Stran 1 od 4
športni filter za Accenta
Objavljeno: To mar 23, 2004 1:26 pm
Napisal/-a bsmuk31
Zanima me kater športn filtr bi bil boljši ali notranji ali zunanji. Jaz sm hotu kupt notranjega, tako da mi kapsi nebi težil

, pa ga nikjer nimajo.
Če kdo ve kje se ga lahko dobi naj mi prosim sporoči.
Objavljeno: To mar 23, 2004 2:12 pm
Napisal/-a Kennman
o tem se je ze velik pisalo
pejd na iskanje in napisi "sportni filter" in .... uglavnem velik.
LP
Kennman
Objavljeno: To mar 23, 2004 2:19 pm
Napisal/-a bsmuk31
Jaz nikjer ne vidm, kje se da dobit notranjega za Accenta

Objavljeno: To mar 23, 2004 2:34 pm
Napisal/-a mflajs
HM POSKUSI NA TEJ STRANI
http://www.knfilterchargers.com/search/appsearch.aspx
PREPIŠI SI KATALOŠKO PA MALO POVPRAŠAJ PRI NAŠIH TRGOVCIH.....
Objavljeno: To mar 23, 2004 2:46 pm
Napisal/-a maky
bsmuk31 je napisal/-a:Jaz nikjer ne vidm, kje se da dobit notranjega za Accenta

jefra&maj racing v domžalah... uvoznik za kn filtre:wink:
Objavljeno: To mar 23, 2004 3:11 pm
Napisal/-a lucky
Ne kupuj notranji športni filter ker je samo metanje denarja stran......nič ne pomaga, pa še drag je.
Priporočam ti zunanji filter.....definitivno.
Objavljeno: To mar 23, 2004 5:47 pm
Napisal/-a tiga
Ja, pr notranjemu ne prdobis nc druzga kot bizaren zvok, ki je enim usec
enim pa malo manj. Sploh pa pri svohej masinah. Kokr jest vem.
Objavljeno: To mar 23, 2004 6:03 pm
Napisal/-a lucky
Res je, ker pri celotnem zračnem sistemu na accentih ni filter tista točka ki duši pretok zraka.....zato karkoli boš dal notranjega ne boš prav nič pretok izboljšal.
Dej si zunanjega, dobil boš full hud zvok (meni filter nabija na 121 db) pa še mašina se ti bo dosti lepše vrtela, prišel boš pri vseh brzinah z lahkoto do omejevalca razen v peti....
Objavljeno: To mar 23, 2004 6:23 pm
Napisal/-a torstorm
jaz mam notranjega ,pa se pozna razlika od serijskega in to na mazdi.Notranje dobiš na A3M, majo za vsak avto, samo včasih moreš malo počakati da naročijo.
Objavljeno: To mar 23, 2004 10:16 pm
Napisal/-a lucky
Če si imel prej umazanega, ko si šel menjat se morda kej pozna, je pa spet odvisno od avta do avta...načeloma se ne sme poznat nič ker kot sem napisal pri celotnem sesalnem sistemu ni filter ozko grlo oz. je tudi logično da ne sme bit ker če bi že kot nov zaviral zrak bi ko bi bil zapacan sploh dušil motor. Filter je izračunan vednoo tako, da ko je njegova površina približno za 40 do 50% nepropustna se izenači z ozkim grlom se pravi, da mora bit fajn umazan, da začne zavirat!
Glede accenta, poskusi naredit en krog brez filtra (pusti vse kot je, je vložek ven potegni) pa boš videl če je kaka razlika, no, z notranjim športnim filtrom je lahko le slabše!
Objavljeno: Sr mar 24, 2004 7:08 am
Napisal/-a gre_up
lucky je napisal/-a:poskusi naredit en krog brez filtra (pusti vse kot je, je vložek ven potegni) pa boš videl če je kaka razlika, no, z notranjim športnim filtrom je lahko le slabše!
ne se brez filtra vozit, je tam z namenom
LP
G
Objavljeno: Sr mar 24, 2004 8:33 am
Napisal/-a lucky
Za en poskus ni problema........pa še airbox je snovan tako, da trdi delci ostanejo v njemu........ne skrbi nič ne bo!
gre-up.......ko si menjal filter, si kdaj našel kamne v airboxu?
Objavljeno: Sr mar 24, 2004 9:50 pm
Napisal/-a MapleLeaf
Povejte mi nekaj, prej sem imel zunanjega od KN, pa je bil zvok noro dober, zdaj pa sem ga menjal isto za zunanjega, samo razlika j v tem, da sem ga prej imel nabitega direkt na fergazer, zdaj pa imam gor kisto od originalnega(samo da je prazna), filter pa imam na cevi izpeljani iz skatle.Da vam povem, da zvoka ni nikakega, prej se mi je vrtel vse do rdece crtice, zdaj pa ni ne zvoka, kot da ne bi bil noter sportni, pa se vrtljaji se ne vrtijo kot bi se mogli.Kaj se da narediti razen da starega noter vrzem.
Aja, ta filter pa je mislim da od Apexa!
Objavljeno: Če mar 25, 2004 9:39 am
Napisal/-a lucky
To je zaradi tega, ker je cel sesalni sistem snovan kot omejevalec in duši motor na visokih obratih oz. omejuje pretok zraka, zato športni notranji filter ne pomaga prav nič, ker je debelina cevi pred njim tista ki zadevo duši.
ena varjanta je, če je to možno, da dostraniš cevi ki pridejo do airboxa in pustiš noter filter......
glede zvoka pa je tako, airbox ali ima ali je resonator in duši zvok, ima pač tako obliko zato je zastonj dajat noter športni filter in upat, da bo kej zvoka iz njega ker filter zvoka ne duši, duši ga celotni sesalni sistem.
Objavljeno: Če mar 25, 2004 10:59 am
Napisal/-a domzalcan21
No zame veš, sm ti poslal PM, drgac pa sm mel šanso porbat notranega! Od notranjega ni haska (beri ZVOK) pa tut kej druzga, pr zunanjem: zmansala se mi je poraba za dobra pol litra! Zvok fenomenalen, še kej?

Objavljeno: Če mar 25, 2004 11:33 am
Napisal/-a maniaxxx
v kranju na kokrici jih majo cena okrog 10000, tehno racing ali nekaj takega...lahk ti dam telefonsko ce zelis...lp
Objavljeno: Če mar 25, 2004 11:40 am
Napisal/-a bsmuk31
Tam sem ze bil, pa je zenska rekla da ga nimajo (notranjega)

Objavljeno: Če mar 25, 2004 11:52 am
Napisal/-a domzalcan21
To sm mu že jst reku
Objavljeno: Če mar 25, 2004 11:54 am
Napisal/-a domzalcan21
Objavljeno: Če mar 25, 2004 5:19 pm
Napisal/-a lucky
Če bi bilo po tvoje bi po 20.000 kilometrov, koliko se navadno zračni filter menja v airboksu same smeti, pa ni nikoli nobene!!!!!!!! Dirkamo z peugeotom 205 gti že neki časa, pa ima vsak cilinder svoj karburator, in od karburatorja naprej popolnoma nič, vse je čisto odprto, pa še nič ni noter šlo ne na dirki ne na treningih, ne ko se po sosednjih vaseh vozimo!!!!!
Včasih je treba tzudi kej sam prešraufat in videt kako kej dela in za kaj čemu služi ne pa vse na servis pelat.
brez filtra pa sem mislil, da naj naredi samo en krog, glih toliko da vidi če je kaka razlika!