Stran 2 od 2

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 10:27 am
Napisal/-a KickFlipCore
@Fnatic Na mstyling so zgornji trije pravi za moj avto (Golf 4, 1.9 TDI).

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 11:05 am
Napisal/-a whitee
Pokliči na firmo pa naroči po telefonu. Ti bo že on tam prave naročil.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 1:18 pm
Napisal/-a KickFlipCore
Samo še to me zanima - kolikšen odstotek udobja pri vožnji bom ohranil?

Zavedam se da bo vožnja trša, vendar me zanima koliko udobja ostane. Vsak, ki sem ga vprašal pravi drugače, nekateri da ni veliko slabše, drugi da je potem vožnja obupna.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 1:29 pm
Napisal/-a esem
Vsak pravi drugače (ker so riti različno občutljive) in vseeno hočeš od neznancev vedeti natančen procent za tvojo rit? :roll: :roll:
Evo ti ga - od 18 % do 81 %. bolj natančno se ne da, vsaj dokler ne definiraš občutljivosti tvoje riti. :roll:

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 1:59 pm
Napisal/-a KickFlipCore
Bom drugače vprašal.
Ko se zapelješ čez ležečega policaja z 30mm znižanim avtom, koliko moraš it hitro da spelješ lepo čez, če se s tovarniškimi fedri lepo pelješ čez 20km/h?

Ne morem pa verjet da nezna noben razen par posameznikov tu povedat brez kompliciranja.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 2:16 pm
Napisal/-a VW T4
z eibachom ti ne bo sile. Sej tudi že zdaj verjetno ni nek biser udobja :D
Kolkor se spomnem od mojega e46 pri počasni vožnji ni bilo kakšne razlike in je lepo požiralo. Razlika je bila, ko si ga pribil v ovinek in se je avto lepo odzval in le malo nagnil. Torej bolj kot je sila delovala na fedre, bolj so se odzvali, pri počasnih ležečiš pa so normalno pobrali.
Imam pa tudi hrošča, ki je znižan spredaj tako, da so odžagani fedri, tisto je pa adijo pamet :lol:

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 2:56 pm
Napisal/-a Kristjan123
KickFlipCore je napisal/-a:Bom drugače vprašal.
Ko se zapelješ čez ležečega policaja z 30mm znižanim avtom, koliko moraš it hitro da spelješ lepo čez, če se s tovarniškimi fedri lepo pelješ čez 20km/h?

Ne morem pa verjet da nezna noben razen par posameznikov tu povedat brez kompliciranja.


Trdoto vsak doživlja vsak drugače eni pričakujejo leteči tepih nad luknjami drugi dokler ne odpade del podvozja je vse ok. Tako da tukaj univerzalnega odgovora ne boš dobil...

Bolj kot trdota je problem manjša odaljenost od tal.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 3:15 pm
Napisal/-a whitee
Doma je s60 znižana z eibach prokit in jaz ne opazim neke razlike, je pa avto že original precej čvrst. Na svojem Focusu pa imam fk fedre, tu se pa pozna kake 30%.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 3:50 pm
Napisal/-a Kristjan123
Samo informativno
Kako prideš pri izračunu do številke 30% glede na to da nimaš absolutnih vrednosti pred in po menjavi vzmeti?

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 4:07 pm
Napisal/-a Zodd
nikakor ne najdem podatka kg/mm za moje coiloverje
original je 2.5kg/mm spredaj in 3kg/mm zadaj

ST coiloverji naj bi imeli nekje med 5-7kg/mm je kar občutna razlika, ni za vsakogar...

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 14, 2019 4:45 pm
Napisal/-a whitee
Kaj se mi tu zdaj menimo striktno strokovno ali kako? Če hočeš, se da tudi tako zmenit. :roll:
Glede na občutek sem določil 30%. Vem pa kaj pomeni več %, saj sem imel pred tem golfa v podnu, ki je bil od originala dosti dosti bolj trd.
Eni res iščete dlako v senu, najbolje da se brišejo vse teme in obstanejo samo tiste o porabi in kater avto bolj crkuje, ker vse ostalo tukaj zgleda da je brez smisla. Še človek, ki hoče pomagati sočloveku z svojimi izkušnjami se ga dotolče. Res, vrhunski forum.

Re: Nižanje Golf 4 - gewinde ali fedri?

Objavljeno: Sr avg 21, 2019 9:56 am
Napisal/-a Fnatic
Ja pa a se še nisi navadil?

Jaz sem po nižanju imel takole:

Čez ovinke je bilo noro, avto se držal ko lepilo, nagibal se minimalno.
Na luknjasti cesti, ki jih pri nas ni malo, je bilo dostikrat fajn čutit rito in v hrbet nabijanje.
Čez ležeče šel normalno. Popraskal vedno.

Kupi, uživaj, nato pa sam presodi, če ti paše ali ne.