Litke so lahko ali težje ali pa lažje. Sicer pa ni teža glavni
faktor, ki vpvliva. Glavni je vztrajnostni moment. Ta je
integral(r^2 dm)
Tak da če maš lite feltne, so sicer lahko lažje, je pa več mase
nabrane na robu, kar pomeni, da je večji vztrajnostni moment.
Primer moje železne 14x* od mondeota so 5.5 kg,
z 185/65R14 gumo vred 12 kg.
Letne 16x7 + 205/45 R16 pa je feltna 6.8 kg, z gumo vred pa 15 kg!!!
To je 3 kg na gumo več.
Zdej, če bi rekel, da je vsa masa
zbrana na robu, potem je oni integral kar m r^2 in iz tega se
vidi, da prispeva masa feltne 2x več h kinetični energiji
(1x za translacijo, 1x za rotacijo),
kot pa če bi to bila statična masa. Kot pa pravim, imajo lite
feltne več mase na robu, kot pa železne, je pa to razmerje
še hujše.
Lahko tudi 4-5, kot pravi titan.
4kg / gumo x 4 gume x TitanFaktor = 50-60 kg!!!
To pa vsi vemo, da se pozna. To je kot prazen/poln tank,
al pa ena/dve osebi ...
Meni se ful pozna. Avto težje pospešuje, končna je manjša,
bol je treba na bremzo pritiskat, čeprav je za to zadnje sedaj
poskrbljeno
//SEM POPRAVIL ŠTEVILKE, DA NE BO POMOTE//