Stran 1 od 2
Športni filter
Objavljeno: So apr 24, 2004 12:14 pm
Napisal/-a Simonn
Razmišljam o nakupu športnega filtra za Renault 5 five. Zanima me ali je potrebno športni filter homologirat in če se na porabi kaj pozna.
Re: Športni filter
Objavljeno: So apr 24, 2004 12:16 pm
Napisal/-a MGsax
Simonn je napisal/-a:Razmišljam o nakupu športnega filtra za Renault 5 five. Zanima me ali je potrebno športni filter homologirat in če se na porabi kaj pozna.
o homologaciji šprtneg afiltra j eže bilo veliko debat in razdvojenih mnenj. preberi malo starejše poste
Objavljeno: So apr 24, 2004 12:21 pm
Napisal/-a lucky
ga ne rabiš homologirat......
Objavljeno: So apr 24, 2004 2:03 pm
Napisal/-a Dani
lucky je napisal/-a:ga ne rabiš homologirat......
Lahko pa se ga

Objavljeno: So apr 24, 2004 2:27 pm
Napisal/-a Simonn
Kaj pa na porabi se kaj pozna?
Objavljeno: So apr 24, 2004 3:06 pm
Napisal/-a neyc
ja, kr ga bolj tišiš, zarad lepšega zvoka

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 1:08 pm
Napisal/-a 2Fearles
Kaj je res če nimaš mašine 16v ne da nič glasa od sebe ( isto kot s seriskim ) to mi je en govoru da je dau na ibizo in da ni dala nič glasa. Ali je res al ne ?
Jst imam mašino 1.4 75km peugeot 106. hvala za odgovore.
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:40 pm
Napisal/-a Dani
2Fearles je napisal/-a:Kaj je res če nimaš mašine 16v ne da nič glasa od sebe ( isto kot s seriskim ) to mi je en govoru da je dau na ibizo in da ni dala nič glasa. Ali je res al ne ?
Jst imam mašino 1.4 75km peugeot 106. hvala za odgovore.
Mogoce je pa tist tip imel notranjega

Je treba gor dat konusnega

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 4:48 pm
Napisal/-a Symon
2Fearles je napisal/-a:Kaj je res če nimaš mašine 16v ne da nič glasa od sebe ( isto kot s seriskim ) to mi je en govoru da je dau na ibizo in da ni dala nič glasa. Ali je res al ne ?
Jst imam mašino 1.4 75km peugeot 106. hvala za odgovore.
Da, da...

Verjemi mi na besedo, jaz že vem.
Poraba: je večja, ker ga bolj tiščiš. Tut če probaš, da ga ne tiščiš, ga vseeno tiščiš. Ne gre pa ne gre manj. Če pa bi rad minimalno porabo, pa poskusi voziti vedno tako, da filter nič ne zamuka. Takrat je poraba še v redu.
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:00 pm
Napisal/-a 2Fearles
ma sej za porabo me boli k..... :P sam me zanima če bo mukalo al ne. ( ker baje če nimš 16v da ne muka nič bol kot s seriskim)po besedah nekega znanca
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:06 pm
Napisal/-a VIA
Pa sej si lahk ze prej prebral.Daj gor konusnega pa bo mukalo
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:06 pm
Napisal/-a 2Fearles
ok thx

ops:
Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:39 pm
Napisal/-a RegY
glede razlike med 16v in podobnimi ter navadnimi (8v), je v tem, ker (vsaj po moji izkušnji) na 16v (ter tudi 12v - recimo moj getz) dosti bolj muka, kot pa pri recimo moji bivši petki. sprobal na treh avth - petka five (1,4 8v), rover 214si 16v in sedaj na getzu (1,3 12v)
razlika je očitna, ter manj se sliši pri nizkih obratih.... kako naj rečem... je globok zvok, pa bolj enakomerno narašča pri 12 in 16v mašinah, kot pa pri 8v, kjer ga do neke mere že skoraj reže... ne znam razložit pravilno

kot da bi se slišalo takte mašine, če natančno poslušaš na nizkih turah pri 8v mašini
nekako tako, če probam z besedami razložit pri pospeševanju:
8v - tktktktkwuuuuuuum
12&16v - bwuuuuuuuuuuuuuuuum
no... tisti tktktktktk je kao ko se slišijo nizki obrati mašine

Objavljeno: Ne maj 02, 2004 6:50 pm
Napisal/-a INFINITI
tisti tktktkktkt je prej nenastavljeno klenkanje in obrabljene odmične gredi oz ventili
Objavljeno: Po maj 03, 2004 5:44 pm
Napisal/-a Symon
Saj ti pravim, da muka orkodijo!!
Imam isto Pugija 106 (ok 1.1

ops: ) in muka, samo znat morš pohodt gas (čist malo obratov, potem pa pohodiš do amena, da bencin zalije motor in povleče zrak). V glavnem čist fejst muka. Muka pa ne glede ali imaš 16V al pa 8V. Morda je kje kaj razlike ampak brez skrbi, da povsod da nek določen zvok.
Če pa te zanima kakšen zvok boš dobil pa odpri škatlo od filtra, ga vrži ven (filter), pusti škatlo odprto in poizkusi. Prižgi ter zahodi gas do konca. Zvok je praktično isti.
Ker moraš pa dati konusni zunanji filter (pa po možnosti uštimej dovod zraka (al pa filter prestavi takoj za odbijač), ker drugače boš opazil drastičen padec moči v teh vročih dnevih.
Objavljeno: To maj 04, 2004 4:51 pm
Napisal/-a mare23
2Fearles je napisal/-a:Kaj je res če nimaš mašine 16v ne da nič glasa od sebe ( isto kot s seriskim ) to mi je en govoru da je dau na ibizo in da ni dala nič glasa. Ali je res al ne ?
Jst imam mašino 1.4 75km peugeot 106. hvala za odgovore.
Frend je dal športni filter na Citroen Viso GS 1.1.........grmelo ko svinja
Objavljeno: To maj 04, 2004 10:11 pm
Napisal/-a 2Fearles
Ok dau dol filtr ni skor nč razlike
Al je s filtrom kaj drugače da ne kupavm brezveze( imam kat. sredinski lonc in na koncu Powerfull - mende srednje glasn )
Vem da sprašavm gluposti sam sem trenutno brez keša.
P.S. prodam vzmeti VOGTLAND ( nove ) za saxo ali pežo 106
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 12:55 am
Napisal/-a s.Hio
Filter muka, samo mora bit konicen in REBRAST ne pa kaksen hp raid ali uni carbon look od a3m, vzemi k&n ali sparco in bos videl da ima avto lahko tudi astmo.
Jaz sem montiral B&G Sprintfilter (v Kranju ga imajo pri techno racing) na cliota 1.2 60 konjev in ti povem da ko si to pohodil po gasu je tako zamukalo da si kmal oglusel, pa je avto 8v.
Objavljeno: Sr maj 05, 2004 10:30 am
Napisal/-a noobie
A ima kdo na Renault Cliotu 1.6 ali Peugeot 206 1.6 masini CAI varianto ?
V A3M, Technoracing in Pro-Car ponujajo sportni filter (CAI) varianto za 33.000 do 37.000 sit. Zraven je filter, kromirane cevi ter ohisje.
Ima kdo kaj podobnega?

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 12:23 pm
Napisal/-a Jasmy
Jaz mam saxoja 1.1 pa mam konusni športi filter gor in mi kr dobr muka filter. Tk da 2Fearles jaz nevem kaj je z tvojim avtom narobe ampak moglo bi se slišat. Če ne pa si sposodiš filter od nekoga sam tk da ga daš gor da vidiš če je zvok pa če je si ga kupiš.