Stran 1 od 2
Objavljeno: Po feb 23, 2004 1:49 pm
Napisal/-a Galantfrik
Po moji logiki je bolj pametno napelat v sredino - torej številka 1

Objavljeno: Po feb 23, 2004 1:57 pm
Napisal/-a salesky
Hmm, meni se zdi da do zdej kar sm vidu je šlo skozi 1. Tko da jst sm za 1.
Objavljeno: Po feb 23, 2004 1:59 pm
Napisal/-a Pugi
V bistvu filter vleče od povsod, sam bo večji izkoristek cevi, če napelješ od vspredej. Drgač bi dal pa jst tako cev, da bi pršla čez cel filter...
Objavljeno: Po feb 23, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Pugi je napisal/-a:V bistvu filter vleče od povsod, sam bo večji izkoristek cevi, če napelješ od vspredej. Drgač bi dal pa jst tako cev, da bi pršla čez cel filter...
Definitivno cez celi filter .. drgac pa spredaj

Objavljeno: To feb 24, 2004 12:06 am
Napisal/-a TITan
Najbolš je tolk velik ror da ti cel filter not paše. Drugač pa če se le da dve cevi
Objavljeno: To feb 24, 2004 8:06 am
Napisal/-a jky
TITan je napisal/-a:Najbolš je tolk velik ror da ti cel filter not paše. Drugač pa če se le da dve cevi
se podpišem pod tavelik ror
Objavljeno: Če feb 26, 2004 4:20 pm
Napisal/-a Cacek
Jaz bi tudi mel eno vprasanje. Kaksen sportni filter in kako je najbolse dat na megane coupe 2.0 16V. Ker je full malo prostora. Jaz bi dal nekaj velikega gor...
Objavljeno: Če feb 26, 2004 4:35 pm
Napisal/-a Symon
Ej sam tole je prav zanimiva tema... A maš ta filter od A3M-a? Ker imam istega. Samo problem z debelo cevjo je, da jaz nimam niti plac za cev 100mm kaj šele tolikšno, da bi filter dal vanjo. Če pa že kako bi potem štukal široko in ožjo kjer bi prihajl zrak? Aja in kako bi izoliral filter od motorja? Kakšno pregrado bi lahko naredil?
Objavljeno: Pe feb 27, 2004 12:25 pm
Napisal/-a RegY
lepo si nardil to zaščito, ja
norda bi cev zadnje 3cm malo razcefral, pa naredil, da bi se zrak še malo razkropil... da ne bo direkt ko en ventilator pihalo samo na center - da se cev malo razcveti na koncu, mislim

Objavljeno: Pe feb 27, 2004 12:29 pm
Napisal/-a woolff
Jaz sem tudi za 1.
Če pa je možno pa pri haubi ven, na friški zrak

Objavljeno: Pe feb 27, 2004 12:32 pm
Napisal/-a dejan84
Naredi tko k ma en passat u nemčiji: odstrani sprednju desno luč pa sprav tam vn filter, pa bo direkt vanjga pihalo

Objavljeno: Pe feb 27, 2004 1:14 pm
Napisal/-a Symon
dejan84 je napisal/-a:Naredi tko k ma en passat u nemčiji: odstrani sprednju desno luč pa sprav tam vn filter, pa bo direkt vanjga pihalo


Ekstremist!
Objavljeno: So feb 28, 2004 2:28 am
Napisal/-a monster_d
Pri tvojem filtru je mal blem ker mas ga napelanega ga cisto pri hladilniku, in dosti toplega zraka pozere filter od hladilnika!
SAmo moras pa vedet ce ga na filter direktno cev napelas bo resda poziral sam hladn zrak, hkrati pa bos zmanjsal dotok zraka, ker bo zrak poziralo sam skozi cev, in bo mal tezje poziralo zrak!
Probaj odpret mal masko motorja ce mas moznost, odvisno od izvedbe.
LP monster_d
Objavljeno: So feb 28, 2004 11:42 am
Napisal/-a TITan
Pomoje moj filter dobi največ hladnega zraka tuki. Edin problem je dolga cev za dovod zraka (1,5m jo je vse skupi blo). Zdej je že drugače rešen (sam še 0.5 metra cevi za bilšo odzivnost za gas), zrak je pa standardno speljan do filtra.
Tuki se vidi kako je filter direkt za masko, še pred hladilnikom, ki ga bi grel.
Objavljeno: So feb 28, 2004 11:44 am
Napisal/-a Omelo
Ubistvu je najbolj da maš čez filter cev potegnjeno.... Sej ubistvu je to logično.
Objavljeno: So feb 28, 2004 11:52 am
Napisal/-a perimund
Ce je v maski ga moras mesecno cistit -> kar bo posledicno zmanjsalo zivljensko dobo

Objavljeno: So feb 28, 2004 3:19 pm
Napisal/-a ZEeMF
u bistvu je vse en falus ker od tega efekta tko al pa tko ni skir nobenga.