Stran 1 od 2
Diesel variante
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 6:12 pm
Napisal/-a wavemaker
Več avtomobilskih znamk ponuja diesel motorje z različnimi zmogljivostmi. Tako npr: clio dci 1.5 60km, 80km in 100km. Zanima pa me, ali so te zmogljivosti odvisne samo od elektronike ali so drugačni tudi mehanski deli? Namreč, kolikor sem spremljal debato o chip tuningu ima vsak avto nekaj "rezerve" v elektroniki. Imata potem cliota s 60 oz. 100 km enake meje pri chip tuningu?
Lp
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 6:17 pm
Napisal/-a maky
se tudi sami motorji razlikujejo....

ni vse v elektroniki...
pri vag grupi maš 2 različna sistema pri 1,9tdi -ju

Objavljeno: Ne apr 25, 2004 6:21 pm
Napisal/-a wavemaker
aha, samo najbrž ma un s 60 km vseeno več "rezerve" kot 100km varianta? Ker 100km se mi zdi že kar navit? Recimo: 100 konjskega naviješ do 120km, 60 pa do 100.
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 6:26 pm
Napisal/-a maky
wavemaker je napisal/-a:aha, samo najbrž ma un s 60 km vseeno več "rezerve" kot 100km varianta? Ker 100km se mi zdi že kar navit? Recimo: 100 konjskega naviješ do 120km, 60 pa do 100.
ni nujno...
recimo pri audiju primer 90km 105 115 in 130 km 1,9tdi motor... kateri se ti zdi najbolj navit?
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 7:11 pm
Napisal/-a tristan01
Ni nujno da so vsi motorji enaki. Renaultov DCI motor je različen, saj naj bi imela 80 in 100 km različica intercooler medtem ko ga slabotnejša nima.
Lp Tristan01
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 8:28 pm
Napisal/-a wavemaker
ja, 130 km je najbolj navit, ane?
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 8:38 pm
Napisal/-a opankar
wavemaker je napisal/-a:ja, 130 km je najbolj navit, ane?
To ni res. Majhne razlike so v delovanju.
Če ne bi itak usi kupval najcenejše pa jih navil na 130KM.

Objavljeno: Po apr 26, 2004 2:57 pm
Napisal/-a wavemaker
no, sej to me je zanimalo, hvala

Objavljeno: Po apr 26, 2004 5:12 pm
Napisal/-a matcho
Definitivno je razlika tudi v mašini in tu elektronika ne igra vse vloge.
Objavljeno: Po apr 26, 2004 5:26 pm
Napisal/-a Punto ABARTH
ni vse v chipu!
Objavljeno: Po apr 26, 2004 6:01 pm
Napisal/-a RegY
točno za cliota 1,5dci vem, da se samo 65 in 80 konjska varijanta razlikujeta v:
-elektroniki
-80 ima še večjo turbino
-80 ima še intercooler
Objavljeno: To apr 27, 2004 2:12 pm
Napisal/-a ZEeMF
matr ta je bla pa svetovna.
če bi bla sam elektronika bi kupu ta bedn motor pa dau elektroniko od tamočnega, pa bi še mn reistracije plaču, sam ni tko. ti poglej kaj vse se da v motorju spremenit, ni vse v prostornini.
Objavljeno: To apr 27, 2004 2:18 pm
Napisal/-a Zok
razlike med DCi motorji so v elektroniki, poleg tega pa ima 65 HP motor klasicno turbino, 80 HP nastavljivo, 100 HP pa se intercooler.

mislim pa, da obstaja se 120 HP varjanta??

Objavljeno: To apr 27, 2004 2:20 pm
Napisal/-a MaKo
Zok je napisal/-a:razlike med DCi motorji so v elektroniki, poleg tega pa ima 65 HP motor klasicno turbino, 80 HP nastavljivo, 100 HP pa se intercooler.

mislim pa, da obstaja se 120 HP varjanta??

Ce se ne motim ima tudi 80KM intercooler

Objavljeno: To apr 27, 2004 2:50 pm
Napisal/-a Zok
mozno.
aja, se neki: za TDI masine sm slisu da so recimo bati (pa tud ostali deli) pri svohnejsih masinah na zunaj identicni tistim kot pri mocnejsih, so pa materjali drugacni, zdrzijo manj, da je pac masina cenejsa.

Objavljeno: To apr 27, 2004 3:07 pm
Napisal/-a Blinder
Dci 80 ima v primerjavi s 65 hp intercooler, dvignjen pritisk turbota(1,20 proti 1,05 bar, verjetno je isti turbo non-vgt), modificirane ima vbrizgalce.
V reviji je reklama v kateri pise da oba dci 65&80 pridobita 25 hp. 65 + 25 = 90

.
Kje ste vi vidli 100 hp

? V sanjah? Na živce mi gre ko slišim "chip 150 na 210 hp " pa take. Kar je prevec je preveč...

lp
Objavljeno: To maj 18, 2004 8:36 pm
Napisal/-a G&F TUNING
U zadnjih dneh sm gledu mal bencin,pa sm se odloču da bi raje kupu enga dizla.
sam mam problem da na dizle se ne spoznam preveč.pa me zej zanima kej se mi splača predelat na dieslu , da bo močnejši.denar ni pomemben.

ops:
Objavljeno: To maj 18, 2004 10:15 pm
Napisal/-a kr3mn1
ZEeMF je napisal/-a:matr ta je bla pa svetovna.
če bi bla sam elektronika bi kupu ta bedn motor pa dau elektroniko od tamočnega, pa bi še mn reistracije plaču, sam ni tko. ti poglej kaj vse se da v motorju spremenit, ni vse v prostornini.
zemfovane, v nemcij ti ga na valjarje dajo. in vsi ki ponujajo chip tuning ti ga vpisejo v homota. zastopis? vecja registracija

Objavljeno: To maj 18, 2004 11:55 pm
Napisal/-a X-Hair
G&F TUNING je napisal/-a:pa me zej zanima kej se mi splača predelat na dieslu , da bo močnejši.
denar ni pomemben.

ops:
Prodaj pa nabavi 1.8T

Objavljeno: Sr maj 19, 2004 6:32 am
Napisal/-a Rjuhar
Blinder, vsaj tolk se potrudi, pa poglej na renaultovo stran slovenije, predno trdiš, da ni 100 KM dizla.