Stran 1 od 2

the fastest street VW. Golf V biTurbo

Objavljeno: To apr 27, 2004 10:44 pm
Napisal/-a swoop
...u know english...

Engine Type: 3.2 liter 24V, 15 degree V6, Narrow angle V6, aluminum head, iron block
Internal modifications: HGP head spacer and gaskets (compression ratio reduced from11.3:1 to 7.8:1), black race bearings
External modifications: Cast intake manifold, oversize mass airflow sensor oversize 24V injectors, cast exhaust manifold, silicon wrapped and formed piping, stainless piping, stainless clamps and hardware, Silent 3-in. stainless-steel exhaust, including downpipe and twin race catalytic convertors, expansion muffler, twin K04 turbochargers, 4.5-bar fuel pressure regulator,Bosch external fuel pump, sequential boost controller, twin intercoolers, HGP turbo exhaust housing
Engine management modifications: Stage II HGP/HPA programmed Bosch Motronic ECU
Drivetrain Modifications: VW 4Motion six-speed with Stage III gear set, HPA race clutch and flywheel assembly
Suspension Front: KW INOX Variant I coilovers
Rear: KW INOX Variant I coilovers with auxiliary
V3 rear shock
Brakes Front: Cross-drilled 13.1-in. factory stock
Rear: Cross-drilled 10.1-in. factory stock
External Wheels: 8x18 BBS RC
Tires: Dunlop SP Supersport, 225/40ZR-18
Performance Acceleration:
Quarter-mile time: 11.4 sec. (corrected)
Quarter-mile speed: 119 mph (corrected)
0-60 mph: 3.2 sec.
Handling:

Slalom speed (600-ft slalom) 71 mph
Lateral grip (200-ft skidpad) 0.88g
Braking:
60-0 mph stopping distance: 108 ft
Power: 394 whp @ 5600 rpm
Torque: 401lb-ft @ 3400 rpm
Redline: 7200 rpm

Lp, Andrej

Slika Slika Slika Slika

Objavljeno: To apr 27, 2004 10:47 pm
Napisal/-a HMX
Lateral grip (200-ft skidpad) 0.88g <- to je bolj tko tko.

Ne vem zakaj, samo meni je to najbolj pomembno pri avtomobilu :?

Aja, drugače pa :shock:

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 8:05 am
Napisal/-a Neo
Saj je dobra 4ka, ampak vseeno ni golf5

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 8:32 am
Napisal/-a jaka-z
Neo je napisal/-a:Saj je dobra 4ka, ampak vseeno ni golf5

ja golf 5 je pa zakon tud če je SDI :roll:

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 8:42 am
Napisal/-a Neo
Golf 5 sdi zakon???
Z onimi 75km??? Daj no! Zato ker je samo golf? Raje bi pol kupil 1,6varianto al celo 1,4 (ce obstaja)!
Mene to ful moti, da je dokaj dosti ljudi totalno zagretih nad golfi, saj nimam noc proti, sam eni pa retiravajo.Saj pa nima skorajda nobene opreme za ogromno denarja glavno da je golf, mislim koja fora?!!
Aja! Eni bi si se golfa kupli pa ce bi se mel 1,0masino, samo da je golf! Beda!!!

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 8:52 am
Napisal/-a Viper123
Neo je napisal/-a:Golf 5 sdi zakon???
Z onimi 75km???

Prej z onimi 64KM oz 68KM :mrgreen:
Samo ne vem če Golf V še ima SDi motor :roll:

LP

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 9:41 am
Napisal/-a matcho
Viper123 je napisal/-a:
Neo je napisal/-a:Golf 5 sdi zakon???
Z onimi 75km???

Prej z onimi 64KM oz 68KM :mrgreen:
Samo ne vem če Golf V še ima SDi motor :roll:

LP


Golf V ima SDI motor, vendar ne več 1.9 tako kot v IV, ampak ima sedaj 2.0 s 75 KM.

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 9:29 pm
Napisal/-a Vičo
Golf & 18 col BBS rulz!!!

Re: the fastest street VW. Golf V biTurbo

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 9:43 pm
Napisal/-a dejan84
swoop je napisal/-a:(compression ratio reduced from11.3:1 to 7.8:1)


:ue

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 10:04 pm
Napisal/-a TITan
Tuki ti turbina dela kompresijo (dinamično). Pri 11.3 (statični) bi raznesel motor s tolk pritiska kot dajejo turbini.

Objavljeno: Sr apr 28, 2004 10:14 pm
Napisal/-a TITan
Pa to ni najhitrejši street driven (kar pomeni da se ga da vozit po normalnih cestah, da vstreza vsem predpisom in da so časi postavljeni z DOT legalnimi gumami). To mesto zavzame kar par hroščev z 1/4 milje časi 10.5s
Še par Rally Golfov obstaja z 3.2L BI-Turbo motorji z čez 350km, par Corradotov z 400+ hp VR6kam, Golfi 1 in 2 z V8 mašinam, in zdaj se en dela z quattro pogonskim sistemom in RS2 mašino tjunano na ene 500km, tko da...

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 4:13 pm
Napisal/-a Cicero
TITan je napisal/-a:Pa to ni najhitrejši street driven (kar pomeni da se ga da vozit po normalnih cestah, da vstreza vsem predpisom in da so časi postavljeni z DOT legalnimi gumami). To mesto zavzame kar par hroščev z 1/4 milje časi 10.5s
Še par Rally Golfov obstaja z 3.2L BI-Turbo motorji z čez 350km, par Corradotov z 400+ hp VR6kam, Golfi 1 in 2 z V8 mašinam, in zdaj se en dela z quattro pogonskim sistemom in RS2 mašino tjunano na ene 500km, tko da...



Vidim, da ne znaš brat. 394 KM na kolesih, kar je preko 470 KM.

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 4:40 pm
Napisal/-a ghia
394 whp--->470 hp ????ne kapiram :oops: lahko kdo razloži???
drgač ma pa TIT-an prov.je kr dost avtov beri HROŠČEV zlo hudih letnik 53 pa ma 525 km,pa po braziliji se en hrošč vozi po cesti ki dejansko leti--->300 km/h

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 4:57 pm
Napisal/-a kr3mn1
TITan je napisal/-a:Pa to ni najhitrejši street driven (kar pomeni da se ga da vozit po normalnih cestah, da vstreza vsem predpisom in da so časi postavljeni z DOT legalnimi gumami). To mesto zavzame kar par hroščev z 1/4 milje časi 10.5s
Še par Rally Golfov obstaja z 3.2L BI-Turbo motorji z čez 350km, par Corradotov z 400+ hp VR6kam, Golfi 1 in 2 z V8 mašinam, in zdaj se en dela z quattro pogonskim sistemom in RS2 mašino tjunano na ene 500km, tko da...


rs2 motor ne pase nikol v golfa. se v avdiju je nabit do dile not. pa je podolzno vgrajen. na 500 km navitih je pa dost.

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 5:28 pm
Napisal/-a Viper123
ghia je napisal/-a:394 whp--->470 hp ????ne kapiram :oops: lahko kdo razloži???
drgač ma pa TIT-an prov.je kr dost avtov beri HROŠČEV zlo hudih letnik 53 pa ma 525 km,pa po braziliji se en hrošč vozi po cesti ki dejansko leti--->300 km/h

izguba menjalnika, diffa...

WHP x 1.18 (prblizn) = HP na gredi

LP

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 5:58 pm
Napisal/-a ghia
to je __ x 1.18 pa še vedno ni skor še enkrat tolk!

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:46 pm
Napisal/-a TITan
kr3mn1 je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Pa to ni najhitrejši street driven (kar pomeni da se ga da vozit po normalnih cestah, da vstreza vsem predpisom in da so časi postavljeni z DOT legalnimi gumami). To mesto zavzame kar par hroščev z 1/4 milje časi 10.5s
Še par Rally Golfov obstaja z 3.2L BI-Turbo motorji z čez 350km, par Corradotov z 400+ hp VR6kam, Golfi 1 in 2 z V8 mašinam, in zdaj se en dela z quattro pogonskim sistemom in RS2 mašino tjunano na ene 500km, tko da...


rs2 motor ne pase nikol v golfa. se v avdiju je nabit do dile not. pa je podolzno vgrajen. na 500 km navitih je pa dost.


Grem iskat slike... Nisem reku da se ga prtrdi na original nosilce lih.

Tist sem res spregledu, sam kdo je reku da ima 4wd sistem kot je ta (še toliko ojačen, pa 4motion niso lih najbolši na področju izkoristka) sam 16% izgub? Ponavadi se vzame 15% za 2WD in 20% za 4WD. Pa ševedno "krava" kot je Golf 4 rabi veliko več moči kot pa kaj starejšega (stock Golf 4 1.6L= 1142kg, Golf 2 1.6= 890kg, Hrošč 1302s (1.6)= 870 kg, hrošč 1200 z 2.4L mašino, ki ima enake preformance kot tale golf >1000kg, Golf R32= 1552 kg).

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:56 pm
Napisal/-a kr3mn1
TITan je napisal/-a:
kr3mn1 je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Pa to ni najhitrejši street driven (kar pomeni da se ga da vozit po normalnih cestah, da vstreza vsem predpisom in da so časi postavljeni z DOT legalnimi gumami). To mesto zavzame kar par hroščev z 1/4 milje časi 10.5s
Še par Rally Golfov obstaja z 3.2L BI-Turbo motorji z čez 350km, par Corradotov z 400+ hp VR6kam, Golfi 1 in 2 z V8 mašinam, in zdaj se en dela z quattro pogonskim sistemom in RS2 mašino tjunano na ene 500km, tko da...


rs2 motor ne pase nikol v golfa. se v avdiju je nabit do dile not. pa je podolzno vgrajen. na 500 km navitih je pa dost.


Grem iskat slike... Nisem reku da se ga prtrdi na original nosilce lih.

Tist sem res spregledu, sam kdo je reku da ima 4wd sistem kot je ta (še toliko ojačen, pa 4motion niso lih najbolši na področju izkoristka) sam 16% izgub? Ponavadi se vzame 15% za 2WD in 20% za 4WD. Pa ševedno "krava" kot je Golf 4 rabi veliko več moči kot pa kaj starejšega (stock Golf 4 1.6L= 1142kg, Golf 2 1.6= 890kg, Hrošč 1302s (1.6)= 870 kg, hrošč 1200 z 2.4L mašino, ki ima enake preformance kot tale golf >1000kg, Golf R32= 1552 kg).


rs2 motor je 5 cilindrca. vrstna, plus se turbo etc, 20 ventilov... ne vem. kvecjem za zadnje zice. pa se posevno skor 45 stopinj je vgrajen. motor visok skoraj 80 cm.

ne vem ne vem :)

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 7:02 pm
Napisal/-a TITan
Če ne druzga bom dal slike od ne Turbo porsche 944 (enaka osnova kot S2 pa RS2) z RWD.
Pa če mal pomisliš, kaj ma pa Dahlbäck v Golfu 3? Motor od S1ke ki je skoraj enakih dimenzij kot RS2kin, če ni celo kej večji.

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 7:08 pm
Napisal/-a TITan
Slika
11.3 na 1/4 milje. Notri je cca. 425ps RS2 motor.

Edit: 557hp and 490nm corected na valerjih