Sem pred tem da znižam avtomobil in v bistvu sem prečohal polovico interneta pa še tukaj vprašam za izkušnje. Ceste pri nas so seveda v najlepšem stanju..tako da bi tudi rad predvsem bil varen na cesti če pride kdaj kakak jama brez oporzorila. Torej kaj narediti ? Znižal nebi več kot 3 cm . Vzmeti hr al eibach, amortizerje bi tudi menjal vendar katere ?? sedaj so od kayabe gor, B8 ne obstajajo za model, konija ni. Prevoženih mam 55 obnavljal jih nebi.
estetika, plua varnost.. kakšno tekmovanje na čas verjetno ne z 1.6 mašino. Sprašujem vas ki imate izkušnje in ste bili v podobni situaciji morda katero pot ste vzeli in izkušnje. Se naprimer B6 dobro obnese z eibach fedri .. ali h&r monotube. nevem. Hvala za vsak odgovor.
Hehe glej luft nad gumo mi je še vseeno prevelik no vem da je 15 mm že znižan al koliko. Nevem kaj bi drugo lahko bil smisel???? Pa seveda da bi se enako še držal v zavijanju,boljše?
f.taunus je napisal/-a:Povej kaj je smisel nižanja, pa ti lahko povem, kateri komplet glej. Kj ni jasno? Počitnice?
Kaj pa teb ni jasno , da si tako dosadan? Use kar ga zanima je to ali ima kdo izkusnje z nizanjem takega avtomobila in kateri kit bi blo najbolj vzet? Fak ej ...
Bilstein b6 in eibach se odlično obnese na ford focusu, proti serijskem športnem podvozju praktično nič manj udoben, pelje pa se občutno bolje Mislim, da s to kombinacijo nimaš kaj zgrešit.
Lp
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)