Glede na prebrano po forumih je dilema kot kaže klasična. Človek k mu ni dost čip na 200 KM in bi rad še neki več študira in študira, kaj je za njega najboljša varianta, kaj je na voljo ter ali se sploh splača. Težko je direktno reč jaz bi pa 275KM. Osebno hočem eno od variant med 250 - 290 KM. Nek KIT k ga dam gor in se ne ukvarjam nekaj let z njim. Več za FWD verjetno tudi ni smiselno in ne potrebujem (ne bom hodil na trackdaye, nažiganje pred kafići itd, gre za čisti užitek v vožnji...). Gledam torej:
1. KO4 (ono od različnih variant, vprašanje katera je najboljša?)
plusi: navor v nizkih obratih, potencialno večja zanesljivst, ker motor nima smisla vrtet nad 6.000 rpm, vrjetno ne ptrebuješ upgrada podvozja in zavor/odvisno od stila vožnje - ceneje
minusi: nižja moč, nevarnost, da si čez 3 mesece zaželim močnejšo zadevo in keš za to turbino je vržen stran, razmerje cost/benefit preslabo. Zakaj ima avto 8.000 rpm, če jih ne koristiš
2. GTRS
3. GT28rs
- plusi: močnejša zadeva, turbo v pravem pomenu besede, ni rizika, da si zaželiš več na tem motorju (razen seveda, če ti je fora, da živiš za avto in se skoz ukvarjaš s dogradnjami, spremembami itd...), stineš vse ko4 in se jim smejiš v faco (kao big turbo wannabees.. hehe), a še kaj??
- minusi: avto vrtiš/priganjaš v višje obrate, ker tam je pač njuno naravno delovno okolje. Ni navora do ca 3.700 - 4.000 rpm.
V glavnem moji kriteriji so zanesljivost, nasmeh na frisu, seveda tudi cena.
Ne vem točno, kaj potrebuješ pri varianti 2. ali 3. več upgradov, da ti podpira takšen set up kot za eno KO4 z 260 KM. Ali je sploh kakšna razlika glede tega oz ostalih stroškov.
V glavnem naročil nov izpuh: DP bo 70mm, CB i katalizator FOX 65mm. Potem se moram odločiti za turbo - nekako se mi zdi logočna izbira ena od KO4(ne vem še katera?) ali GTRS (direkt plug put KO3s, plug in GTRS).
A sem kaj bistvenega spregledal?
Zadevo bi delal pri RSR on sicer forsira KO4...
V končni fazi je verjetno odvisno od lastnega feelinga, kako ti pač kaj osebno sede.
Peljal sem TT (200KM + čip) verjetno je feeling podoben kot, če bi šel na KO4 opciji? Mogoče se motim.
A ima kdo GTRS ali GT28rs za en krog (kot sovoznik). Zanima me kolk ima navora oz kako se avto premika do teh 3.700 - 4.000 rpm oz ali je tole potem res vauuu napram KO4, da se odločim za tole varianto. Dam za pir, dva, tri...