Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a sašo5 Sr dec 19, 2012 4:20 pm

hippo je napisal/-a:
Največji problem so ljudje, ki ne znajo vozit dizla in šaltajo ko pride na špico navora, ko prešaltajo obrati padejo, gas do konca in spet tako. Vztrajnik pa nabija 100 na uro. Potem pa se sprašujejo zakaj vztrajnik ne zdrži...

res je - kar je pa najhuje, tudi sam sem prvič :shock: ko sem videl na armaturi "njegovo" predlaganje za šaltanje v višjo.....1700rpm in gremo gor......ha, ha - katastrofa me je skoraj kap - in dejanska sreča, da se da tega predlagatelja lepo skenslat in ga ne vidiš več.... :lol:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a peroRS Sr dec 19, 2012 5:02 pm

Pri 7-stopenjskem DSG-ju je super ko ti pri dobrih 40kmh že vrže v 5. prestavo pri "u izi" mestni vožnji. :D
Še sreča, da je to TSI pa vseeno vleče :mrgreen:
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a erc Če dec 20, 2012 8:42 pm

vojkostar je napisal/-a:Kar se map tiče še enkrat povem, da jih CSS dela vpričo mene in mi razlaga kako in kaj, ter spremeni zadeve po želji, kar se cene tiče ma CSS od 250€ naprej z meritvami, tunerc je hotel za svojo stvaritev 400€.


tunerc dela samo edc17/med17 antituning avte za €400, ostali so veliko manj. Ce ti je pa CSS naredil tvojega EDC17 (fizicno odpiranje racunalnika, tricore boot lotanje po ECUju in ostalo delo, ki ga antituning sistem zahteva) za €250, si mu pa ali dober prijatelj, al je pa res dela z "dumping" ceno.
Ce pa imas starejsi avto z (torej do letnika 2009) pa je prislo do napake pri komunikaciji med nama...

PS: CSS ima tudi na ceniku ceno €400 za antituning edc17 ecuje... prav tako ima tako ceno za vse modele od 2009, kar pa pri meni ni tako. Nekateri so pri meni cenejši...
Tuned to perfection !!!
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a buhti Če dec 20, 2012 11:47 pm

Neglede na vožnjo je 100Nm navora in 50hp za tak 90hp mlinček kar dober prirastek. Lahko rečem kar konkreten za tako mejhno turbino, pomoje je kr do konca odprta svojih zmožnosti. Men že folk ni verjeu ko sm reku da imam seat ibizo cupro čipano iz 160hp -> 200hp / 330Nm navora na cca 420-430Nm navora. Da je pa to nemogoče toliko pridobiti. Res, da bi moral pri 140.000km imeti že 3 vztrajnik, sam jbg... :D

Lahko pa še 1x rečem, da mapa je res kvalitetno narejena, vse do 3000 obratov navor zelo lepo raste in tudi potem nima neki hudega padca. Edino nakoncu pri 3800 obratih me moti tak konkreten padec. Meni se recimo leon vrti tam do nekje 4400/4500. Negrem velikrat do teh obratov, ker je to zame mučenje, sam je pa treba probat kdaj je blokada :D. Ampak še vseeno mi pa pri 4000 obratih dobro gre...
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a sašo5 Pe dec 21, 2012 8:06 pm

buhti je napisal/-a: Meni se recimo leon vrti tam do nekje 4400/4500.................

seveda da gre (CR motorji VW Audi gredo do 5100) ampak krivulja začne padat pri 3800-4000_na več ali manj vseh dizlih...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a peroRS Pe dec 21, 2012 8:34 pm

sašo5 je napisal/-a:
buhti je napisal/-a: Meni se recimo leon vrti tam do nekje 4400/4500.................

seveda da gre (CR motorji VW Audi gredo do 5100) ampak krivulja začne padat pri 3800-4000_na več ali manj vseh dizlih...


Pri CR TDI se že tam nekje pri 3500 obratih močno čuti upad moči, tako da je tistih 5000 delovnih obratov (pri nekaterih) bolj kot ne za okras. ;)
PD-ji na drugi strani tudi v višjih prestavah povlečejo do 4000 oz. tudi 4500.

Pač vsak motor ima svoje prednosti in slabosti.
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a buhti Pe dec 21, 2012 10:01 pm

sašo5 je napisal/-a:seveda da gre (CR motorji VW Audi gredo do 5100) ampak krivulja začne padat pri 3800-4000_na več ali manj vseh dizlih...


To je res, ampak kot sem reku, pri PD motorjih lahko še lepo vleče pri 4000 obratih, sploh za cupro lahko rečem, da je pri 3800-4000 obratih še v 5. prestavi vlekla noro. Do blokade sm z cupro v 5. prestavi pršu z lahkoto... Ta novega motorja pa še nism vozu, tako da nemorm nč posebi rečt...
Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a ~toMmy~ So dec 22, 2012 2:39 am

peroRS je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
buhti je napisal/-a: Meni se recimo leon vrti tam do nekje 4400/4500.................

seveda da gre (CR motorji VW Audi gredo do 5100) ampak krivulja začne padat pri 3800-4000_na več ali manj vseh dizlih...


Pri CR TDI se že tam nekje pri 3500 obratih močno čuti upad moči, tako da je tistih 5000 delovnih obratov (pri nekaterih) bolj kot ne za okras. ;)
PD-ji na drugi strani tudi v višjih prestavah povlečejo do 4000 oz. tudi 4500.

Pač vsak motor ima svoje prednosti in slabosti.


Ja saj to debato sem načel, ker po grafu deluje, kot da motor, ki drugače (original in čipan) načeloma vleče od oka do slabih 4500, drastično zgubi moč pri cca. 3800 obratih in mi ne gre v račun. Saj max moč je original tudi pri 4000, ampak tudi če v nadaljnjih nekaj sto obratih nekoliko upade, še vedno bolj vleče, kot pri nižjih obratih v višji prestavi.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a peroRS So dec 22, 2012 9:08 am

Meni bolj niso jasni tovarniški grafi:
Slika

1)"špica" navora na 1500 obratih-----> v praksi je to na 2000 (začne lepo zvezno vleči)
2)najvišja moč na 4200 obratih, takrat je že zdavnaj tema. Kot sem že omenil, na 3500 začne upadati. Do 4000 načeloma dobro gre, ko greš prehitevat.
3)med 4500 in 5000 (kolikor je še delovno območje) je pa tudi bog rekel lahko noč, tako da bi bilo komot rdeče polje na 4500 :D

Podobna oz. enaka zgodba je pri 2.0 TDI CR. Edino 170-konjskega malo rešuje moč in navor, tako da se upad ne pozna toliko kot pri šibkejših različicah.

Pri PD-jih so bili ti grafi veliko bolj natančni v realnosti. Dobesedna špica navora med 1900-2000 obrati (kjer je potrgalo vztrajnik in imaš občutek da boš poletel :mrgreen: ),
potem pa enakomerno pospeševanje do 4000, kjer je max moč, oz. tudi potem ne preveč očiten upad moči do rdečega polja (4700).
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a IgorMM So dec 22, 2012 1:43 pm

sem pisal na fb css-u vase vprasanje zakaj tak upad moci pri 3800 rpm. in odg je:
"Ponavadi vse avtomobile na valjih merimo več kot 10X.
Prvih nekaj meritev na PD motorju, čez 4000rpm, kasneje pa samo do 3800-3900, Odvisno kje je maksimalna moč.
Ko sta maksimalna moč in navor izmerjena ga ne sučemo v višje obrate, ni potrebe."


nevem pa sam zakaj vsi zelite da imate dizla pa da vam vlece do 5000 rpm?? ce zelite zgat po cesti si kupite turbo bencinarja pa se izzivljavite nad vozilom.
vsi nizjega ranga tunerji samo navijajo da ste stranke zadovolni. tistim ki se pa res gre za kakovost pa naredijo tako kot je potrebno, ne glede na to kaj si strnka zeli
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a vojkostar So dec 22, 2012 6:58 pm

erc je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:Kar se map tiče še enkrat povem, da jih CSS dela vpričo mene in mi razlaga kako in kaj, ter spremeni zadeve po želji, kar se cene tiče ma CSS od 250€ naprej z meritvami, tunerc je hotel za svojo stvaritev 400€.


tunerc dela samo edc17/med17 antituning avte za €400, ostali so veliko manj. Ce ti je pa CSS naredil tvojega EDC17 (fizicno odpiranje racunalnika, tricore boot lotanje po ECUju in ostalo delo, ki ga antituning sistem zahteva) za €250, si mu pa ali dober prijatelj, al je pa res dela z "dumping" ceno.
Ce pa imas starejsi avto z (torej do letnika 2009) pa je prislo do napake pri komunikaciji med nama...

PS: CSS ima tudi na ceniku ceno €400 za antituning edc17 ecuje... prav tako ima tako ceno za vse modele od 2009, kar pa pri meni ni tako. Nekateri so pri meni cenejši...

imam edc16 ampak je bilo vseeno treba razdirat ECU, cena je pa z grupnim popustom (2) 20% meritve seveda pred in po
drugače je bila v akciji cena edc17 (1.6TDI) za 300e
ERC ti si hotu od mene za focusa 1,6 TDCi 2011 400e ko sem dal povpraševanje pred letom, žal je bilo reba tega edc16 odpirat, lotanja pa ni bilo.
kar se 90 konjskih golf PD mašin tiče je motor isti kot pri 105 konjskem, samo turbina je dodatno zaprta, tako da v končni fazi po tuningu ni bolj odprta kot natunan 105km.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a ~toMmy~ So dec 22, 2012 7:22 pm

IgorMM je napisal/-a:sem pisal na fb css-u vase vprasanje zakaj tak upad moci pri 3800 rpm. in odg je:
"Ponavadi vse avtomobile na valjih merimo več kot 10X.
Prvih nekaj meritev na PD motorju, čez 4000rpm, kasneje pa samo do 3800-3900, Odvisno kje je maksimalna moč.
Ko sta maksimalna moč in navor izmerjena ga ne sučemo v višje obrate, ni potrebe."


nevem pa sam zakaj vsi zelite da imate dizla pa da vam vlece do 5000 rpm?? ce zelite zgat po cesti si kupite turbo bencinarja pa se izzivljavite nad vozilom.
vsi nizjega ranga tunerji samo navijajo da ste stranke zadovolni. tistim ki se pa res gre za kakovost pa naredijo tako kot je potrebno, ne glede na to kaj si strnka zeli


In kaj si se ti zdaj razpištolil? Najpre lepo podaš odgovor, zakaj je padec, potem pa pametuješ. Zakaj ne bi smel dizla "žgat", a je prepovedano s kakšnim zakonom? Saj ni tovornjak, ampak osebni avto, ki ima v originalu maksimalno moč pri 4000 in vleče še malo dlje. Se pravi v tovarni so dali max konje tako visoko, blokado še precej višje in zate je max izkoristek motorja izživljanje? A nad turbo bencinarji se pa lahko "izživljaš"? Svašta...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a IgorMM So dec 22, 2012 7:33 pm

vsi bi radi imeli sparovcka glede porabe, in zmogljivosi ferrarija, in seveda tuning za drobiz :)
mi je zou da sem sploh kej napisal... ocitno vsi drugi vec vejo kot nekateri strokovnjaki.
lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a sašo5 So dec 22, 2012 8:38 pm

IgorMM je napisal/-a: vsi bi radi imeli sparovcka glede porabe, in zmogljivosi ferrarija, in seveda tuning za drobiz :)

popolna resnica......
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a erc Ne dec 23, 2012 3:34 pm

vojkostar je napisal/-a:
imam edc16 ampak je bilo vseeno treba razdirat ECU, cena je pa z grupnim popustom (2) 20% meritve seveda pred in po
drugače je bila v akciji cena edc17 (1.6TDI) za 300e
ERC ti si hotu od mene za focusa 1,6 TDCi 2011 400e ko sem dal povpraševanje pred letom, žal je bilo reba tega edc16 odpirat, lotanja pa ni bilo.
.


lansko leto avto 2011 letnik, torej nov avto...
Res ne vem kaj bi rad z tem povedal.... Da moram zaceti Cipati nove avte za €250??? Stare pa za koliko?
Tuned to perfection !!!
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a Jerch_ Ne dec 23, 2012 5:16 pm

imam vprasanje, ker vidim da vas več prebira to temo. rad bi kakovostno čipiral avto, kot sem to 10 let nazaj naredil s passatom. s prvo sklopko sem dal čez slabih 300.000 in sem ga nedavno zadovoljno prodal. takrat je bilo na našem trgu malo ponudnikov in odločil sem se za RSR, za kar mi ni žal. recimo temu, da sem slišal veliko pozitivnih komentarjev na temo vw/audi in se tako odločil.
ponovno bi rad opravil enak poseg za bmwjev motor 2.0d s 177km, 2010 letnik. Na raznih forumih sem prebral, da so problematični piezo injektorji in nevem kaj se vse.. zato naj bi bila tovarniška povečava na 197km idealna, dobiš pa skupaj s tem tudi posodobitve in garancijo.
Za garancijo me ne skrbi, avto vozim na relacije. Zanima pa me, kdo je v slo specializiran za bmwjeve motorje. pač recimo za vw/audi vem kdo je, ravno tako za honde. no če koga priporočate bi vam bil zelo hvaležen. lokacija tudi ni pomembna. pomembno mi je le, da bo avto dober za četrt milijona kilometrov ob normalni uporabi..
 
dvorjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr avg 31, 2011 12:40 pm
Kraj: Polarna Primorska

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a dvorjan Ne dec 23, 2012 5:34 pm

@Jerch:
Preverjen BMW specialist pri nas je: Mainz Motorsport, Johann Pirc, LJ Tomačevo. Google in Najdi.si najdeta veliko njegovega dela ... =)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a Jerch_ Ne dec 23, 2012 5:40 pm

dvorjan je napisal/-a:@Jerch:
Preverjen BMW specialist pri nas je: Mainz Motorsport, Johann Pirc, LJ Tomačevo. Google in Najdi.si najdeta veliko njegovega dela ... =)

ja to sem opazil. ampak kot preverjen sem imel v mislih nekoga, ki je že včkrat čipiral dotični motor in ve kajs edogaja uporabnikom, ki imajo netipičen način vožnje oziroma zna opozoriti kateri vitalni deli so problematični, če so.. hvala vseeno
 
dvorjan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr avg 31, 2011 12:40 pm
Kraj: Polarna Primorska

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a dvorjan Ne dec 23, 2012 5:50 pm

No, saj odgovor je še vedno enak. Meni se je vedno smejalo, ko so mojstri iz Avto Elektronike Črnuče problematične BMW-je vozili k njemu ... pa saj to še vedno počno.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: KAM NA CHIP TUNING ?

Napisal/-a vojkostar Po dec 24, 2012 1:53 pm

erc je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:
imam edc16 ampak je bilo vseeno treba razdirat ECU, cena je pa z grupnim popustom (2) 20% meritve seveda pred in po
drugače je bila v akciji cena edc17 (1.6TDI) za 300e
ERC ti si hotu od mene za focusa 1,6 TDCi 2011 400e ko sem dal povpraševanje pred letom, žal je bilo reba tega edc16 odpirat, lotanja pa ni bilo.
.


lansko leto avto 2011 letnik, torej nov avto...
Res ne vem kaj bi rad z tem povedal.... Da moram zaceti Cipati nove avte za €250??? Stare pa za koliko?

elektronika je dokaj stara edc 16 nevem kaj ma to veze s težavnostjo tuninga kot je edc17
in če rečem da je cena od 200 oziroma 250e ne pomeni da sem dal 250e sigurno pa ne 400
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov