Stran 1 od 3
Zračni filter
Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:19 pm
Napisal/-a Rx-8
Športni zračni filtri precej izboljšajo zvok, pa tut moč motorja. Kakšni pa so negativni učinki tazga filtra?
Re: Zračni filter
Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:29 pm
Napisal/-a Viper123
Rx-8 je napisal/-a:Športni zračni filtri precej izboljšajo zvok, pa tut moč motorja. Kakšni pa so negativni učinki tazga filtra?
Pozitivi:
- zvok
- življenska doba
Negativni:
- izguba moči ob neprimerni postavitvi
- večja občutljivost na vodo
Drugač pa use search! O tem je blo že velik, ampak res velik, govora!
Drugače pa ne pričakuj povečanja moči, ker ga ni (v 95%)! Prej izguba!
LP
Objavljeno: Pe apr 09, 2004 8:31 pm
Napisal/-a Tipo-mania
Hmmm mislm da nekih slabih stvari zarad filtra nebi smel met-je pa seveda stvar popolnoma neuporabna če ne zmontiraš zraven še cold air intake-a-ker pol maš sam zvok performance je pa isti al pa še slabši kukr z original filtrom-je pa seveda tut odvisn kakšen je filter-al je bombažen al pa iz karbonskih vlaken-pa tut oblika je važna-enojni konus,dvojni konus al pa sam vložek(panel)za vgradnjo v originalno škatlo-je pa tut dost filtrov k sam mukajo efekta pa ni nobenga-seveda se pa na moči najbol pozna če filtru dodaš še nov športni izpušni sistem-upam da sm ti kej pomagu
Objavljeno: Po apr 19, 2004 7:50 am
Napisal/-a noobie
Imam vprasanje za tiste, ki imajo novega Clia 1.6.
Kako se vgradi sportni filter, ker je na takem nedostopnem placu?
Objavljeno: Po apr 19, 2004 2:59 pm
Napisal/-a domzalcan21
MIslm da se da akumulator nekam drugam, ne vem kam

Objavljeno: Po apr 19, 2004 3:06 pm
Napisal/-a Cash
noobie, kr svast ceu bo treba, kukr sm jo jst, pa najbulsi, da ga najprej zaprou udelas kje do 4000 km, pol pa kumi dej športni filter, kr drgač ga boš že prej gonu, pa bo tkoj šlo čez 3000 obratu.Najbl dobr ga je s športnim filtrom slišat od 4000 obratov naprej.Ajde
Re: Zračni filter
Objavljeno: Po apr 19, 2004 3:32 pm
Napisal/-a monster_d
Viper123 je napisal/-a:Rx-8 je napisal/-a:Športni zračni filtri precej izboljšajo zvok, pa tut moč motorja. Kakšni pa so negativni učinki tazga filtra?
Pozitivi:
- zvok
- življenska doba
Negativni:
- izguba moči ob neprimerni postavitvi
- večja občutljivost na vodo
Drugač pa use search! O tem je blo že velik, ampak res velik, govora!
Drugače pa ne pričakuj povečanja moči, ker ga ni (v 95%)! Prej izguba!
LP
Glede izgub ja, fora je v tem ker jih 1/2 ma narobe namontirane... pol pa nic cudnega! Folk tisi neke cevi medmes pa ma preko meter cevi pod haubo pa pol filtr...
Marsiker da sam konusn filtr gor, ter obicno posodo za filtr in misli da je to to...
Glede tega da je filtr bolj obcutljiv na vodo se nene strinjam!!!
Obicn standarden filtr je z papirja, sportn pa je z bombaza po vecini!
Ce obadva pospricas z vodo se bo pomoje un z paprija prej unico
Fora je pac u tem da je pol fitr zunaj in lahko vec kapljic vode zraven pride, kar pa v serijskega v skalo nemore!
LP
Objavljeno: Po apr 19, 2004 4:15 pm
Napisal/-a noobie
Cash mm saj ko bo 3.000 KM prevozenih bom dal filter gor. Do tedaj ga pa vozim na maximalno 3.000 obratov
Kako se pa montira sportni filter pa ne vem , ker je nekaj zakomplicirano kot sem videl in kot tudi drugi pravjo. Pri starem Cliu letnik 1995 je blo ne easy gor dat.
A pol ti ves kako se namontira filter gor pri novem cliu?
Objavljeno: Po apr 19, 2004 4:44 pm
Napisal/-a B4 Turbo
kar sem slišow ti tak filter zamasti debimeter.
Re: Zračni filter
Objavljeno: Po apr 19, 2004 5:01 pm
Napisal/-a Viper123
monster_d je napisal/-a:Fora je pac u tem da je pol fitr zunaj in lahko vec kapljic vode zraven pride, kar pa v serijskega v skalo nemore!
No pol se strinjaš, da je športni filter bolj občutljiv

Morš gledat celoto ne samo fElter :P
LP
Objavljeno: Po apr 19, 2004 6:55 pm
Napisal/-a noobie
Glede filtra verjetno ni vazno kak je ane? Se naredi CAI varianto.
Objavljeno: Po apr 19, 2004 9:54 pm
Napisal/-a Nu-NRG
noobie je napisal/-a:Glede filtra verjetno ni vazno kak je ane? Se naredi CAI varianto.
Pa tudi CAI pa sportn filtr ne pomaga ce imas premajhno prepoustnost MAF in lopute.
LP, Klemen
Objavljeno: Po apr 19, 2004 10:06 pm
Napisal/-a Cash
noobie: jst sm pr cliotu od zadaj cist vse sneu dol;to je cev, ki gre do odprtine, kjer je luč, potem škatlo poleg baterije(ta škatljot je prazna noter in nima filtra), potem škatlo, kjer je zračni filter(to je blizu brisalcev, desni zgornji rob motorja), šele potem gre lahko una škatla, ki je čisto zadaj lahko ven-pismu, same škatle

Ko boš vse snel dol, za to rabiš torks ključ, ne vem točno katere velikosti, lahko pa se zapelješ do Avtoplusa zadaj, pa jih vprašaš, če ti odšraufajo, vsaj men so
Nakar sem cev (premer sem že pozabu)razrezal na več kosov, jih privaril pod kotom in jo tako speljal čist do spredaj, nato pa samo še gor pritrdiš filter(sem ga vzel pri A3M največjega.Pri strani samo še zavariš en nosilček in ga prišraufaš na uno luknjo, kjer je bil prej nosilec une črne cevi(če seveda vzameš ta nosilec dol) Cev sem pa dobil v Merkurju na Viču v Lj.Najbolje, da najprej cev nabaviš, šele potem filter. Sej, če me boš kej rabu, poklič Kuharja, k smo dostkrt skp pred Primorko al pa pr Jami, pa ti bom pokazu.Ajde

Objavljeno: Po apr 19, 2004 10:14 pm
Napisal/-a s.Hio
cash mm je napisal/-a:noobie: jst sm pr cliotu od zadaj cist vse sneu dol;to je cev, ki gre do odprtine, kjer je luč, potem škatlo poleg baterije(ta škatljot je prazna noter in nima filtra), potem škatlo, kjer je zračni filter(to je blizu brisalcev, desni zgornji rob motorja), šele potem gre lahko una škatla, ki je čisto zadaj lahko ven-pismu, same škatle

Ko boš vse snel dol, za to rabiš torks ključ, ne vem točno katere velikosti, lahko pa se zapelješ do Avtoplusa zadaj, pa jih vprašaš, če ti odšraufajo, vsaj men so
Nakar sem cev (premer sem že pozabu)razrezal na več kosov, jih privaril pod kotom in jo tako speljal čist do spredaj, nato pa samo še gor pritrdiš filter(sem ga vzel pri A3M največjega.Pri strani samo še zavariš en nosilček in ga prišraufaš na uno luknjo, kjer je bil prej nosilec une črne cevi(če seveda vzameš ta nosilec dol) Cev sem pa dobil v Merkurju na Viču v Lj.Najbolje, da najprej cev nabaviš, šele potem filter. Sej, če me boš kej rabu, poklič Kuharja, k smo dostkrt skp pred Primorko al pa pr Jami, pa ti bom pokazu.Ajde

Hej to pa tud mene zanima, ker frend ma na meganu coupe isto varianto motorja pa me zanima. Kaksna slikca ali priporocilo, kje videt dokoncan izdelek v ljubljani bi prav prisel.
Objavljeno: To apr 20, 2004 6:56 am
Napisal/-a noobie
Zgleda zajebano Cash mm. Bos pokazu enkrat pa je. Sej do 3.000 KM ne bom nic vgrajeval skoda masince
Se slismo kej pred primorko al pa kje drugje np.
Kake vzmeti mas ti in kok si dau?
Objavljeno: To apr 20, 2004 8:15 pm
Napisal/-a pikl
Zdej če bi s filtram rad moč dobil,
morte kupt filter z dodatkom močnejš avtomobila. :P

Objavljeno: To apr 20, 2004 8:17 pm
Napisal/-a noobie
Filter da dober zvok:) Drugace pa sigurno mal lepse pele v obratih kot ce ga ni.
Vsaj moj avto je lepse potegnu po 4k obratu kot brez.
Objavljeno: To apr 20, 2004 8:29 pm
Napisal/-a vesko.style
[img]ja%20prav%20je%20treba%20cev%20spelat,%20nekam%20kjer%20je%20dovol%20hladnega%20svežga%20lufta,%20če%20ne%20je%20res%20slabše%20kot%20original%20![/img]
Objavljeno: To apr 20, 2004 10:14 pm
Napisal/-a Cash
Ja noobie, zdej, kukr veš imam Peugeota 206 in sm dal za fedre Apex 22.000 pri A3M.Prideta pa samo prednja 2, ker zadaj je torzija.
Za Cliota pa če se ne motim je bil takrat en popust glih pred zimo pa sm dal glih tko ene 22 jurju, drgac brez popusta pa so bli okol 29 jurju, so bli pa 4 fedri.
Ce bos menjal, ti mora zamenjat ena pooblaščena organizacija, drugače ti na LPP ne bojo hotel homologirat, pa izpisek od optike moraš imeti. Sej se lahko pri A3M zmeniš, da ti vse to zamenjajo v njihovi delavnici ( menjava 4 vzmeti te pride 12.000, jaz sem dal 15.000, ker imam zadaj torzijo,+6.000 za optiko, +8.000 za vpis v homo kartonček, )
Tel. št. A3M-a pa je 01/ 518 70 63, pa poklič, pa jih vpraši

Objavljeno: To apr 20, 2004 10:19 pm
Napisal/-a Cash