Stran 1 od 2
Fiat Uno TURBO predelava
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 12:55 pm
Napisal/-a ajey
rad bi čim več nasvetov z a fiat uno turbo je 1992 letnik (ta nov model)
predvsem me zanima glede turbine baje v originalu dela na 0.5-0.6bar sm pa slišu
če daš od K&N-cevi in filtr da ti pol turbina stisne tut 0.8bara??
Če ima kdo kakšne dobre nasvete z zunanjost notranjost in mašinko bi lepo prosu če mi da kakšen nasvet da mi bo lažje pri odločitvah o tuningu!!
HVALA ajey
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 12:58 pm
Napisal/-a ND4SPD
Na mobisux-u ali pa na Honda forumu
www.hondaclub-si.com/forum kontaktiraj uporabnika A3Turbo4life!!! Ima isto Uno Turbo pa velik ve o tem.
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 12:59 pm
Napisal/-a ajey
ful hvala
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 1:04 pm
Napisal/-a monster_d
Z namestitvijo sportnega filtra nebo nic vec pritiska dajala turbina...
Je pa varianta da se turbina bolj odpre...
lp
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 1:13 pm
Napisal/-a ajey
jst četam z enim tipsonom iz anglije in mi je reku da lahko požene turbino krepko v rdeče polje in se ne zaduši in to naj bi dosegel z zračnim filtrom in nekaj cevmi
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 2:03 pm
Napisal/-a Punto_GT
ajey je napisal/-a:jst četam z enim tipsonom iz anglije in mi je reku da lahko požene turbino krepko v rdeče polje in se ne zaduši in to naj bi dosegel z zračnim filtrom in nekaj cevmi
Ma ti ne poslušat angleže.
Če boš dal športni filter se ti pritisk ne bo povišal prou za nič!
Kvečjemu ti bo začelo na malo nižjih obratih malo prej odpirat turbino, ma to je malenkost, predvsem pa moreš pazit na hladen dovod zraka, ker čene boš naredil še slabši.
Za zvišat pritisk turbine je edina rešitev mejnati ventil wastegate z krajšima, tko da bo bol pustilo odpirat, drugi rešitev je pa čipanje ki pa je seveda dosti dražje od wastegate ventila.
Na tej strani boš dobil info o tem ventilu
http://www.bonalume.com/index.asp?a=dettaglio_prod&id=18
In seveda če boš višal pritisk je dobro tudi da mejnaš tisti bogi Boschev by-pass ventil (ki ne zdrži nič) z tem od Bonalume Power pop
http://www.bonalume.com/index.asp?a=dettaglio_prod&id=12 pa še lep svok bo kadar boš spustil gas
S to predelavo wastegate bonalume + power pop bonalume (ki je pač obvezen za večji pritisk), boš pridobil enih 25-30 konju, pa še katalizator ščisti da ne bo proti udarcev v turbino.
Ne rabiš pa prou nobenih športih filtrou in remusov!!!
Pole če želiš še več konju pa menjaš intercooler z večjim, daš eno večjo turbinco kot je Garrett T25, odmično menjaš na konci pa še čipanje,.....
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 2:07 pm
Napisal/-a ajey
ti kaj pa če katalizator dol vržem a je to slabš za ta avto al bolš???
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 2:08 pm
Napisal/-a ajey
kje se da ta zadeva nabavit pa če slučajno veš kolk pride???
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 2:14 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ma če katalizator vržeš dol je dosti bulši, zaradi tega ker ne bojo nastajil tako rekoč vrtinci v izpišnem sistemu, ki se nekako zabivajo v turbino in s tem ji skrajšajo življensko dobo in motor bo tudi lepši zadihu, pa še zvok bo dobil malo bol po turbotu
Cene so pa napisane na tisti strani, ki sem ti jo napisal je tudi v angleščini če ne razumeš italjansko. Nabaviš pa lahko kr v tej fabriki al pa v car auto v Gorici, pa še kje drugje po it.
http://www.bonalume.com
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 5:37 pm
Napisal/-a ajey
kaj pa trše uzmetenje a mi je treba tut blažilnike menat al samo fedre (spustit ga mislm 35mm) pa bremze a bojo zdržale al raj večje diske dam gor???
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:08 pm
Napisal/-a monster_d
ajey je napisal/-a:kaj pa trše uzmetenje a mi je treba tut blažilnike menat al samo fedre (spustit ga mislm 35mm) pa bremze a bojo zdržale al raj večje diske dam gor???
Za vzmeti -35mm je cist dovolj da jih das na serijske amortizerje... fajn pa je da se das mal amortizerje strsat... Seveda ce ostane kaj cvenka :P
Diske ne rabis menjat... nima smisla ker lepo primejo!

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:11 pm
Napisal/-a ajey
kaj pa širitev osovine (distančniki) kak šne gume 15",16",14"?? širina gume ??
sej jst prbližn vem kaj bom naredu sam zanimame da nam kšne neumnosti naredu pa mi bo stvar raspadla po enem tednu!!!
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:45 pm
Napisal/-a eXtreme
je kdo s turbacem peljal avto na valje, in pomeril moc s celim izpuhom, in potem se samo s kolektorjem, brez nadaljnega izpuha in loncev. me zanima koliko konjev bi blo razlike
koliko run-ov (poizkusov) imas na dynotu?
Objavljeno: Pe apr 30, 2004 6:52 pm
Napisal/-a ajey
ni velik razlike bol se ti splača kšn pro sistem dat gor pa še ušesa boš pršparu!!!
jst mam na svojmu unotu (1.0 ne na turbotu) udcpod sam cevi brez katalizatorja in loncov pa mi je mal žou k mi je sam končno povečal pospeški pa so slabši .
pa tut pravjo da čim močnejši avto je tem manj konjev požre katalizator
ta turbota ti bom pa lahko povedu nasledn mesec k ga bom pelu na merjenje k zdej mi je pokazal 120km hočm pa da mi 140-150km pa bomo vse stestiral.
Objavljeno: Če maj 06, 2004 8:37 pm
Napisal/-a Dolby
Tisi car to bi že mogu urihtat pred 100 leti !!!
pol bo pa šlo !!1
Ti dej 16" 205/25/16
Objavljeno: Če maj 06, 2004 8:38 pm
Napisal/-a Dolby
PA RFR JE ZAKON MI RULAMO!!!!!!
Objavljeno: Če maj 06, 2004 8:59 pm
Napisal/-a eXtreme
just to tease you:

Objavljeno: Če maj 06, 2004 9:22 pm
Napisal/-a iKst
Z montažo manj restriktivnega zračnega filtra se lahko poveča tudi tlak turbine, nevem sicer za kolk. Prav tako z menjavo izpušnega sistema. Za info. Pri nissanu 200sx se z K&N filtrom in free flow auspuhom boost iz serijskih 0,7 bara poveča na skoraj 1 bar. To je pa cca 20, 30 konjev zraven.
Objavljeno: Če maj 06, 2004 10:00 pm
Napisal/-a _VeNoM_
jp predlagam!!
čip če se da kokr vem se da!
hm no neki bi še raj naredu IC oz po moje domač povedan KILERRJA NOT dat !
pa mal drugo turbinco pa si na letečem unotu!
Objavljeno: So jul 17, 2004 12:56 am
Napisal/-a picolo ferrari
Jaz imam Uno 1.4 turbo letnik 93 in iscem Lancio Themo 2.0 16 V turbo za zamenjavo motorja. Kdo bi se potrudil to premontirat? Pa kje bi dobil Brembo zavore?