Stran 1 od 3

Kaj prvo spedenati?

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:01 am
Napisal/-a noobie
Kako naj se lotim malo olepsati svoje konjicka?
Mislil sem kaj prvo ruknit not - znizat, izpuh, sportni filter, cip tuning, sirse in nizkoprofilne gume... Avto ma pa 1k kilometru 8)

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:08 am
Napisal/-a [g0ran24]
vse je odvisno od tvojih financ :)

jest recimo sm prvo notranjost sepravi pedala pa menjalnik pa bele števce to je minimalno(se še pride :) )

zdej pa tud odvisno kak bi rad popedeno svoj avto.čist mal pač da se vidi da neki je al v nulo popedeno :)

aja ker avto pa maš :)

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:26 am
Napisal/-a Daco
Feltne najbolj spremenijo izgled avtomobila. Tko da jst bi najprej to zamenjal, pol pa se fedre pa izpuh, pa pol filter... pa neki casa tko voziti, da vidis kako gre... pol pa se cez cas chip notri, da bos sploh opazil razliko. :mrgreen:

P.S. Olepsava sodi pod styling in ne tuning :P

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:31 am
Napisal/-a noobie
Olepsava pride kasneje :D
Mam clio 1.6, zanimal me je pa zaporedje kaj je bl pametno prvo dat. Verjetn ne prvo cipa :D
Je pa bencinc, ker dizlu ne maram.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:49 am
Napisal/-a Daco
Sej sem ti napisal:
1. feltne + gume
2. sportne vzmeti (nizanje)
3. izpuh
4. filter
.
.
.
5. chip

Vsaj jst bi tko naredil ;)

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:50 am
Napisal/-a JohnyR
noobie je napisal/-a:Olepsava pride kasneje :D
Mam clio 1.6, zanimal me je pa zaporedje kaj je bl pametno prvo dat. Verjetn ne prvo cipa :D
Je pa bencinc, ker dizlu ne maram.


Začni s športnim podvozjem in novimi (večjimi) gumami na lepih litih feltnah.

Filter in auspuh

karoseriserijski dodatki.

Chip tunning se ne splača.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 7:57 am
Napisal/-a Skull23
Obvezno najprej feltne + gume.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 8:04 am
Napisal/-a mazda-mx3
Se pridruzujem zgornjim objavam.....

Najprej gres v predelave, ki povecajo varnost in zanesljivost avta na cesti...gume, feltne, fedri, amortizerji......

V glavnem zacni s podvozjem, v ekstreme ti ni treba it, ker bos izgubil udobje...s tem mislim, da bi naredil iz avta gokart.
Ce imas namen delat chip tuning, ti priporocam se zamenjavo diskov in ploscic s sportnimi....varnost na prvem mestu.

Pol pa preides na aerodinamicne dodatke in notranjost vozila.

Vse kar dajas na avto (razen sportnega filtra trenutno) moras zraven robe pridobiti papir o ustreznosti (TUV ali pa CEE) oz. potrdilo o strokovni montazi (za amortizerje+fedre)...s temi papirji si pol zrihtas homologacijo.

Ampak slednje sigurno ze ves ;)

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 8:19 am
Napisal/-a alko
Skull23 je napisal/-a:Obvezno najprej feltne + gume.


tocno to, + kako dobro podvozje (fedre + trsanje amortizerjev-al pa menjava s kakimi dobrimi)

mogoce se lahko storis kaksne male spremembe zunanjosti, napisal si da imas novega cliota, pa recimo menjaj tiste serijske oranzne blinkerje za recimo bele, odstrani nalepke iz avta, pa tak. Vglavnem najlepse je, ce ne kopiras zadev, ce spreminjas male zadeve zunanjosti, ker to naredi potem avto samo tvoj in po tvojem okusu.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 8:28 am
Napisal/-a Daco
mazda-mx3 je napisal/-a:Vse kar dajas na avto (razen sportnega filtra trenutno) moras zraven robe pridobiti papir o ustreznosti (TUV ali pa CEE) oz. potrdilo o strokovni montazi (za amortizerje+fedre)...s temi papirji si pol zrihtas homologacijo.

Vprasaj s3c-a o tem, kako ni potrebno homologirati sportnega filtra ;)
Ti lahko pokaze kazen, ki jo je dobil za nehomologiran sportni filter. :roll:

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 8:43 am
Napisal/-a Skull23
Aja pa feltne usaj 2 cole večje od originalnih.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:04 am
Napisal/-a noobie
Vse lepo slisat. Sam matr feltne so pa kr drage in gume tud :D
Zdej mam 185/55/15 pa sem mislu sam na 195/45/15 it.

Sam se izpuh me mal matra ker ne vem kerga uzet.
Remus, devit, CSC.
Remus je mal drag, devito nima :roll:

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:09 am
Napisal/-a JohnyR
noobie je napisal/-a:Zdej mam 185/55/15 pa sem mislu sam na 195/45/15 it.


Mal boš mogu računat. Teb bi pasale gume 195/45 R16

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:12 am
Napisal/-a ToniTic
Končno!

A ni lepo takole naštevat kaj vse bi nekdo drug dalal s tvojim dnarjem, ko je pa treba denarnico odpret za ene 17col felne+gume se pa praskamo.

P.S. Vsaka čast tistim, ki to zmorete.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:14 am
Napisal/-a noobie
Ja to je res ja. Sam bom verjetno mogu mal pocakat kake pol leta zarad dnara, ker 16 cole + gume pride rado okol 200.000 sit.
Se mi gre zarad dnara zdej nek casa, ker sem lih avto nov kupu za 2.2mil. Pa moram mal skombinirat kaj bi se prvo splacalo.

Prvo sem mislil spustit, izpuh, pa filter.
FK vzmeti bo 50.000 sit
Izpuh 30.000 sit +
filter 15.000 sit +
Za ozvocenje sem pa dal 100k +

Kaj pravite za izpuh? Kateri se kaj splaca tja do 30-40k sit z homologacijo?
Nekaj podobno glasu Remusa iscem, da ne prdi prevec.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:16 am
Napisal/-a maky
noobie je napisal/-a:Ja to je res ja. Sam bom verjetno mogu mal pocakat kake pol leta zarad dnara, ker 16 cole + gume pride rado okol 200.000 sit.
Se mi gre zarad dnara zdej nek casa, ker sem lih avto nov kupu za 2.2mil. Pa moram mal skombinirat kaj bi se prvo splacalo.

Prvo sem mislil spustit, izpuh, pa filter.
FK vzmeti bo 50.000 sit
Izpuh 30.000 sit +
filter 15.000 sit +
Za ozvocenje sem pa dal 100k +

Kaj pravite za izpuh? Kateri se kaj splaca tja do 30-40k sit z homologacijo?
Nekaj podobno glasu Remusa iscem, da ne prdi prevec.

izpuha za 40k (športnega ) z homologacijo ne boš dobil... dobil boš univerzalnega ampak ne bo homolomo...
drugače pa podpriam misli mazde-mx3 :wink:

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:20 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Pa še nekaj kar te skor nič ne košta(razn če je treba pol kaj kitat in štrihat). Pober vse znake dol.

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:23 am
Napisal/-a noobie
Maky mislil sem samo na izpusni lonec ne komplet izpusni sistem.
Remus je kr drag, Devito nima homologacije torej samo CSC je nakak normalen, ki ima ceno okoli 30.000 sit in papirje.

Torej iscem izpusni lonec nekje okol 30.000--40.000 sit, kateri bi se najbol splacal kupiti?

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:31 am
Napisal/-a maky
noobie je napisal/-a:Maky mislil sem samo na izpusni lonec ne komplet izpusni sistem.
Remus je kr drag, Devito nima homologacije torej samo CSC je nakak normalen, ki ima ceno okoli 30.000 sit in papirje.

Torej iscem izpusni lonec nekje okol 30.000--40.000 sit, kateri bi se najbol splacal kupiti?

ja sej... ga ne boš dobil (oz. zeloooooo težko) samo lonca za 40k... mogoče pri kakem laušu ali pa novaku samo zdaj spet ne vem a ima homologacijo za športne lonce ali samo za navadne...

ne zdej mešat univerzalnih loncev z papirji (to ni tuv o ustreznosti za vozilo ampak o ustreznosti o glasnosti,itd) in tipskih loncev... homologiraš (uradno---->se da tud drugače zmutiti) samo tipske lonce!

Objavljeno: Pe apr 23, 2004 9:32 am
Napisal/-a Daco
CSC se nisem videl/slisal. Imel sem pa Jokra zadnji sportni izpusni lonec na megane coupeju, stal me je 34 tisocakov z brezplacno montazo in papirji za homologacijo. Na LPP so mi ga brez komplikacij vpisali v homologacijski kartoncek. Izpuh ni bil preglasen, samo malo globlji zvok - skratka tisto kar sem iskal.
Zgledal je pa tkole...
Slika

Sorry za preveliko sliko :oops: