rs2 je napisal/-a:
Trese lahko samo zaradi preveč navora in nič drugega....
Zapreš in neha trest.
hm.....
nebi pričakoval od vas takšen odgovor (ne da mislim, ampak vem da ste znalci tam na kupu zbrani, čeprav osebno že cca 18 let pri Matjažu zadeve delam, kakor tudi kakšen "ducat" znancev in prijateljev) ampak dobro to ni važno_hočem izpostavit oz. vprašat, bom dal tipični primer enega golfa 1.9 90KM vsi obljubljajo(te) 130KM pa čeprav vemo, da realno ni tako oz je nekje do 30/35% prirastaka se pravi zdravih 120 konjičkov in ker vemo, da so avti taki in drugačni(čeprav na papirju enaki) vozniki zopet taki in drugačni, nekateri sposobni uničit ali vsaj "načet" vztrajnik pri enem samem speljevanju v rikverc in po možnosti še v breg in potem že po par 100km po čipanju, ko se vsi parametri "posložijo" zadeva dejansko začne potresavat, stranka pride nazaj in ti praviš zadevo enostavno
ZAPREŠ ampak če narediš tako, dotični avto nima več cca 120KM ampak manj, zdej koliko niti ni važno, osebno me zanima zakaj si ne vzamete časa in enostavno mapo ne naredite, ki bo pasala dotičnem avtu oz. razporedite navor drugače oz. ga prilagodite za vsaki avto posebaj , brez da bi konje zgubili
PS. in tudi sam vem za primer, ko je tunerc popravljal za vami prav tako čipan avto s "copy paste" sisitemom. In prav zaradi tega oz. slabega odnosa do strank, so se pojavili raznorazni "vizuali in ccsji" in kaj jaz vem kdo vse - se mi zdi, da vsak ki ima lap top in pet minut časa, ki imajo edino računalniško znanje o samem sistemu delovanja motorja, kaj šele strojništva pa niti najmanjšega pojma.......časi so težki, pač taki kot so več ali manj za vse, zato so ljudlje še bolj pozorni na uslugo in "pouslugo"...