Stran 1 od 3
kakšno cev za dovod zraka gladka ali rebrasta
Objavljeno: Če feb 12, 2004 11:50 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
kakšno cev za dovod zraka gladka ali rebrasta
Objavljeno: Če feb 12, 2004 11:52 pm
Napisal/-a TITan
Če se da gladko (man turbolence) z čim manj zavoji in čim bolj blagimi zavoji.
Objavljeno: Če feb 12, 2004 11:59 pm
Napisal/-a Ruff_RydeRR
kje pa to zj kupt

Objavljeno: Pe feb 13, 2004 4:08 pm
Napisal/-a TITan
Povej natančno kaj rabiš. Za kako cev z zavoji pedj k kakmu ki izpuhe dela. Če pa rabiš ravno za majhen denar (pa ti ni problema če ni lih rostfraj) pa kup kanalizacisko cev

Objavljeno: Pe feb 13, 2004 5:12 pm
Napisal/-a monster_d
Definitivno uzam gladko cev in ne rebrasto!
V gladki se zrak ne zatika med rebra in naj bi dovod bil manj ovirat!
Torej idi po en kos cevi magar z pleha, rosfraja, aluminija, al karkol magar plasike kot je titan reku!
Ce pa je nemogoce da potegnes ravno cev pa idi v kako gradbeno trgovino pa uzem kak meter drenazne cevi, ki se lahko zvija (uporablja se za odtoke)
mas rdece, rumene... itd! meter okol 500sit!
LP
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 6:12 pm
Napisal/-a sporty
K se glih mente o dovodu zraka, air sistemu, itd... bi jaz nekaj prašal: pri renault 5 1.4 sem snel orig. filter in avto malo prižgal da bi slišal kaj se bo zgodilo ( fergota sem zavaroval pred smetmi), pričakoval sem tak zvok k ga majo drugi (sikajoč, glasen, globok...), ampak, nič

!? Zakaj? Ali tak zvok naredi konusni filter in ga drugače ni? Al kako je s tem?
HVala in LP
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 6:31 pm
Napisal/-a ZEeMF
če maš avto na "forgazer" avto le duši če snameš filter. zakaj ne ropota, heh kdo bi vedel pač. ti pa glede filtra če maš dnar. alumini čist direkt pa, če maš res dost dnara dej pa še krom polirat cev, iz znotraj da nov pomote.
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:22 pm
Napisal/-a Pero
ali kdo od vas ve zakaj ima golf žogica vdolbinice po celi površini

Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:32 pm
Napisal/-a PIKI
baje da zato, da bolj leti... luknjice zmanjšajo zračni upor, bl znanstven nej ti pa kak fizik razlož

Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:33 pm
Napisal/-a PIKI
baje da zato, da bolj leti... luknjice zmanjšajo zračni upor, bl znanstven nej ti pa kak fizik razlož

Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:42 pm
Napisal/-a wavemaker
Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:53 pm
Napisal/-a TITan
wavemaker je napisal/-a:Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?
Ne, sam je pa priljubljena prestavna ročka pri golf1 in 2kah. :P
Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 7:55 pm
Napisal/-a Skull23
Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 8:00 pm
Napisal/-a TITan
Skull23 je napisal/-a:Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???
A) Filter zapri v škatlo in mu samo do njega spelji zrak.
B) nared sifon za vodo (tko k pri WCju) <---- nesprobana varianta.
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 8:05 pm
Napisal/-a shusuglao
sporty je napisal/-a:K se glih mente o dovodu zraka, air sistemu, itd... bi jaz nekaj prašal: pri renault 5 1.4 sem snel orig. filter in avto malo prižgal da bi slišal kaj se bo zgodilo ( fergota sem zavaroval pred smetmi), pričakoval sem tak zvok k ga majo drugi (sikajoč, glasen, globok...), ampak, nič

!? Zakaj? Ali tak zvok naredi konusni filter in ga drugače ni? Al kako je s tem?
HVala in LP
jaz sem pri R18 samo odrezal pokrov škatle za filter tako da je zdaj bolj odprt, pa je motor dobil tak neumen grgrajoč zvok pri višjih obratih
se pa v prostem teku sliši tak prijeten sssssssssssssss ko zrak notri vleče
probaj tako, ali pa štumf čez uplinjač in se malo pelji, na mestu se ne sliši dobro
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 11:38 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Skull23 je napisal/-a:Ah že ki smo pri CAI me zanima kako pa rešite problem z vodo (dež...) da ne pride do filtra???
Filter zapret in navpicno na njega napeljat dovod (napa ror) ce pa te se strasi to .. pa jo lahko se malo narezes tam bolj dol pri tleh.
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 11:38 pm
Napisal/-a monster_d
TITan je napisal/-a:wavemaker je napisal/-a:Samo ugibam: ali ima golf žogica kakšno vezo s kvaliteto pleha pri VW?
Ne, sam je pa priljubljena prestavna ročka pri golf1 in 2kah. :P
Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.
Mam jo jaz na jugotu
Od Kamei firme je!
Objavljeno: Pe feb 13, 2004 11:59 pm
Napisal/-a Skull23
No ta ima reže na strani, škatlo od filtra pa ima takoj za to režo samo malo nazaj (proti kabini). Tle zna ti ful vode noter, in pride točno na filter... Js bi enkrat enako naredu, samo pojma nimam kako bi se vode rešu...

Objavljeno: So feb 14, 2004 12:13 am
Napisal/-a Ruff_RydeRR
no tnx za use odgovore sej kokr mam jst mašino natlečeno bo treba kej plastičnga s pištolo na zrak skrivit upam da mi rata
Objavljeno: So feb 14, 2004 9:04 am
Napisal/-a Pero
TITan je napisal/-a: Drugač je pa razlika med man upora (golf žogca) in man turbolentnim zrakom v zaprti cevi.
Res je, ampak pri ceveh za zrak v avtu pretok tudi ni absolutno laminaren, tako da dvomim da bo kakša opazna razlika karkoli bo uporabil, azen v preprostosti izdelave ali pa izgledu.