Stran 1 od 1

Odstranjevanje turbine pri dizlu

Objavljeno: Če apr 08, 2004 11:41 am
Napisal/-a totimato
Potrebujem manjši dizelski motor, ki bo služil kot agregat - ne bo v avtu.
Najceneje bi prišel skozi, če bi razdrl Daihatsu Charade TD. Če se ne motim so to 1.0 turbo motorji.

Vprašanje je sledeče: če je turbina v okvari ali jo lahko odmontiram brez večjih posledic?
Cilj je, da bi imel zanesljivo delovanje motorja ob čim manjšem pregrevanju in da bi prišel poceni skozi. Ti avtomobili so poceni imajo pa, ponavadi vsaj, dotrajane turbine.
Ali je odstranjevanje turbine samo stvar fizično odstraniti in bo motor dalje normalno deloval, samo z manj moči?

Ali ima kdo boljšo idejo od kod dobiti manjši dizelski motor, ki bi zanesljivo deloval (stvar se bo občasno prižgala, nekaj časa delovala in imela nekaj dni mir)

hvala za ideje.

lp

Objavljeno: Če apr 08, 2004 11:55 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
za dizle ne vem, vem pa da bencinarji delajo brez problema tud brez turbine... :D

Objavljeno: Če apr 08, 2004 12:10 pm
Napisal/-a din
motorji na agregatu delujejo konstantno pod optimalnimi pogoji (tako bi vsaj naj bilo), če mu boš pa odstranil turbino, pa sigurno ne boš imel optimalnih pogojev. Mašina pa bo delala, saj tudi brez turbine vžge. Zakaj si pa ne bi omislil kakšne bolj zanesljive mašina npr. od golf D2 brez turbo. Jih montirajo v marsikatero barkačo, kjer so pogoji delovanja precej podobni agregatu, ali pa še boljše od delavnega stroja npr. TV (tomo vinkovič 1 ali 2 cil.) zelo vzdržljivi motorji, prvotni namen teh mašin je bil kot stabilen motor, res pa je da so glasni ko 100 hudičev :twisted: .

Pa koliko KM bi naj sploh imel ta motor?

Objavljeno: Če apr 08, 2004 12:34 pm
Napisal/-a NoName
sosed je meu ravno charada td masino.. pa je turbina mrknala pa jo odmontiral.. gas je tisal do daske.. ampak avto vec ko 90 ni hotu it.. tak da po mojem lahk odmontiras turbino ... laufal bo verjetn glih tak... sam moci bos ful zgubu

Objavljeno: Če apr 08, 2004 6:28 pm
Napisal/-a OLDSCHOOL
MAŠINE OD CHARADEJA DIZLA TI NEBI PRIPOROČAL JE FUL NEZANESLJIVA
V BISTVU JE ŽE TOVARNIŠKO ZGREŠENA
NAPAKA PA JE V TEM DA JE RAZMAK MED CILINDRI NA GLAVI PREMAJHEN IN SE VELIKOKRAT PREGREJE-PREŽGE POL PA JE CELA PIZDARIJA
POZNAM PAR PRIMEROV KI SO MELI TAKE TEŽAVE :!: :!: :!:

Objavljeno: So apr 10, 2004 3:40 pm
Napisal/-a Pero
če odstraniš turbino boš imel slabši iskoristek in manj moči.

Zakaj nebi vzel motor od Golfa I-II ? Po moje se ga da dobit skoraj zastonj.

Ali pa AX dizla, ali pa...

Objavljeno: Če apr 15, 2004 8:28 am
Napisal/-a totimato
Hja, če dobim kje agregat, ki me pride ceneje kot dajhatsu, bom začel gledati v to smer. Mi je vseeno, če je od AXa ali starega Golfa. Mora pa biti dizel, ker bo priklopljen na cisterno centralnega ogrevanja, v kateri je kurilno olje...

Glede pregrevanja - saj motor ne bo deloval pod maksimalnimi obrati ampak pri največjem navoru (od oka). Če hlajenje uredim tako kot se šika, pregrevanje ne bi smelo biti problem in s tem tudi zmanjšamo možnost okvare.

Kako močan bi moral biti ne vem - še nismo tako daleč. Trenutno v fazi iskanja zelo poceni pogonskega motorja.

Kar se tiče hrupa (din) bi na motorju pustil izpuh. oz ga predelal tako, da ohrani funkcionalnost. Stvar ne sme biti glasna. oz vsaj ne glasnejša kot avto. Če je izpuh urejen tam ni hrupa, sam stroj pa se zvočno izolira, pa je.

lp