Stran 1 od 2

Chip+menjava turbine pri FIAT Stilo JTD

Objavljeno: Pe apr 02, 2004 11:31 pm
Napisal/-a Yagi-san
Lep pozdrav! Zanima me mnenje za Chip predelavo Novitec Fiat Stilo 1.9 JTD (115Hp na 150Hp), ter koliko bi predobil, če bi zamenjal tudi turbino (brez pretiravanj), in cenovno!!Vsem vam hvala za odgovore!!

Objavljeno: So apr 03, 2004 10:33 am
Napisal/-a CupraR
Jst bi zaenkat samo čip tuning naredu. Recimo pr RSR-u. Zdej sam turbino menat-ponavad treba še kr velik stvari zamenat, vsaj intercooler, pol treba itak nov kolektor in se hitr ob 0,5-1mio. Jst osebno bi res sam čip optimiral in rajš mal podvozje in bremze porihtal. Kaj ti pomaga če avto leti, ni pa vodljiv in se težko ustavš.

Objavljeno: So apr 03, 2004 11:22 am
Napisal/-a Yagi-san
CupraR:Hvala za odgovor!!

Sej, da bi samo turbino menjal tako ali tako ne.Za chip sem se pa nekaj pozanimal pri NOVITEC-u, in po podatkih naj bi dobil med 150Hp in 155Hp (cena540 EU).Kaj mi kej predlagaš glede zavor (kje in cena)? :D

Objavljeno: So apr 03, 2004 2:18 pm
Napisal/-a CupraR
Ja zavore: maš dve varjante: ta pocen da menjaš samo diske in ploščice za eno bl športno vrjanto (EBC, Tarox) lahko ma menaš cel komplet z enemi ornk čeljusti (kar je itak bistvo zavor), sam taki kompleti recimo 4 batni so tm od 300-500000, +seveda da morš nabavt še 17 col. Če dnar ni ovira je fajn met takšne brembote gor met :lol:

Kaj pa kej ostalo: fedri, amortizerji-maš že kej spuščenga. Pa drgač pride zdele jtd z serijskimi 140 ps-tut opcija da menjaš staro za novo recimo. Sao predlog z moje strani, če te kej še zanima kr upraš.

Objavljeno: So apr 03, 2004 5:32 pm
Napisal/-a Yagi-san
Da se ne bom ponavljal-hvala!

Drugače imam nižje "fedre" 35mm (Apex), 17 col. OZ.Zdej naslednja stvar, ki bo chip, vendar vse ob svojem času!Treba še malo pretuhtati od katerega chip-tuning ponudnika izbrati.Kvaliteta pred ceno!!

Objavljeno: So apr 03, 2004 6:20 pm
Napisal/-a CupraR
Pri nas sta uredu RSR pa Senica, jih dost poznam k so pr njiju čipiral in je folk zelo zadovoljen. jst mam izkušnje sicer le z Senico in morm reč da res kvalitetno oprav zadevo. No recimo glede podvozja, pocen varjanta je stršat obstoječe amortizerej, pr Apexih bi kr pripšoročal, vsaj jst sm tko naresu.

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 12:57 pm
Napisal/-a CarInvent
glede EBC bremz (oziroma ploščic) ki jih je nekdo omenil - sam sem jih dal na svojega in sem ZELOOO razočaran. cvilijo in slabo bremzajo - pa še diski se neenakomerno obrabljajo. skratka polom, cena je bila pa nekje 2x original od Renaulta, ki so btw delale perfektno !

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 1:56 pm
Napisal/-a CupraR
Tvoj problem če das seriske gor-nadomestnni del, isti problme je z Brembotom.
Če pa uzameš une EBC narezane, Brembo MAx, Tarox g88 je tadeva sigurno dost bolša od orginala. Seveda tut ploščič ne uzameš lih navadnih

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 10:00 pm
Napisal/-a Yagi-san
CupraR!

Tvoji odgovori, se mi zdijo še najbolj verodostojni.Novo vprašanje; izraz, da "turbina bolje diha", kako se to naredi?A je to možno na tovarniški turbini in koliko je to škodljivo za turbino (ne preveč odpreti-malo)?Kje je SENICA tuning za kakšne podatke, kot (cena in koliko Hp pridobim iz zdajšnih 115Hp)?

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 10:42 pm
Napisal/-a CupraR
Sej fora tega čip tuninga je da po domače turbina bolj zadiha, da se s optimatiziranjem računalnika (ECU-ja) poveča tlak turbine (pritisk ponjenja). Recimo z 0,8 na 1,1 bara (samo primer).
Recimo pr RSR dobiš 140 ps (cena 110000 brez DDV), pr Senici pa pomoje tut neki tazga, oz kr enako. Za cifro od Senice bi mogu pogledat če jo še mam kje, uporab iskanje sigurn so kje podatki.

Objavljeno: Ne apr 04, 2004 10:52 pm
Napisal/-a ZEeMF
nevem zakaj bi turbino menu, če še ta ne dela z polno. čip je najlagodnejša rešitev. ker iz 115km ne moreš met 200km. zato naredi čip tuning, in si zmagu, kar pa se podvozja tiče mal bolj bremze nč kej hudo kr 150 km ni tok da bi rabu nevem kaj.

Objavljeno: Po apr 05, 2004 4:38 pm
Napisal/-a Yagi-san
Eno vprašanje, ki resno matra:chip tuning: kaj je bolje Rapid ali RSR ali (Senica)??Hvala. :? :? :?

Objavljeno: Po apr 05, 2004 7:41 pm
Napisal/-a CupraR
Jah težko bi reku, ker nsim pr vseh probu, če ne druzga ma RSR veliko izkušenj saj že dolgo ukvarja s tem. Tut Senica raztura sceno, vsaj pri men pride Rapid šele tretji na vrsto. RSR al pa Senica.

Objavljeno: Po apr 05, 2004 10:11 pm
Napisal/-a MITT
Frend je svojega STilota JTD 115 chipal pri RSRju in zadeva je odlična, pri merjenju na valarjih je pokazalo 150KM v idealnih razmerah (dobro hlajenje). Vleče res odlično in primerljivo z mojim 150KM bencincom - v klancih me prehiti zaradi navora, po klancu dol ga pa izdajo obrati in sem jest hitrejši, seveda ob 1/3 nižji porabi. Kot vedno pravim, pri turbaču je chiptuning nujno treba narest!!!

Objavljeno: Sr apr 07, 2004 12:21 pm
Napisal/-a detroit91
zakaj men folkci pol pravijo d se sm masina zjebava ce ga das chiptunat?

a je kej na tem?

Objavljeno: Sr apr 07, 2004 12:47 pm
Napisal/-a Daco
Rekla kazala varianta... :P
Masina se unici ce se nepravilno tisci, pa bila chipana ali ne.
Verjetno pa folk, ki avto chipa posledicno avto bolj tisci... gumpci tudi neogrete, pa pol ugasajo vroce avtomobile itd... to so pa razlogi zaradi katerega crkne vsak turbac, chipan ali ne. ;)

Objavljeno: Če apr 08, 2004 9:40 am
Napisal/-a KAVKAPUB
BOK

sam sem pred kratkim pri senici optimiziral cip za seat leon 1.9 TDI 110 KM. Prednost pri senici, ki je pri drugih firmah nisem opazu:
1. avto ti da na valje in dejansko vidis konje
2. nastavljanje cipa se vrsi dejansko na originalu, ni nobenih modulov in vmesnikov
3. cena okol 100.000 sit
4. odstranitev cip tuninga kadarkoli(poznam primer zaradi garancije)
5. Po tuningu je imel moj motor 141 KM, s tem da mi je model rekel da bo motor po cca
2 urah voznje pridobil se cca 5% moči zaradi samoprilagajanja
6. Končni rezultat .....poraba pri normalni voznji med 4,5-5,5 l/100km pri hitri voznji pa se ni kej dosti povecala...avto vleče k raketa.. :D

Objavljeno: Če apr 08, 2004 10:01 am
Napisal/-a Daco
Nebom trdil, sam so mi povedali da vse to naredijo tudi pri RSR.
Glede pridobljene moci +31/35KM - a ni to mal prevec optimiziran?

Sicer govorim na blef... ker ne vem na kaksne vrednosti se chipa 1.9TDI masine, sam a ni to ze maximum kolikor se da nachipat tako masino? Jst ce bi to ze pocel bi bil bolj konzervativen... recimo na 130. ;)

Objavljeno: Če apr 08, 2004 10:34 am
Napisal/-a KAVKAPUB
V bistvu NE, ker mi je tip povedal da se da tako masino npr ce bi ga friziral za kaksno dirko, navit se na mnogo vec konjev......

Objavljeno: Če apr 08, 2004 10:40 am
Napisal/-a CarInvent
vse je odvisno od načina vožnje, kdo dela tuning, pa tudi od sreče (lahko je kaka skrita napaka v materijalu kje recimo - sicer nepoazna za serijsko stanje, pri tuningu pa bo prišla do izraza)

+30% ni nujno preveč, če uporabljaš z glavo -> je pa treba biti bolj dosleden pri pravilni uporabi