Stran 1 od 4
1.8T - Tuning
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:04 pm
Napisal/-a Mica
Jap....
Mene pa zaj nekaj zanima! Vem, večina se bo z mene smejala, ampak....pač ne razumem!!

ops:
To je zgolj informativno vprašanje ampak me pač zanima, zato prosim čim več odgovorov.
Tako je:
Nena se smejte!!
Vzemimo recimo Audi 1.8T (150HP) Kako tej mašini "najceneje" podturit dodatnih 100 HP?? Ja, veliko je to, oz nekje 80-100HP??
P.S.
Kakšni posegi pri povečavi moči na Turbo motorjih so najpogostejši in nazaneslivejši, hkrati pa tudi navsezadnje NAJMOČNEJŠI ???
Pa cenovno mi pripišite vse zneske za to predelavo (material,...)
tnx
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:07 pm
Napisal/-a Viper123
Mobisux -> tabla -> BlueGTI, Cicero, Surfer_d...
LP
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:10 pm
Napisal/-a torstorm
najceneje je nitro-oxid.okrog 100k za material, iz avstrije z odpada kakih 30k, pa eden iz radenec rihta iz avstrije dele poceni.Moram vprašati za telefonsko.
To rabiš za DRAG ali kaj ?
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:18 pm
Napisal/-a M3
jaz imam tudi eno verjetno za vas smešno vprašanje, kakšno turbino imajo tile 1.8t mašine npr. od audija, vw? zanima me zato ker jih ni nič slišat da žvižgajo a so tako majhne da jih motor preglasi?
mica: čip ti ga da na 200 KM. to je že nekaj

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:18 pm
Napisal/-a torstorm
glede zanesljivosti pa je tak: vsak motor ima določeno kolko zdrži.Glede tega motorja v takšen ekstremni tuning, je boljše da zamenjaš še sklopko, pa kakšno gred.Samo $$ se hitro zvišajo.Povečaj malo pritisk turbine, pa odklopi izpuh takoj za kolektorjem( kot ma eden narejeno loputo na hondi civic).Veliko je možnosti.
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:29 pm
Napisal/-a eXtreme
Mica:
glede tega vprasanja, dvomim da lahko dobis konkreten, tocen odgovor.
vecina ti lahko le nekaj teoreticno zbluzi, kaj in kako, da pa je to ze kdo sam delal in ti lahko pove z lastne roke pa dvomim. malo kdo se spusca v take posege, saj te stvari stanejo.
tako da, tukaj ti bo vsak pisal isto pesem, ki jo je slisal ze v kaksni prejsnji temi ali na drugem forumu: vecja turbina, posledicno pa moras menjati to in to in to... same bullshit everywhere
probaj najti kako internet stran z opisom kaksne predelave, ali pa poisci kaksen specializiran tunning forum, ali pa poslji PM kaksnemu struckotu s tega foruma, ki ima izkusnje.
takih tem je na avtomobilizmu ze kar nekaj

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:30 pm
Napisal/-a CupraR
Prvo čip tuning na cca 200 ps, treba izpuh porihtat (downpipe in odstrant katalizator), menjat koleno, kkšn ventil dokupt. Strošek-odvisn od vez

cca 250000. Moč dvignš z K03 turbino na maks 240-250ps.-to sicer bl velja za 1.8T 180 ps mašino.
Na avtu je narjen čip tuning (220PS)+zamenjan izpuh (Remus in odtsranjen katalizator). Po tej predelavi bi mogu met avto cca 230 PS. To je zaenkat, dase še tm cca 15 ps dobit (blow off ventil..itd)
Glavni probem pr VAG turbačih je LMM, ki rad hitr crkne-posledica zguba cca 30 oz več ps.
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:33 pm
Napisal/-a torstorm
pa preden se boš lotil čega dobro premisli, tem internetnim stranem tudi ni vse za verjeti.

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:42 pm
Napisal/-a Viper123
No CupriR lahko verjame :P
Sicer pa pravi naslov je mobisux.com
LP
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 6:45 pm
Napisal/-a CupraR
Viper123 je napisal/-a:No CupriR lahko verjame :P
Sicer pa pravi naslov je mobisux.com
LP
Točno tako: uni trije modeli ki jih je Viper omenu poznajo te stvari v nulo in tut dost stvari lahko zrihtajo, tut ceneje seveda. Kot sm že reku normalna meja je tm do 240-250 PS, pol treba pa že tok stvari menjat da glava boli

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:25 pm
Napisal/-a maky
tornado je napisal/-a:najceneje je nitro-oxid.okrog 100k za material, iz avstrije z odpada kakih 30k, pa eden iz radenec rihta iz avstrije dele poceni.Moram vprašati za telefonsko.
To rabiš za DRAG ali kaj ?
še ceneje ti je čip ki ga imaš lahko uporabljaš skoz in ne ko imaš še en poln tankec v prtljažnjiku....

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:36 pm
Napisal/-a shusuglao
CupraR je napisal/-a:To je zaenkat, dase še tm cca 15 ps dobit (blow off ventil..itd)
z blow off ventilom ne pridobiš niti pol konja, pa če se na glavo postaviš... ni to za konje delat
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:52 pm
Napisal/-a torstorm
lahko dobiš dodatne konje z blow-off ventilom, če ga zamenjaš z drugačnim, da malo povečaš obrate turbine.

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:54 pm
Napisal/-a maky
blow off razbremenjuje turbino z tem ko odvečen zrak odstranjuje... ne vem kako z tem povečaš obrate turbine

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 8:58 pm
Napisal/-a torstorm
tako da razbremeni pri malo večjem pritisku
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 9:00 pm
Napisal/-a maky
tornado je napisal/-a:tako da razbremeni pri malo večjem pritisku
samo še vedno ne boš z tem povečal obratov...
razbremeni jo tako da gre odvečni zrak vn čez ta ventil... zdej če je že odvečni je itak brezveze da bi mel večje obrate ane

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 9:03 pm
Napisal/-a CupraR
shusuglao je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:To je zaenkat, dase še tm cca 15 ps dobit (blow off ventil..itd)
z blow off ventilom ne pridobiš niti pol konja, pa če se na glavo postaviš... ni to za konje delat
E fantje sam to vam po glav hod kako bi še več konjev dobil.
Ubistvu pravi blow off ventil na teh mašinah ne dela-pride v poštev diverter valve Forge 007P. Fora je samo da serijski pr čipanem avtu začne puščat in ta močnejši ventil(uravnava pritisk turbine in presežek odvaja) ti omogoči da maš optimalno število ps-se pravi da jih ne zgubiš zarad serijskega ventila (cca 10 PS). Pol se splača še elektro magnetni N75 ventil(odpira loputo turbine) zamenat(je še najcnej). Pa koleno je tut treba kr zamenat-po možnosti silikonskega uzet.
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 9:12 pm
Napisal/-a torstorm
se strinjam.

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 11:09 pm
Napisal/-a shusuglao
CupraR je napisal/-a:shusuglao je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:To je zaenkat, dase še tm cca 15 ps dobit (blow off ventil..itd)
z blow off ventilom ne pridobiš niti pol konja, pa če se na glavo postaviš... ni to za konje delat
E fantje sam to vam po glav hod kako bi še več konjev dobil.
Ubistvu pravi blow off ventil na teh mašinah ne dela-pride v poštev diverter valve Forge 007P. Fora je samo da serijski pr čipanem avtu začne puščat in ta močnejši ventil(uravnava pritisk turbine in presežek odvaja) ti omogoči da maš optimalno število ps-se pravi da jih ne zgubiš zarad serijskega ventila (cca 10 PS). Pol se splača še elektro magnetni N75 ventil(odpira loputo turbine) zamenat(je še najcnej). Pa koleno je tut treba kr zamenat-po možnosti silikonskega uzet.
ja normalno, da je treba dati notri močnejšega, če serijski po povečanem nadtlaku ne drži več, ampak to je treba dati notri takoj kot del posega...če ne, je tako kot bi kupoval boljše svečke pa nebi imel denarja za 4 in bi nabavil samo tri, namontiral, se vozil 1 mesec s tremi, potem kupil še četrto in govoril da zato, da boš konje pridobil
ali pa da bi imel luknjo v cevi za zrak kjer bi ti boost ven uhajal in bi kupil nove "da boš konje dobil"

temu se ne reče tunanje ampak popravilo (neke napake na motorju)
razumem pa kaj si mislil.
aja pa ta bypass ventil nikakor ne uravnava pritiska (morda si se nerodno izrazil, ne vem), ampak samo skrbi za to da ko spustiš gas ne pride do okvar na sistemu, zaradi prevelikega pritiska ki takrat nastane (počene cevi, intercoolerji....).... ko spustiš gas, v motorju pride do vakuma ki odpre ventil. ob stisnjenem gasu naj ta ventil nebi spuščal nič zraka skozi, za pravilni nadtlak skrbi nek drug ventil (vsaj na mojem avtu, ki ni audi, ima pa serijsko isti bypass ventil)
Objavljeno: Ne feb 29, 2004 11:27 pm
Napisal/-a Mate
Z najmanj stroski pa dokaj ziher bi prsel skoz s cipom pa sportnim filtrom do nekje 200KM, da ne pretiravas pa da se bo avto neki casa se pelu. Ce ti pa se ni dost, pa se izpusni sistem, samo ne bi vec kej dost prdobu glede na ceno, naprej pa itak cena u nebo, performanse pa pocas gor.