je pa razlika med induction kir pa univerzalnim filtrom pa nevem točno. Vem da pri induction kitu dobiš v paketu filter, cev za filter in vse objemke potrebne za montažo filtra. Pomoje da bistvene razlke v prepustnosti filtra ni, razlika je verjetno samo v načinu pakiranja. Pri induction kitu dobiš vse potrebno za montažo v škatli, pri univerzalnem filtru pa res samo filter, cevi morš pa sam nardit.



točno tako. induction kit je ponavadi prav za določen avto, zgeda pa nekaj v stilu filter na malo daljši cevi...isto sranje v bistvu samo bolj fino se sliši in dražje je, pa lepo zgleda :D

tisto o pridobljenih konjih pa samo v reklamah piše, kdor temu vrjame je čuden. pri turbo motorjih je druga pesem, pri navadnem motorju se pa samo bolj dere :D

Objavljeno: So feb 07, 2004 2:23 am
Napisal/-a Pugi
Zvok se poveča in poglobi.
Šp filter se uporablja predvsem za bencinarje (non turbo) z visokimi obrati (honda&co), ker poveča moč prav v tem področju vrtljajev.
Ob pravilni montaži, dovodu gladnega zraka se odlično obnese v kombinaciji s čip tudningom in športnim izpuhom.
Poraba naj bi bila manjša glede na tiste konje ki smo jih pridobil... Sam sem stestiral, da je poraba popolnoma identična.
Moj avto je z ali brez kot noč in dan.. Sploh nad 3000 obrati, ko se začne poznat večji vstop zraka...
Pazit k morš, da vanj ne pride voda in zmrzne...
Športni filter se splača...

Objavljeno: So feb 07, 2004 4:11 am
Napisal/-a monster_d
Definitivno se strinjam z pugijem!
Sicr pa tudi cenovno ni drago!
Preracunajte si menjavo papirnatih filtrov! Milsim da ma fotrov polo misljeno na 30k kilometrov!
In se vec dnarja zdajas za papirnate ko da bi ubavo enega sportnega ki je z bombaznih vlaken!
Sportnega pa spucas z nekim cistilom in ga mas xxx kilometrov, polet tega da mas hud zvok in malenkost vecjo moc :wink:

Objavljeno: So feb 07, 2004 8:46 am
Napisal/-a lucky
Pri športnem filtru dobiš nekaj konjev ja, samo ne maksimalnih.........krivulja moči raste do določene meje in nato začne padat...tak filter ne naredi nič drugega kot to, da tisti padec krivulje omili in da mašina na visokih obratih lepše zavrti.

Airbox je snovan tako, da pri določenih obratih (visokih) začne zaradi bodisi konstrukcije ali ozkega grla dušit mmotor in tako deluje kot nekaki omejevalec zraka ins tem prisili voznika v to, da zamenja v višjo prestavo, saj motor samo tuli in ne gre na obrate........Športni filter pa ne zavira zraka in se motor bolj enakomerno zavrti do višjih obratov.

Poraba je teoretičo manjša, v praksi pa večja, saj te tisti zvok tako prevzame, da izpod 4000 obratov sploh ne voziš (če sebe gledam).

Objavljeno: So feb 07, 2004 9:03 am
Napisal/-a Symon
lucky je napisal/-a:........Športni filter pa ne zavira zraka in se motor bolj enakomerno zavrti do višjih obratov.

Poraba je teoretičo manjša, v praksi pa večja, saj te tisti zvok tako prevzame, da izpod 4000 obratov sploh ne voziš (če sebe gledam).

Točno! Sam sem opazl, da zdaj, ko sem dal nazaj gor običajen filter, da se motor malo težje zavrti. 1 prestava konkretno stegne do 40 potem pa noče več, medtem, ko je z običajnem brez problema 50.
V peti prestavi pa ne vem. :D Ni bistvene razlike. Morda gre z filtrom še manj. Itaq moram še dovod uštimat (mam že uno upogljivo alu cev, da bom napeljal zrak do filtra).
Poraba: hja glede na to, da ma avto boljši zvok se zgodi, da bolj tiščiš---> posledica: večja poraba.
Če se splača: Se! Dobiš boljši zvok če že drugega ne. Motor se malo lažje zavrti medtem. Kar se tiče moči... Hja odvisno od urejenosti. Zaradi toplega zraka ti ga bolj zamori, mrzel povzroči boljše izgorevanje. To se pa spreminja od avta, do avta, od montaže, do montaže. Pomoje. :roll:

Objavljeno: So feb 07, 2004 9:38 am
Napisal/-a maky
ZEeMF je napisal/-a:ma vi ste vsi obtimisti da dobiš 3 konje pa že kar velik upaš. ampak nom trdil da ni možno. drgač za zvok je bolj izpuh. pride bolj do izraza


vse honde majo kje zvok?pojdi na kaki avtošov in se postavi za 1 hondo zadaj pa poslušaj tišino....
pol pa pejt spredaj in poslušaj ANANANANANANNNNNNNNNNNNNNNNNNN in zvok FILTRA!


športi filter se splača iz še enega vzroka: lahko ga opereš in ti ga ni treba menjati na 30k km... cena športnega in navadnega je itak ista z tem da naj bi športnega imel do 1mio km....


razlike med unimi paketi so pa v ceveh... pri univerzalnem ne dobiš nič zraven...
pri indukction kitu pa imaš že vse cevi zravn... se pravi cevi delane za tvoj avto (vse krivine,dolžina,...)
razlika med paketi je samo v vrsti teh cevi... :wink:

Objavljeno: So feb 07, 2004 3:41 pm
Napisal/-a habbich
ZEeMF je napisal/-a:model koko se loh zmanša če ti stem k spustiš več zraka=več bencina=večja poraba. sama logika.


Masina si uzame tok zraka kot ga rabi(ne velja za masine na frgazerje)