Stran 1 od 1

VPRAŠANJE!

Objavljeno: Ne dec 08, 2002 8:57 pm
Napisal/-a MGsax
zanima me kaj je to sploh NOS in čemu služi.

Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Ne dec 08, 2002 10:27 pm
Napisal/-a D.J.
NOS oz nitro je nitrov oksid in temelji na temu da motorju doda več kisika ker reagira z nečim in pol motor dobi večjo moč. zelo amatersko povedano.
po navad se to brizga za par sekund, če ne so lahko posledice tragične za motor.

Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Ne dec 08, 2002 11:44 pm
Napisal/-a kdk
Če želiš pridobiti več KM mora motor porabiti več goriva.Gorivo za zgorevanje potrebuje kisik in če se poveča količina goriva se mora tudi količina kisika. To se omogoči na več načinov( odmične gredi , večiji vplinjači , kompresorji , turbine in NOS.
NOS ( Nitrous Oxide System ). Poleg tega ima NO dobro lastnost , da pri vbrizgavanju spremeni agregatno stanje iz tekočega v plinasto in pri tem se močno zniža temperatura. ( NOS zniža temperaturo v sesalnem kanalu tudi za 20°C ).S tem je omogočena gostejša zmes in posledično več goriva. Nitro oksid (N2O) ni gorivo !.Med eksplozijo zmesi v cilindru motorja N2O razpade na kisik in dušik. Kisik ,ki se sprosti omogoča zgorevanje več goriva in to je vzrok za povečanje moči motorja.Če se ne dovaja več goriva ni povečanja moči,poleg tega pa tudi motor ne deluje tako kot bi moral ( poruši se razmerje zrak / gorivo )
Uporabljajo se trije osnovni sistemi NOS-a
Suhi, mokri in direktni vbrizg.
Suhi sistem dovaja N2O preko ventila v sesalni kanal. Več goriva , ki ga potrebujemo za večijo moč pa se dovaja preko originalnih šob v motorju s tem da se "prevara" sistem. Prvi način je , da se med delovanjem NOS poveča pritisk goriva na šobah ( Večiji pritisk več goriva v istem času ).Drugi način pa je , da se poveča čas ko so šobe za gorivo odprte s tem da se prevara računalnik motorja.
Mokri sistem dovaja N2O pomešan z gorivom ( zato mokri ). Ta sistem se uporablja predvsem pri motorjih z vplinjači , saj je njihov sesalni sistem zasnovan za pretok mašanice. Motorji z sistemom vbrizgavanja goriva imajo sesalne sisteme z ostrejšimi loki in krivuljami , kar lahko povzroči probleme pri pretoku tekočin ( goriva ) tako da lahko nastanejo tudi samovžigi mešanice že v sesalnih kolektorjih.
Direktni vbrizg N2O pa vbrizgava N2O direktno v vsak sesalni kanal posebej tako , da se dodajo vbrizgalne šobe za vsak cilinder posebej ( k originalnim za gorivo ).Ta sistem je sicer najučinkovitejši , saj se da kontrolirati dovod N2O in goriva za vsak cilinder posebej ima pa slabo lastnost , da je nazahtevnejši za vgradnjo in se ga uporablja predvsem na dirkalnih avtomobilih.

[Sporočilo uredil/a kdk na dan 08.12.2002 ob 23:47 GMT]

Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Po dec 09, 2002 12:29 am
Napisal/-a Sale
Kdk, ful dobro spisan tekst - jst sem pa glih na lovu za materijalom, ki bi ga lohk objavili na gas tuning strani. Zdej me pa zanima če bi tale tekst lahko mi objavili pod rubriko članki, da bi ga lahko prebral tud tisti, ki ne obiskujejo tega foruma (če je sploh še kaj takih ;) ).

No če si za, mi samo še povej kako naj te podpišem pod člankom (nickname, inicijalke,...po želji).

Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Po dec 09, 2002 9:23 am
Napisal/-a dgrejtest
dej no...! prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim, prosim.... :D

pero

Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Po dec 09, 2002 5:30 pm
Napisal/-a dolfe
Domnevam, da se pri suhem sistemu v sesalni kanal dovaja utekočinjen NOS?

Re: Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Po dec 09, 2002 8:25 pm
Napisal/-a kdk
4Sale pravi:

No če si za, mi samo še povej kako naj te podpišem pod člankom (nickname, inicijalke,...po želji).


Sicer je bil spisan bolj na hitro ampak me veseli da vam je všeč . Za objavo pa bo moj nick kar v redu.

Re: Re: VPRAŠANJE!

Objavljeno: Po dec 09, 2002 8:30 pm
Napisal/-a kdk
dolfe pravi:
Domnevam, da se pri suhem sistemu v sesalni kanal dovaja utekočinjen NOS?

Pri vseh sistemih se dovaja utekočinjeni N2O , ki pa v trenutku vbrizga spremeni stanje iz tekočega v plinasto.Z izrazom "suhi" je mišljeno , da se vbrizgava samo N2O , dodatno gorivo pa se dobi preko originalnega sistema v motorju.