Stran 1 od 2

FYI: 1.8T masina in vecna dilema - "BOV ali DV"

Objavljeno: Pe apr 30, 2004 9:17 pm
Napisal/-a 1.8T
Pred nekaj casa sem narocil cez luzo GFB Hybrid valve. Ker so tipi nekaj zaj...li in mi zadeve niso dobavili vec kot en mesec (oziroma mojemu frendu, ki mi je potem ventil prinesel cez luzo), so mi kot opravicilo poslali za isti denar GFB Stealth valve.

Luksus. Lepa poslovna poteza, (malo reklame, Vivid Racing http://www.vividracing.com )

Ventil zgleda tako: http://www.gfb.com.au/stealth.htm

Torej, zadevo stlacim v avto, najprej jo obrnem kontra (reversed) in stvar je neuporabna. Potem jo obrnem pravilno, nastavitev "trobente" nastimam na cisti DV (zaprem) in se grem peljat. Po par nastavitvah vzmeti in par testiranjih se odlocim, da bom postal pristas manj zategnjene vzmeti, ter s tem posledicno tudi nizjega praga "cracking force-a" razbremenitve turbine. Prvi vtisi so fantasticni.... zadeva zelooo hitro reagira na tlak ter precej prej zatesni kot original ventil, posledicno pa mi sedaj tudi turbina polni 0,1 bara vec, kot prej. So far, so good.

Pa se jaz spomnim, saj ima ta hudic se nastavitev "dretja". No, zakaj pa ne bi se tega sprobali? Torej, obrnem zadevo do polovice in se peljem... uaaaa, nekam znano mi je tole :shock: 8) kje sem ze slisal tak zvok?

Osredotocim se na tako opevane in do neba teoretizirane "probleme", na katere vesoljni svet opozarja, razni "Backfire", "misfire", "detonation", "fluttering" in podobna jetra. Nic. Avto dela ko ura. Ok, ustavim in grem pod havbo odpret dretje do konca. Sedaj je to postal skoraj cistokrven blow-off. Spet nobenih problemov, masina trze in gre ko da bi ji bili volkovi za petami :P

Koncno mi je postalo jasno, s kje se spomnim tega zvoka... stari dobri casi, ko so integralke zmagovale po rally-ih, ko si jo slisal ze iza ovinka, kako piska sopiha in se dere... ja, to smo hoteli, to!

Skratka, teorija je eno, praksa pa drugo. Nekateri bodo rekli, sedaj imas prebogato mesanico. Ni res. Prej sem imel okrog 0.87, sedaj pa takoj po menjavi prestave za hip skoci na 0.89 in potem nazaj na 0.87.

Moram pa dodati, da se to dogaja na masini, katera je se zadnja, ki ima gas na zajlo (oznaka AGU, letnik '99).

Toliko v info.

Zdej pa nazaj na cesto, budit ptice in strasit mimoidoce s tistim "whooooosssshhhhh"... :twisted:

Jan

Objavljeno: So maj 01, 2004 9:31 am
Napisal/-a +Gambit+
ts-tsssss.... 8)

Temu jaz pravim lep odnos do stranke.

Objavljeno: Po maj 03, 2004 7:32 pm
Napisal/-a Maverick
avto katere znamke je to? Kolko konjev? Drgač pa hudooooo

Objavljeno: Po maj 03, 2004 9:18 pm
Napisal/-a 1.8T
Maverick je napisal/-a:avto katere znamke je to? Kolko konjev? Drgač pa hudooooo


Ah, nic kaj posebnega za videt... Skoda Octavija karavan, zunanjost iz principa nedotaknjena.
Motor 1.8 turbo bencinar, originalno 150 konjev, "chipan" pri RSR-u. Konusni filter, custom narejen in popolnoma odprt zadnji lonec, polnjenje turbine na 0,9 bara. S tem setupom sem probal ugotoviti stevilcnost konjenice po eni precej divji metodi nepojmljivih priblizkov, Butt dyno poimenovani ter z VAG-COM-om podprti. Z zimskimi gumami sem prisel do malce dvomljivih rezultatov 182 konjev na kolesih in okoli 290Nm navora. Ce vzamemo spet nek divji priblizek ocene, da je moc na gredi 20% vecja od moci na kolesih, dobimo nek rezultat 218 konjev. Ah, Douglas Adams bi bil ponosen name, neverjetnostni racun se izide :P :huh:

Od takrat sem zamenjal se originalni boschev DV za tega, zgoraj opisanega ter namesto krotkega originalnega N75 ventila noter vtaknil zelo agresiven ECS N75 racing valve, ki ima precej bolj agresivno krivuljo upravljanja z wastegateom turbine... Sedaj mi polni celo na 1,2 bara vcasih, ko ima dobre dneve, za primerjavo lahko povem samo to, da mi Honda civic typeR '2004 ni mogla pobegnit po Gorenjski avtocesti tako v pospeskih iz nizkih hitrosti kot tudi v koncni brzini, pa se je cudo drlo pred mano, kot da jo iz koze dajejo (DeVITO avspuh ima pa lep glas, priznam) :P 8)

V bliznji prihodnosti planiram za komplet izpusni sistem dati 70mm cevi, katalizator ven :oops: , druge injektorje, 4bar tlacna crpalka za bencin ter koncno spet zadevo odpeljati na RSR, da mi Matjaz priredi ECU na nove komponente, da avto na dyno ter kustomizira mape ter izvlece ven konjenice, kar se izvlecti da.

Upam na najbolje :twisted:

/jan

Objavljeno: Po maj 03, 2004 9:23 pm
Napisal/-a Suljo
Mater ti pa maš zverino, si bo treba tole enkrat mal ogledat :D A maš kšne slikce mašine al pa kej mogoče??
LP

Objavljeno: Po maj 03, 2004 10:17 pm
Napisal/-a Maverick
Wow, želim ti čim več konjenice. :D

Objavljeno: Po maj 03, 2004 10:57 pm
Napisal/-a 1.8T
Suljo je napisal/-a:Mater ti pa maš zverino, si bo treba tole enkrat mal ogledat :D A maš kšne slikce mašine al pa kej mogoče??
LP


Ma ni neka masina, nic posebnega... Bolj so zabavni pogledi zacudenih lastnikov prestiznejsih, "mocnejsih", predvsem pa hudo drazjih avtomobilov, ko ena ceska druzinska gajbica sumljivo hitro zgine iz obzorja, vmes pa muka, sopiha in zvizga, ko da ima 100 let in astmo :)

Ce hoces videt porihtano masino, si oglej Cicerovo ali Blue_GTI-jevo, tam bos imel kaj videt :wink:

/jan

Objavljeno: Po maj 03, 2004 11:01 pm
Napisal/-a 1.8T
Maverick je napisal/-a:Wow, želim ti čim več konjenice. :D


Thnx... :-P

Sicer pa, to je moje "vezbalisce" tuninga, na tem avtu se ucim, da bom na naslednjem bolje vedel, kaj in kako se lotit... komaj cakam novo Skodo Octavijo karavana 4x4 z 2.0 FSI turbo bencinskim motorjem... to bo sele zabava 8)

Po moznosti z DSG menjalnikom :P

Eh ja, pomojem enkrat leta 2006 ali 2007 :)

/jan

Objavljeno: To maj 04, 2004 1:59 pm
Napisal/-a X-Hair
1.8T je napisal/-a:Ma ni neka masina, nic posebnega... Bolj so zabavni pogledi zacudenih lastnikov prestiznejsih, "mocnejsih", predvsem pa hudo drazjih avtomobilov, ko ena ceska druzinska gajbica sumljivo hitro zgine iz obzorja,


To je TO. Ti si nas. :mrgreen:

Objavljeno: To maj 04, 2004 3:13 pm
Napisal/-a CupraR
Kok ti je pa pr RSR-u nameru konjev. Ker kokr vem ti on na gredi zmer. Z čip tunigom bi mogu met 190 PS pod pogojem da je z motorjem vse uredu.-LMM! Si ga že kej menjal, ker ta hudič hitr crkne in kr velik konjev pobere.

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:28 pm
Napisal/-a 1.8T
CupraR je napisal/-a:Kok ti je pa pr RSR-u nameru konjev. Ker kokr vem ti on na gredi zmer. Z čip tunigom bi mogu met 190 PS pod pogojem da je z motorjem vse uredu.-LMM! Si ga že kej menjal, ker ta hudič hitr crkne in kr velik konjev pobere.


Nisem opravil meritev... chipal sem pozimi, decembra, ravno sem tisto akcijo ujel, da sem samo 50 jurjev dal za chip. Sedaj pa bom pocakal, da izpuh zamenjam, pa tlacni regulator in injektorje, potem se bom odlocil za "dyno day" :)

Zdej tko, 190PS mora napisati, ker nekaterim doseze cez 200, nekaterim pa le 190, spet drugim manj... Odvisno od tega, v kaksnem stanju je avto.

LMM nisem menjal, ga pa spucam vsake 1000 km... Malo cakam, kaj se bo VW spomnil in kdaj bodo to zares zaceli pod kulanco dajati...

Saj res, kje bi dobil tak zvezdasti kljuc z luknjo v sredini, da bi LMM kar ven odsraufal? Any idea?

/jan

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:30 pm
Napisal/-a 1.8T
X-Hair je napisal/-a:To je TO. Ti si nas. :mrgreen:


:oops: thnx :oops: :twisted:

/jan

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:46 pm
Napisal/-a Cicero
1.8T je napisal/-a:
Maverick je napisal/-a:avto katere znamke je to? Kolko konjev? Drgač pa hudooooo


Ah, nic kaj posebnega za videt... Skoda Octavija karavan, zunanjost iz principa nedotaknjena.
Motor 1.8 turbo bencinar, originalno 150 konjev, "chipan" pri RSR-u. Konusni filter, custom narejen in popolnoma odprt zadnji lonec, polnjenje turbine na 0,9 bara. S tem setupom sem probal ugotoviti stevilcnost konjenice po eni precej divji metodi nepojmljivih priblizkov, Butt dyno poimenovani ter z VAG-COM-om podprti. Z zimskimi gumami sem prisel do malce dvomljivih rezultatov 182 konjev na kolesih in okoli 290Nm navora. Ce vzamemo spet nek divji priblizek ocene, da je moc na gredi 20% vecja od moci na kolesih, dobimo nek rezultat 218 konjev. Ah, Douglas Adams bi bil ponosen name, neverjetnostni racun se izide :P :huh:

Od takrat sem zamenjal se originalni boschev DV za tega, zgoraj opisanega ter namesto krotkega originalnega N75 ventila noter vtaknil zelo agresiven ECS N75 racing valve, ki ima precej bolj agresivno krivuljo upravljanja z wastegateom turbine... Sedaj mi polni celo na 1,2 bara vcasih, ko ima dobre dneve, za primerjavo lahko povem samo to, da mi Honda civic typeR '2004 ni mogla pobegnit po Gorenjski avtocesti tako v pospeskih iz nizkih hitrosti kot tudi v koncni brzini, pa se je cudo drlo pred mano, kot da jo iz koze dajejo (DeVITO avspuh ima pa lep glas, priznam) :P 8)

V bliznji prihodnosti planiram za komplet izpusni sistem dati 70mm cevi, katalizator ven :oops: , druge injektorje, 4bar tlacna crpalka za bencin ter koncno spet zadevo odpeljati na RSR, da mi Matjaz priredi ECU na nove komponente, da avto na dyno ter kustomizira mape ter izvlece ven konjenice, kar se izvlecti da.

Upam na najbolje :twisted:

/jan





Mam eno pitanje za tebe. Lahko preko Vag Coma logiraš navor ( blok 120)?
Kateri letnik je avto?
In če lahko, pol bi te prosil, da ga in mi ga pošleš. Delam neke primerjave 1.8T motorjev.

Glede na tvoj največji navor 290 Nm, je tvoja navedena moč prevelika. Za 218 KM, bi imel navora krepko čez 300.
Sam sem pri mojem pred predelavo izmeril 329 NM navora, pa mi je vseeno prišla največja moč iz izračunov samo malo čez 190 KM ( na gredi).

Lepo bi te prosil za log file navora, če gre.

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:46 pm
Napisal/-a gre_up
1.8T je napisal/-a:Saj res, kje bi dobil tak zvezdasti kljuc z luknjo v sredini, da bi LMM kar ven odsraufal? Any idea?

/jan


če misliš torx z luknjo, sem pred časom kupil komplet nastavkov BauHausu, so tudi taki vmes...

LP
G

Objavljeno: To maj 04, 2004 8:53 pm
Napisal/-a CupraR
Mal dvom da katerim pokaže 200 PS, sploh če je ostalo vse stock. Drugo je če čipaš 1.8 T z 180 PS. Sej mojga-našga treba tut na valarje še spravt (takrat jih je Senica lih popravlu), čipan je bil kao na 220+komplet izpuh bi mogl bi realnih 230. Za LMM pa mata res sam Audi pa VW kulanco, čeprav smo pr Seatu zmutili nekak da so tut tuki đabe zamenal. In ne morš verjet kok se pozna. Je pa res za en k. ta merilec zasnovan da ti crkne pr 40000 km oz še prej. Pa pucanje baje čist nč ne pomaga.

Objavljeno: To maj 04, 2004 10:16 pm
Napisal/-a 1.8T
CupraR je napisal/-a: Pa pucanje baje čist nč ne pomaga.


Meni se je kar poznalo, ko sem ga prvic spucal. Spray za cistit bremze pa udri po siromaku. Sedaj pa ni vec take razlike, ko ga redno cistim...

Ima kdo kaksne veze kje, da se jaz pojavim z mojim LMM-om v rokah in ga zamenjam za novega, lahko tudi proti minimalnemu doplacilu?

/jan

Objavljeno: To maj 04, 2004 10:25 pm
Napisal/-a 1.8T
Cicero je napisal/-a:Mam eno pitanje za tebe. Lahko preko Vag Coma logiraš navor ( blok 120)?
Kateri letnik je avto?
In če lahko, pol bi te prosil, da ga in mi ga pošleš. Delam neke primerjave 1.8T motorjev.

Glede na tvoj največji navor 290 Nm, je tvoja navedena moč prevelika. Za 218 KM, bi imel navora krepko čez 300.
Sam sem pri mojem pred predelavo izmeril 329 NM navora, pa mi je vseeno prišla največja moč iz izračunov samo malo čez 190 KM ( na gredi).

Lepo bi te prosil za log file navora, če gre.


Hmm, bom jutri probal, ampak mislim, da ne bo slo... tista "butt dyno" metoda deluje
na principu cas, obrati in hitrost :)

Kar se moci tice, bomo videli valjarjih... v resnici se ne sekiram pretirano, vazno da sem jaz zadovoljen in da zadeva lepo dela :P

A se za navor tudi racuna 20% razlike med gredjo in kolesi? 290Nm je bilo nekako izracunano za kolesa... sicer pa so to tako divji priblizki, da niso pretirano relevantni.

/jan

Objavljeno: To maj 04, 2004 10:27 pm
Napisal/-a 1.8T
gre_up je napisal/-a:če misliš torx z luknjo, sem pred časom kupil komplet nastavkov BauHausu, so tudi taki vmes...

LP
G


Bom jutri povprasal, itak grem neke pnevmatske drobnarije tja kupvat...

/jan

Objavljeno: Sr maj 05, 2004 5:42 am
Napisal/-a Cicero
1.8T je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:Mam eno pitanje za tebe. Lahko preko Vag Coma logiraš navor ( blok 120)?
Kateri letnik je avto?
In če lahko, pol bi te prosil, da ga in mi ga pošleš. Delam neke primerjave 1.8T motorjev.

Glede na tvoj največji navor 290 Nm, je tvoja navedena moč prevelika. Za 218 KM, bi imel navora krepko čez 300.
Sam sem pri mojem pred predelavo izmeril 329 NM navora, pa mi je vseeno prišla največja moč iz izračunov samo malo čez 190 KM ( na gredi).

Lepo bi te prosil za log file navora, če gre.


Hmm, bom jutri probal, ampak mislim, da ne bo slo... tista "butt dyno" metoda deluje
na principu cas, obrati in hitrost :)

Kar se moci tice, bomo videli valjarjih... v resnici se ne sekiram pretirano, vazno da sem jaz zadovoljen in da zadeva lepo dela :P

A se za navor tudi racuna 20% razlike med gredjo in kolesi? 290Nm je bilo nekako izracunano za kolesa... sicer pa so to tako divji priblizki, da niso pretirano relevantni.

/jan



Navor je navor in ga nič ne pretvarjaš. Torej ostane 290 Nm.

Objavljeno: Če maj 06, 2004 8:14 pm
Napisal/-a X-Hair
Suljo je napisal/-a:Mater ti pa maš zverino, si bo treba tole enkrat mal ogledat :D


Suljo kot je ze rekel 1.8T nimas kaj za videt :mrgreen: Mores ti to obcutiti se boljse POSLUSAT :noro . Ma se mi je sfukal v avtu jebemti. :P Danes sem bil na demonstracjii z 1.8T. Bom rekel hvala :wink: Takih informacij sem zelo lacen.

1.8T thx se enkrat Slika

Si pa model, he he kot sem ti ze rekel na voznji :bow