Stran 1 od 24

KAM NA CHIP TUNING ?

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 12:19 pm
Napisal/-a dci-clio
vem da se je o tej stvari ze dosti govorilo ampak mene zanimajo predvsem kometarji tistih ki imate sami chipe ali pa ste to ze preizkusili.
problem je v tem da mi je vsaka firma povedala razlicne podatke koliko bo moj avto pridobil.
avto je clio 1.5 dci 65 KM :oops:
RSR je navedel da bom dobil ven 82 KM, RAPIDOV modul 80 KM, MIKROTEHNIKA pa 90 KM.
Kateri izmed teh podatkov je najrealnejsi in karteremu izmed teh firm je vredno zaupati.
HVALA !

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 12:23 pm
Napisal/-a Cizi
Če misliš Mikrotehnika iz SG bi se jih jaz na tvojem mestu (po vsem tem kaj je bilo povedanih o njih) izogibal na daleč. :?

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 12:33 pm
Napisal/-a Pugi
Mislim, da mikrotehnika in rapid sodelujeta, tak da se kar telefonsko pozanimaj... RSR je starosta na tem področju..
Js osebno bi dal rapidov modul, ker se da tud zlahkoto odstranit...

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 4:19 pm
Napisal/-a ale10
JSt mam tud RAPIDA po je zakon. Ti povem, da avto v nizkih obratih bolš vleče od RSR čipov. Ne vem jst sm ful zadovoln pa se sklucs ga lahko kadar ga hoces, pa ko prodaš avto ga vzames vn pa daš v novga, al pa komu mal posodš da sploh vid kaka je to neverjetna razlika.

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 4:38 pm
Napisal/-a obi
da nebi nove teme odpiru bi kr tu vprašu. kje v mb bi mi naredli čip tuning na punteju 2 1.2. hvala za odgovor

tuning

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 5:59 pm
Napisal/-a dci-clio
ale10: kolk pa te je prisu ta RAPID ker men je reko 177.000 sit :shock: kar pa se mi zdi veliko.

Re: tuning

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 9:26 pm
Napisal/-a CarInvent
dci-clio je napisal/-a:ale10: kolk pa te je prisu ta RAPID ker men je reko 177.000 sit :shock: kar pa se mi zdi veliko.


Rapid modul (tudi) na 65 konjskem Cliotu deluje enkratno. in ne poviša na 80, ampak 87 konjev. Navor se poviša za +36 Nm

meritev z in brez RAPIDa pa je tukaj: http://www.car-invent.com/ponudba/diesel_tuning/meritve/Renault%201.5%20dCi.jpg

glede cene: je sigurno najkvalitetnejša roba in DimSport veliko vlaga v razvoj. Cena je enaka povsod po svetu, v tujini pa se dodatno zaračuna še vgradnja, v Sloveniji pa je GRATIS. v kompletu je tudi stikalo za preklop (med vožnjo)

Velikost cene je relativna. Cena je namreč enaka za vse modele, saj lahko isti modul preneseš na drugo vozilo (recimo Ford Focus/Mondeo TDCI v tem primeru), enostavno serviser ponastavi parametre specifične za drugo vozilo - to je brezplačno in v trenutku. Ker je enaka za vse modele pač izpade drago za majhne avte.

Za razliko od podobnih stvari se tu ne spreminja samo količine goriva zato se dosega bistveno boljše zmogljivosti in nižjo porabo.

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 9:42 pm
Napisal/-a Cizi
go2obi je napisal/-a:da nebi nove teme odpiru bi kr tu vprašu. kje v mb bi mi naredli čip tuning na punteju 2 1.2. hvala za odgovor


Premisli če se ti splača dajati ok. 100k za mogoče 5 konjev več? Drugače pa v mb mislim da še nihče ne dela chip tuninga, ali se morda motim? :wink:

Objavljeno: Sr mar 24, 2004 9:42 pm
Napisal/-a ale10
Ja res sm dal 177000, ampak mi je dal na obroke. Ampak vam se enkrat pravm avto zdej res vlece ko pr_ _ _ _.

S porabo je pa tako: Ce se peljes normalno je mogoce 0,5l na 100km manj, ko ga pa stiskaš skoz do konca je pa za 1-1,5l vec. Ampak 7l ni še vedno nič zato kar ti da.

Jst mam ponavad ko je slabo vreme in po mestu sklučenga, ko se pa kak frajer z BMW-jem prlima ga pa prklopm pa mu ni nc jasno. Drgac ko grem pa na relacijo je pa obvezno prkljucen.

Zadnjic me je tip z novim kabrio BMW na Dunajski tako dohitu da nebi do mene zbremzov ce jst nebi mal gasa pohodu. Sm reku kolegu k je bil zravn, zdej bojo pa derke.
Pridemo do rdeče pa me gleda, jsp pa ko da ni nc. Speljem normalno dam v drugo pa zaslišm ko ga tip zahod. Seveda pol pa se jst, sm problem je bil k je pršu samo do prvih vrat pol sva šla pa v štric. Se ustavmo na naslednjem semaforju, pa sm gleda avto pa mu ni nc jasn. Pol pa jst in on speljeva na polno. Jasno nazgau sm ga. Pol pa tip pr naslednjem semaforju šipo dol pa zečne:
- ej ampak to pa nimaš navadnga passata
- pišuka kaj gre dobr
- pa kr neki je pol bluzil

V glavnem stvar je res super.

Sm se pa pogovarjov z ljudmi ki se na to spoznajo in so hodil na teste vseh predelav in so rekl, da se ta zadeva najbol odnese.

Se enkrat priporočam!

tuning

Objavljeno: Če mar 25, 2004 12:51 am
Napisal/-a dci-clio
carinvent: jaz sem tudi ze sam najdel ta link kjer pise da mi bo RAPID modul povecal moc na 87 KM, nato pa klicem v sl. bistrico v firmo beecom ( se mi zdi da se tak napise) ki naj bi bila ena izmed rapidovih pooblascenih tock pa mi recejo da mi bo povisalo moc le za 25 % kar pa pomeni na 65 KM le 81 KM. zato se mi potem ni zdelo smiselno dajat toliko denarja za isto moc ki mi jo nudi npr. RSR za 84000 sit.
Ce pa je tak ko ti pravis potem pa se bi dalo razmislit.
po nicu sklepam da vi prodajate ta RAPID modul. pa me zanima ce se da tale stvar pred nakupom probat in kje se lahko oglasim, saj bi rad prisel do vas ne pa do teh pooblascenih prodajalcev ki ne vejo kaj prodajajo.
hvala!

Objavljeno: Če mar 25, 2004 1:17 am
Napisal/-a CarInvent
no, saj pooblaščeni prodajalci sicer vedo kaj prodajajo, res pa je, da sem osebno v Slo. seveda preizkusil največ avtov in zato za dosti avtov vem na pamet kakšen je rezultat.
sigurno je rekel 25% na pamet, ker tako je pri večini avtih z Rapidom, le pri redkih pa je tako visok prirast 30% - recimo poleg 1.5 dCi še pri 1.4 HDI (Peugeot) in 1.4 D-4D (Toyota) saj ravno ti majhni motorji imajo največ konstrukcijske rezerve. Poleg tega pa se da to nastavitev v vsakem trenutku spremeniti in če nekdo želi manj lahko dobi manj.

RAPIDa je seveda mogoče preizkusiti, lahko samo na kratki testni vožnji, lahko pa se založi kupnino in se odloči v roku 10 dni. kupnino se potem povrne v celoti.
če bi želel le preizkusiti, potem se raje res obrni name z zasebnim sporočilom ker v Beecomu tega modela trenutno ni na zalogi, pogoji za nakup pa so tako ali tako povsod enaki, razen kjer dajejo na obroke. Lahko pa se oglasiš tudi v Beecom-u pa ga naročiš in naslednji dan imaš že notri.
kakor ti je pač ljubše in lažje...

Objavljeno: Če mar 25, 2004 9:59 am
Napisal/-a obi
jst sm mislu če bi mi kdo v mb odprl motor se pravi da bi mi blokade ven pometal ker mi zadeva na 4500 obratov crkne skor dobesedno.

dci CLIO

Objavljeno: To mar 30, 2004 12:13 pm
Napisal/-a Duke
Živjo!

Clio 1.5 dCi je hvaležna zadeva za tuning. Najprej zato, ker je tako enostaven priklop, potem pa tudi zato, ker gre res dobro. KUEBERL, ki ga v Sloveniji najdeš pri www.lindempa.si/ku_home.htm seveda ima za ta motor ustrezen modul. Kar se moči tiče, pa je nesmiselno spraševati, koliko "konjev" bo motor imel, ko bo vgrajen modul. Podatki so ZELO okvirni. Razlike med močjo enakih motorjev so občutne. Kar nekaj avtomobilov smo merili z in brez modulov. Mirno lahko računaš s +/-5% odstopanjem, kar pri Cliu 1.5 dCi z 65 KM lahko pomeni slabih 62 KM ali pa dobrih 68 KM. Če torej tistim hudim 68 dodaš 23% dobiš 84 KM. In tak podatek lahko vsak tuner da v svojo reklamo in objavi meritev, ker je imel srečo. lahko pa imaš ti smolo in na ta način dobiš le 76 KM. In se boš počutil opeharjenega. BISTVO tuninga pa je vseeno to, da dobiš RAZLIKO.
Če medtem še nisi investiral v modul, se oglasi. Dobiš modul na testiranje, potem se boš pa odločil.

Lp
Duke

Objavljeno: Pe apr 02, 2004 11:07 pm
Napisal/-a Yagi-san
:twisted:

Na tvojem mestu bi se še pri Novitec-u pozanimal.Delajo sicer za Italijane, vendar so kvalitetnejši, kot naši "mojstri"!

Objavljeno: So apr 03, 2004 10:54 am
Napisal/-a CarInvent
@jTD
to govoriš seveda na osnovi lastnih izkušenj :EE

poglej, za Novitec-ove power boxe t.i. "powerrail" dobro poglej slikce pa boš opazil, da je to identična stvar kot recimo kueberl, pa speedbuster, pa vektor, pa godula, pa še kaj drugega, razlikujejo pa se samo v nalepkah gre vedno za ISTO stvar od istega masovnega proizvajalca. iz izkušenj ti lahko povem, da je prirastek manjši kot ga tam Novitec obljublja.
ni vse zlato kar se sveti.
pa če je iz tujine, še ne pomeni da je boljše kot nekaj kar kupiš v Sloveniji (pa saj je večinoma če ne kar VSE tle tko iz uvoza - recimo čip tuning software, vsi moduli oz. "power boxi"), imaš vsaj teoretično možnost reklamacije če kupiš v Sloveniji

tako da prosim, razloži mi, kaj točno si mislil z
Delajo sicer za Italijane, vendar so kvalitetnejši, kot naši "mojstri"!

??
na osnovi česa to trdiš - si morda tam že kaj kupil ? preizkusil ?

chiptuning

Objavljeno: So apr 03, 2004 12:43 pm
Napisal/-a dci-clio
carinvent: se spomnis ko sma se dogovarjala za chip. sem se malo pozanimal in ugotovil (kasneje tudi na vasi spletni strani) da RAPID prodaja tudi peugeot Perko tako da bom kar tukaj v MB vzel chip, da se ne rabim vozit v LJ, pa se za sprobat mi bo dal P 406.
Mam eno vprasanje zate. Tu na Perkotu mi je gospod povedal da lahko tudi chipu spreminjajo performance, npr. v mojem primeru je reko da mi bo chip dal 87 KM (pribliznio) nato pa lahko oni se sami malo dvignejo moc vendar je tukaj ze prisoten riziko.Kaj mislite o temu ?

Objavljeno: So apr 03, 2004 2:41 pm
Napisal/-a CarInvent
ja potem pa kar k Perkotu. Res je kot ti je že on povedal - ponavadi se v Rapid nanese nastavitve po katalogu, ki so jih določili razvijalci v Dimensione Sport. To se je izkazalo kot optimum glede na zmogljivost, vzdržljivost (konstrukcijska rezerva motorja), ekologijo (izpuh)...

na izrecno željo pa je možno (v realnem času med vožnjo) spreminjati parametre glede na kataloške, vendar je ponavadi to že optimum (če je pač serijski avto). Nekoga bo skrbelo za vzdržljivost pa bi hotel malo manj moči/navora, nekdo pa bi hotel še več, ampak tu ponavadi ne gre pretiravati, in sicer zato, ker Rapid mora delovati znotraj originalnih omejitev zapisanih v ECUju in če bi se moč še dvigovalo, bi se preseglo te omejitve in bi ECU enota opazila nek presežek (recimo v tlaku vbrizgavanja, preveč izpuha...) ter bi se prižgala kontrolna lučka ali pa gre avto v safety mode.

Z nastavitvami iz kataloga pa se to ne bo zgodilo. Mislim pa, da bo tak prirast povsem zadostoval (glede na prejšnje stanje).

Objavljeno: To apr 13, 2004 9:31 pm
Napisal/-a noobie
Kako se pa obnesejo cipi za bencinske motorje?
Primer Clio 1.6 16V 110KM

Objavljeno: Sr apr 14, 2004 7:06 am
Napisal/-a noobie
CarInvent kaj pravis ti na to, glede bencinarja?

Mislim malo tunat Clia 1.6 110KM. Sportni filter, tuning cip ter izpuh.

Objavljeno: Sr apr 14, 2004 7:51 am
Napisal/-a alesi
A ma kdo cip v CLIOtu 1.4 letnik 97.
Kolk sploh da a se splaca na prvotnih 75km da jih poveca na 85?