ven0m je napisal/-a:Po prvi meritvi moram demontirat celoten sesalni kolektor in počistit sesalne vene in ventile. Vso pripravo za to imam v svoji garaži in to delo traja. Nemora avto cel dan valjev zasedat.
Ne vidim pa kje bi bila potem razlika, če gre avto dol in nazaj gor na iste valje, nastopi kakšno odstopanje?
Sej retarderje pred obema mertivima pravilno zagreješ in šele nato izmeriš. Načeloma s tem zagotoviš iste pogoje. Razlika bi bila samo, če bi opravil osnovno meritev na enih valjih, drugo meritev pa na drugih, ki so drugače kalibrirani.
Sem kasneje v drugi temi prebral zakaj se gre
Ti dyno rezultati so bolj tko tko
Če bi lahko zagotovili točnost meritve, bi jih sigurno uvedli na tehničnih
Na rezultat vpliva veliko dejavnikov, že sama temperatura, če ni identična vpliva na rezultat, potem kolikor vem zračni tlak tudi vpliva, pa pri pripetju vozila ga lahko malo drugače pripne in imaš drugačne izgube na kolesih
Razlika ne bo velika lahko pa je nekaj konjev(1-10KM)...
To ti bo lahko povedal nekdo ki ima valje in mogoče, da direktno vprašaš koga takšnega...
cupcup je napisal/-a:Jaz bi ob tej priliki tudi vprašal kje je še kak dyno v relaciji KR-LJ razen ČIPTUNING Črnuče, če kdo pozna.
Jaz sem svoj prejšnji avto meril pri CHIPTUNING Črnuče in Senici v Dol pri Lj. Pri Chiptuning je bilo namerjeno:
Moč: 163.1KM@4400rpm - Na kolesu: 124.1KM - Correct DIN Power: 167.8KM
Navor: 37.4Kgm(367Nm)@2425rpm
Ko pa sem šel k Senici pa:
Prvo merjenje 119.4KM(DIN148KM)@341Nm
Drugo merjenje pa 118.6KM(DIN151KM) @348Nm
Oboji so uporabljali isti Dyno(proizvajalec/model) in isto verzijo programa. Le da je bila pri chiptuning temperatura na izpisku cca. 23°C pri senici pa cca. 19°C v resnici pa je bila 24°C ...
Takrat smo merili tudi Škodo če se prav spomnim je nameril DIN177KM(Za pravo moč na kolesu ne vem) in 312Nm katera je bila čipana pri RSR in naj bi imela 170KM in 380Nm...
tko da dyno rezultati si med sabo niso ravno najbolj primerljivi
Če gre za iste valje, isto lokacijo in isto zunanjo temp. pol ja