Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
|m|
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To jan 18, 2005 3:59 pm
Kraj: NG

Sprememba parametrov menjalnika

Napisal/-a |m| Če avg 25, 2022 10:50 am

Pozdrav!

V času hude ekološke borbe proizvajalci štelajo avtomatske menjalnike vozil tako, da silijo motor v (pre)nizke vrtljaje. Posledica tega so nepotrebne vibracije pri točno dolečenih hitrostih, resonanca v kabini etc.
Po svojih dolgoletnih izkušnjah in mnogo sprobanih 4 valjnih turbodizlih je 1400-1500 obratov minimum za gladko delovanje takega motorja. Govorim za 2 litra prostornine, z manjšo kubaturo seveda pada navor ko turbina ne dela in rabiš kak obrat več.

Moj problem:
Imam Ford S-Maxa, 2.0 TD z 8.st menjalnikom, kateremu so inženirji določili vožnjo med 1000 in 1400obrati. Menjalnik ima pretvornik navora, ni dsg.
Zadeva menja pri točno določenih hitrostih, pri 50km/h v 6., pri 67km/h v 7 in pri 77km/h v 8.
Čeprav se v brošurah oglašuje, da se elektronika "uči" načina vožnje (bilo resetirano na servisu) in prilagaja le-to, avto po 15k km menja identično ne glede na to da bom kmalu odlomil obvolansko lopatko za "minus" zaradi konstantnega popravljanja v nižjo prestavo. To prestavo potem avto zadrži do max 5sekund (razen če začneš pospeševat seveda).
Posledično ima avto pri vseh napisanih hitrostih in še 2-5km/h naprej obupno resonanco (s tem da ima ActiveNoiseCancelation sistem! hahaha).
Ko avto upočasnjuje gre motor še v nižje obrate, tudi malenkost pod 1000 preden zamenja tako da je tam cel nov nivo tečnega hrupa.
Avto nima ročnega načina oz ima sport manual kjer ti onemogoča prosto prestavljanje ampak moraš doseč vrtljaje prek 2200, kar je čisto preveč.
Avtomatski sport način je enako bedast in dobiš nepotreben hrup zaradi večinoma 2k+ obratov.

Ker vidim preprosto rešitev problema samo v premiku mej (ki so več kot očitno natančno definirane v krmiljenju) kdaj naj avto prestavi sem pisal nekaterim slovenskim tunerjem. Odgovor sem dobil samo od enega in sicer da se ne želi ukvarjat s tem.

Ali pozna kdo koga, ki ima znanje/j***a/interes to naredit?
Pripravljen sem plačat (verjetno) nadpovprečen denar, ker me menjava, za meni ustrezen avto, stane kar precej.

Pa še to, avto ni v okvari ampak je to setup vseh smaxov z 8st menjalnikom (Ecoblue motorji). Sem sprobal še 2 druga in je še malo slabše, ker sta bla nižji nivo opreme.
Oblika resonance, vibracij, ki me motijo je obče opazna ampak 90-95% ljudi bi s tem živelo kot "normalno, saj je dizel" etc.
Motor pri 1300 obratih in višje deluje neslišno in gladko kot maslo. Potencial za rešitev je na dlani.
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 694
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Sprememba parametrov menjalnika

Napisal/-a boštjan_01 Če avg 25, 2022 9:44 pm

Podjetja ki se ukvarjajo z čipiranjem motorjev, ti lahko nastavijo tudi menjalnik in še marsikaj drugega.
Ne vsa podjetja, večina pa že.
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: So jun 13, 2009 2:03 pm

Re: Sprememba parametrov menjalnika

Napisal/-a Kohec Ne avg 28, 2022 2:48 pm

Pozanimaj se pri
MTL Igor Matko s.p.
Gotovo ti bo znal svetovati.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov