Stran 1 od 1

Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Ne avg 09, 2015 11:30 am
Napisal/-a ven0m
Pozdravljeni,

Še ima kdo drug na Štajerskem vredu valje za merjenje moči? (CSS sem že kontaktiral in imajo ravno dopust)
Rad bi opravil dve meritvi (pred in po spremembah na motorju) v roku 3eh dni. Potreboval bi natančen izpis meritev ter primerjavo krivulj. Gre za Audi RS4 b7.

Hvala za info.

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 7:43 am
Napisal/-a _Dejan_
Ali ni izvedljivo, da obe meritvi opraviš takoj naenkrat? Ker meritvi ne bodo ravno primerljivi... Samo v razmislek, da poizkusi opraviti meritev takoj, brez da se avto daje dol iz valjev...
Glede lokacije ti pa žal v tistem koncu ne znam pomagat :)

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 12:15 pm
Napisal/-a ven0m
_Dejan_ je napisal/-a:Ali ni izvedljivo, da obe meritvi opraviš takoj naenkrat? Ker meritvi ne bodo ravno primerljivi... Samo v razmislek, da poizkusi opraviti meritev takoj, brez da se avto daje dol iz valjev...
Glede lokacije ti pa žal v tistem koncu ne znam pomagat :)


Po prvi meritvi moram demontirat celoten sesalni kolektor in počistit sesalne vene in ventile. Vso pripravo za to imam v svoji garaži in to delo traja. Nemora avto cel dan valjev zasedat.

Ne vidim pa kje bi bila potem razlika, če gre avto dol in nazaj gor na iste valje, nastopi kakšno odstopanje?
Sej retarderje pred obema mertivima pravilno zagreješ in šele nato izmeriš. Načeloma s tem zagotoviš iste pogoje. Razlika bi bila samo, če bi opravil osnovno meritev na enih valjih, drugo meritev pa na drugih, ki so drugače kalibrirani.

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 2:28 pm
Napisal/-a _Dejan_
ven0m je napisal/-a:Po prvi meritvi moram demontirat celoten sesalni kolektor in počistit sesalne vene in ventile. Vso pripravo za to imam v svoji garaži in to delo traja. Nemora avto cel dan valjev zasedat.

Ne vidim pa kje bi bila potem razlika, če gre avto dol in nazaj gor na iste valje, nastopi kakšno odstopanje?
Sej retarderje pred obema mertivima pravilno zagreješ in šele nato izmeriš. Načeloma s tem zagotoviš iste pogoje. Razlika bi bila samo, če bi opravil osnovno meritev na enih valjih, drugo meritev pa na drugih, ki so drugače kalibrirani.


Sem kasneje v drugi temi prebral zakaj se gre :) Ti dyno rezultati so bolj tko tko :) Če bi lahko zagotovili točnost meritve, bi jih sigurno uvedli na tehničnih :) Na rezultat vpliva veliko dejavnikov, že sama temperatura, če ni identična vpliva na rezultat, potem kolikor vem zračni tlak tudi vpliva, pa pri pripetju vozila ga lahko malo drugače pripne in imaš drugačne izgube na kolesih :) Razlika ne bo velika lahko pa je nekaj konjev(1-10KM)...
To ti bo lahko povedal nekdo ki ima valje in mogoče, da direktno vprašaš koga takšnega...

cupcup je napisal/-a:Jaz bi ob tej priliki tudi vprašal kje je še kak dyno v relaciji KR-LJ razen ČIPTUNING Črnuče, če kdo pozna.


Jaz sem svoj prejšnji avto meril pri CHIPTUNING Črnuče in Senici v Dol pri Lj. Pri Chiptuning je bilo namerjeno:
Moč: 163.1KM@4400rpm - Na kolesu: 124.1KM - Correct DIN Power: 167.8KM
Navor: 37.4Kgm(367Nm)@2425rpm

Ko pa sem šel k Senici pa:
Prvo merjenje 119.4KM(DIN148KM)@341Nm
Drugo merjenje pa 118.6KM(DIN151KM) @348Nm

Oboji so uporabljali isti Dyno(proizvajalec/model) in isto verzijo programa. Le da je bila pri chiptuning temperatura na izpisku cca. 23°C pri senici pa cca. 19°C v resnici pa je bila 24°C ...

Takrat smo merili tudi Škodo če se prav spomnim je nameril DIN177KM(Za pravo moč na kolesu ne vem) in 312Nm katera je bila čipana pri RSR in naj bi imela 170KM in 380Nm...

tko da dyno rezultati si med sabo niso ravno najbolj primerljivi :) Če gre za iste valje, isto lokacijo in isto zunanjo temp. pol ja :)

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 2:36 pm
Napisal/-a pskoda
Zato pa obstajajo odstopanja oz tolerance glede na tovarniške podatke. Na tehničnem bi lahko uvedel pregled moči motorja in več kot recimo 5% ali 8% to bi itak oni določil ne bi smelo odstopat.
Bolj kot to bi raje uvedli popisovanje prevoženih kilometrov pri vsakoletni registraciji z števca za lažje kontroliranje potem ne bi bilo toliko problemov z prevrtenimi, nerealnimi kilometri.

Čisto točno moč motorja ne boš izvedel, ker je preveč dejavnikov, ki ti to onemogočajo ;)

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 3:58 pm
Napisal/-a ven0m
Natančna moč me ne zanima. Se dobro zavedam, da je veliko dejavnikov, zato bi želel izvest meritev na istih valjih, ker me zanima samo Delta (odstopanje 1. - 2. meritev) in s tem izničiš vsaj en faktor popačitve rezultata.

LJ/NM mi je žal predaleč za eno meritev iz radovednosti. :mrgreen:

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 4:56 pm
Napisal/-a IgorMM
kontakteri ponovno css, za prvo meritev nato pa počakaš da se vrnejo z dopusta in opraviš še drugo.

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: To avg 11, 2015 5:08 pm
Napisal/-a MacTron
ven0m je napisal/-a:Natančna moč me ne zanima. Se dobro zavedam, da je veliko dejavnikov, zato bi želel izvest meritev na istih valjih, ker me zanima samo Delta (odstopanje 1. - 2. meritev) in s tem izničiš vsaj en faktor popačitve rezultata.

LJ/NM mi je žal predaleč za eno meritev iz radovednosti. :mrgreen:


Ce so ti LJ, NM in Ribnica predalec za samo "pogledat" oz. tek na valjih se lahko osredotocis na tale naslov: http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=kontakt lahko pa se prej le pozanimas, ce je mozno, kajti za extremni tuning izvajajo meritve v Avstriji, pa tudi ni dalec od MB.
Kakorkoli blizje, ce je to poglavitni razlog. Srecno!

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Pe avg 14, 2015 12:36 pm
Napisal/-a ven0m
MacTron je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:Natančna moč me ne zanima. Se dobro zavedam, da je veliko dejavnikov, zato bi želel izvest meritev na istih valjih, ker me zanima samo Delta (odstopanje 1. - 2. meritev) in s tem izničiš vsaj en faktor popačitve rezultata.

LJ/NM mi je žal predaleč za eno meritev iz radovednosti. :mrgreen:


Ce so ti LJ, NM in Ribnica predalec za samo "pogledat" oz. tek na valjih se lahko osredotocis na tale naslov: http://www.sbs-tuning.com/index.php?s=kontakt lahko pa se prej le pozanimas, ce je mozno, kajti za extremni tuning izvajajo meritve v Avstriji, pa tudi ni dalec od MB.
Kakorkoli blizje, ce je to poglavitni razlog. Srecno!


Hvala za kontakt, sem jih kontaktiral ampak žal nimajo valjev na razpolago.
Bom očistil brez meritve (nebo prvič in ne zadnjič, da bom čistil - bo pa prvo čiščenje za ta avto po 110k km).

IgorMM je napisal/-a:kontakteri ponovno css, za prvo meritev nato pa počakaš da se vrnejo z dopusta in opraviš še drugo.


Me žal ni doma preden gredo in ne takrat, ko se vračajo.

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Če avg 31, 2017 7:09 am
Napisal/-a golnar
K se glih o dynotih menmo pa nevem kdo to kje kaj dela. Kam bi lahko peljal na valerje kombi jumper L3H2, na relaciji gorenska-dolenska?

Tnx

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: So avg 11, 2018 2:41 pm
Napisal/-a vuli
kje majo pa kake valje na primorskem, NG recimo?

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Sr okt 03, 2018 10:18 am
Napisal/-a vuli
Resno, ni valjev na primorskem koncu?

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Sr okt 03, 2018 11:58 am
Napisal/-a Fnatic
V roku slabih dveh mesecev nisi uspel uporabit gugla in preverit?

Re: Kam na valje? (Meritev moči na Štajerskem koncu)

Objavljeno: Ne okt 07, 2018 1:18 pm
Napisal/-a vuli
google ne dobi nic