Stran 1 od 1

Odstranitev OPF in tehnični

Objavljeno: Ne maj 18, 2025 9:55 am
Napisal/-a croco
Pozdravljeni,

Naprej za kateri avto se gre: Audi RS3 8Y torej Euro 6d

Zanima me ali na tehničnih pregledih merijo trde delce in ali bi šlo skozi, če bi ostranil OPF filter? Pa še original katalizator bi zamenjal z 2x 400 celični. Se pravi free flow downpipe pa 400 celični na dveh midpipih. Koliko razumem z 200 celičnim ne gre skozi pri euro 6. Ima kdo kašen informacije/izkušnje?

Re: Odstranitev OPF in tehnični

Objavljeno: Ne maj 18, 2025 10:05 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Na to vprašanje ti bodo znali odgovoriti tisti ki se ukvarjajo z čipiranjem in predelavo izpušnega sistema.

Re: Odstranitev OPF in tehnični

Objavljeno: Ne maj 18, 2025 11:24 am
Napisal/-a limas
To kar nameravaš je nelegalno in neetično.
V pripravi je nov pravilnik o tehničnih pregledih kjer bodo preverjali prisotnost trdnih delcev. Takšna je direktiva EU.
Brez filtrov trdnih delcev vozijo večinoma naši novi državljani.

Re: Odstranitev OPF in tehnični

Objavljeno: Ne maj 18, 2025 11:31 am
Napisal/-a meganer
Še en k bo pokal :( po cesti ...

Not si nastimej zvocnik pa naj ropota.

Re: Odstranitev OPF in tehnični

Objavljeno: Ne maj 18, 2025 12:52 pm
Napisal/-a Fan
croco je napisal/-a:Pozdravljeni,

Naprej za kateri avto se gre: Audi RS3 8Y torej Euro 6d

Zanima me ali na tehničnih pregledih merijo trde delce


Jih bodo v bodoče, strojna oprema je več ali manj že vgrajena, samo še podlago zakona čakajo ( da bo legalen odvzem vozila ). Pri naših severnih sosedih, pa ti to lahko izmerijo na cesti, pa nastane velik problem. Menim, da bodo tudi pri nas usposobili policaje za takšne meritve.

Sicer pa, v koliko je potrebna predelava ( če v tovarni niso znali narediti ), zakaj se ne naredi legalna predelava? Je problem strošek?